تبلیغات

 

علی انصاریان در اثر کرونا درگذشت

علی انصاریان در اثر کرونا درگذشت

علی انصاریان در اثر کرونا درگذشت

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران و و مجری تلویزیون در ۴۳ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران سال‌ها در باشگاه پرسپولیس تهران توپ زد. او سابقه پوشیدن لباس استقلال را هم دارد.

علی انصاریان فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

آقای انصاریان روز ۲۲ دی برای برگزاری داربی نود و چهارم، به همراه مهرداد میناوند در ویژه برنامه شبکه تلویزیونی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند. آقای میناوند هم هفته گذشته در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

علی انصاریان از چند روز پیش به کرونا مبتلا شد و به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه‌هایش در بیمارستان بستری شد و هر چند پزشکان امیدوار بودند وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کند اما تلاش‌ها برای بازگرداندن او به شرایط عادی ناکام ماند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اوگور شاهین و اوزلم تورسی زوج ترک تبار کاشف واکسن کرونا

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش به دستگاه تنفس مصنوعی وصل بود. اخیرا حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش هم منتشر شد اما سرانجام این بازیکن سابق فوتبال امروز در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

علی انصاریان علاوه بر استقلال و پرسپولیس سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی، سایپا، استیل‌آذین، استقلال اهواز ، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را نیز داشت.

او در سال‌های گذشته فعالیت‌های هنری هم داشت و در چند فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌ تلویزیونی بازی کرد. علی انصاریان در تعدادی برنامه تلویزیونی هم به عنوان مجری شرکت داشت.