تبلیغات

لاتاری فرانسه : آشنایی با یکی از اولین لاتاری‌های جهان

لاتاری فرانسه : آشنایی با یکی از اولین لاتاری‌های جهان

لاتاری فرانسه : آشنایی با یکی از اولین لاتاری‌های جهان

ریشه لاتاری فرانسه به اولین بخت آزمایی‌های سازمان یافته در فرانسه در سده ۱۵۰۰ باز می‌گردد. لاتاری فرانسه آنطور که امروز قرعه کشی می‌شود اولین بار در دهه ۱۹۷۰ توسط دولت فرانسه برگزار شد. تا امروز لاتاری فرانسه بیش از ۷۰۰۰ میلیونر جدید معرفی کرده است و اکنون بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند شانس برد جکپات‌های لاتاری فرانسه از کشور خود را داشته باشند.

 نحوه بازی لاتاری فرانسه

شانس برنده شدن جکپات لاتاری فرانسه چقدر است؟

قرعه کشی لاتاری فرانسه هر دوشنبه، چهارشنبه و شنبه برگزار می‌شود. احتمال برد جکپات لاتاری فرانسه ۱ به ۱۹،۰۶۸،۰۰۰ است که در مقایسه با سایر لاتاری‌های مهم اروپایی عدد بسیار خوبی است.
احتمال بردن جایزه سطح دوم لاتاری فرانسه  ۱ به ۲،۱۱۸،۰۰۰ است. این جوایز نیز چند میلیونی ارزیابی شده و ارزش بازی کردن دارند. شانس کسب کمترین جایزه در لاتاری فرانسه ۱ به ۱۶ است. ارزش پایین‌ترین سطح جایزه به نحوه بازی شما یعنی بلیط منفرد یا بازی از طریق سندیکا بستگی دارد.

لاتاری فرانسه یکی از شناخته شده‌ترین لاتاری‌های اروپا

به لطف جادوی لاتاری آنلاین، بازیکنانی از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا از درون کشورهای خود در لاتاری فرانسه شرکت کنند. جکپات لاتاری فرانسه از ۲ میلیون یورو شروع می‌شود و اگر برنده‌ای پیدا نشود پس از هر قرعه کشی ۱ میلیون یورو رشد خواهد داشت. جکپات پس از ۳۴ انتقال (رول اور) متوالی به سقف خود خواهد رسید.
سقف جکپات لاتاری فرانسه ۳۶ میلیون یورو است که پس از ۳۴ قرعه کشی بدون برنده به آن خواهد رسید. اگر کسی در ۳۵ امین لاتاری برنده جکپات نشود، جایزه بین بازیکنان برنده سطوح پایین‌تر توزیع می‌شود.

لاتاری فرانسه 1933
لاتاری فرانسه 1933

آیا بردن جکپات لاتاری فرانسه آسان است؟

لاتاری فرانسه در مقایسه با سایر لاتاری‌های بزرگ از جکپات و سطوح دو و سه خوبی برخوردار است. احتمال برنده شدن جکپات لاتاری فرانسه حدود ۱ به ۱۹،۰۰۰،۰۰۰ است که در مقایسه با سایر لاتاری‌های بزرگ اروپایی مانند یوروجکپات EuroJackpot یا یورومیلیونز EuroMillions، بهتر است.
لاتاری فرانسه دارای پنج عدد اصلی از محدوده ۱-۴۹ و یک شماره بونوس از محدوده ۱-۱۰ است. بازیکنان برای بردن جکپات باید هر پنج شماره اصلی و توپ بونوس را مطابقت دهند. بردن جکپات لاتاری فرانسه نسبت به سایر جکپات‌ها آسان‌تر است و به بازیکنانی که دنبال بیشترین شانس برای گرفتن جایزه برتر هستند توصیه می‌شود.

آیا لاتاری فرانسه بهترین لاتاری برای بازی آنلاین است؟

لاتاری فرانسه یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین بازی‌های لاتاری در اروپا است. بازیکنانی از فرانسه و سراسر جهان هر هفته در لاتاری فرانسه شرکت می‌کنند. لاتاری فرانسه دارای جکپات آغازین ۲ میلیون یورو است و هر بار که قرعه کشی صورت ‌گیرد و بازیکنی برنده جکپات نشود ۱ میلیون یورو به جکپات اضافه می‌شود.
اگر به دنبال احتمال بالای برد جکپات، چند قرعه کشی در هفته و بلیط‌های مناسب هستید، لاتاری فرانسه یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی آنلاین است.

ترفندهایی ساده برای برنده شدن در لاتاری فرانسه

هرکسی که در لاتاری شرکت می‌کند یک نیت بزرگ دارد و آن هم بردن جکپات است. اما آیا بازیکنان می‌توانند برای بهبود شانس خود در گرفتن جوایز بزرگ نقدی کاری انجام دهند؟ در ادامه چند ترفند آسان آورده شده است که می‌توانید با استفاده از آنها شانس خود را برای برنده شدن در جوایز لاتاری فرانسه افزایش دهید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  قوانین شرطبندی در آمریکا چگونه است؟ اوضاح سخت و پیچیده شرطبندی در آمریکا

 

 

تا جایی که می‌توانید بلیط خریداری کنید. ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد، اما خرید بیشتر بلیط‌های لاتاری فرانسه به معنای شانس بهتر برای برنده شدن است. به جای پخش بلیط در چندین لاتاری، باید با همان تعداد بلیط در یک لاتاری شرکت کنید. این روش بهترین شانس ممکن برای موفقیت در هر قرعه کشی را به شما می‌دهد.

تقویم خود را دور بیندازید

 احتمالاً رایج‌ترین استراتژی هنگام انتخاب شماره‌های لاتاری استفاده از تاریخ‌های قابل توجه مانند تولد، سالگرد یا سایر تاریخ‌های مهم است. مشکل این استراتژی این است که دایره اعداد شما را به ۳۱ شماره محدود می‌کند در حالی که گستره اعداد در لاتاری فرانسه تا ۴۹ است. محدود کردن دامنه اعداد قابل گزینش، شانس شما را برای برنده شدن جوایز لاتاری فرانسه کاهش می‌دهد.

اعداد بالاتر از ۳۱ را انتخاب کنید

این ترفند مربوط به نکته فوق است: به دلیل اینکه تعداد زیادی از بازیکنان از استراتژی تقویم استفاده می‌کنند، احتمالاً کمتر بازیکنی  از اعداد بالای ۳۱ استفاده می‌کند. بنابراین این بدان معناست که اگر شما با استفاده از اعداد بزرگتر برنده جکپات شوید، احتمال کمتری وجود دارد که جایزه را با سایر بازیکنان تقسیم کنید. همیشه هنگام شرکت در لاتاری فرانسه اعداد بالای ۳۱ را انتخاب کنید.

لاتاری فرانسه را بصورت آنلاین بازی کنید

 لاتاری فرانسه یا هر لاتاری آنلاین دیگر، مزایایی را به شما می‌دهد که بطور سنتی به آن دست نخواهید یافت. هنگام بازی آنلاین لاتاری فرانسه هرگز نگران از دست دادن قرعه کشی یا گم کردن بلیط خود نخواهید بود و تمام برد‌های شما به طور خودکار به حساب‌تان واریز می‌شود.

در سندیکاهای لاتاری فرانسه شرکت کنید

 بازی در یک سندیکا لاتاری به شما امکان می‌دهد بلیط‌های لاتاری بیشتری در بازی شرکت کنید بدون اینکه خودتان هزینه بیشتری کرده باشید. با بازی در هر یک از سندیکاهای لاتاری شانس بیشتری برای برنده شدن جایزه خواهید داشت.

از استراتژی‌های عددی استفاده کنید

 یک استراتژی محبوب دیگر هنگام انتخاب اعداد شانس استفاده از الگوها است، یعنی همۀ اعداد فرد، همۀ اعداد زوج یا فقط اعدادی از یک محدوده کوچک. از نظر آماری، الگوی اعداد به احتمال زیاد کمتر شما را به یک بازیکن برنده تبدیل می‌سازد.

جکپات لاتاری فرانسه و سایر سطوح جوایز

لاتاری فرانسه یک بازی پرطرفدار است که ریشه آن به سده ۱۵۰۰ بر می‌گردد و امروزه یکی از محبوب ترین لاتاری‌های جهان است. این لاتاری دارای جکپات‌های چندین میلیون یورویی با احتمال نسبتاً مناسب برنده شدن است. در مقایسه با سایر لاتاری‌ها احتمال برد جکپات خوب است و این امر باعث می‌شود لاتاری فرانسه گزینه محبوب بازیکنانی باشد که خواهان احتمال برد مناسب جکپات هستند.

برای برنده شدن جکپات بازیکنان باید پنج عدد شانس و یک شماره بونوس اضافی را درست حدس زده باشند. بازیکنان می‌توانند با حدس درست تعداد اعداد کمتر شانس کسب جوایز ردیف دو یا سه را داشته باشند
در زیر سطوح جوایز لاتاری فرانسه و احتمال برد هر یک را مشاهده می‌کنید:
•    ۵ عدد اصلی + شماره بونوس: ۱ به ۱۹،۰۶۸،۰۰۰
•    ۵ عدد اصلی: ۱ به ۲،۱۱۸،۰۰۰
•    ۴ عدد اصلی + شماره بونوس: ۱ به ۸۶،۶۷۷
•    ۴ عدد اصلی: ۱ به ۹،۶۳۱
•    ۳ عدد اصلی + شماره بونوس: ۱ به ۲،۰۱۶

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شوخی های تلخ و شیرین برندگان لاتاری

سقف جکپات لاتاری فرانسه

در صورت برنده نشدن بازیکنی در قرعه کشی، جکپات لاتاری فرانسه رول اور یا منتقل خواهد شد. جکپات لاتاری فرانسه ۲ میلیون یورو است و ۱ میلیون یورو نیز به ازای هر بار انتقال به جکپات کلی اضافه می‌شود. سقف جکپات لاتاری فرانسه پس از ۳۴ بار انتقال متوالی فعال می‌شود و در این زمان جکپات به ۳۶ میلیون یورو رسیده است.

پس از رسیدن به سقف جکپات و اگر کسی با همه اعداد شانس مطابقت نداشته باشد، جکپات از بین خواهد رفت. این بدان معنی است که جکپات بین بازیکنانی که بیشترین اعداد منطبق را دارند توزیع می‌شود.

بزرگترین جکپات لاتاری فرانسه تاکنون

بزرگترین جکپات لاتاری فرانسه ۳۰ میلیون یورو بود که در سال ۲۰۰۶ بین دو دارنده بلیط تقسیم شد. بزرگ‌ترین جکپات لاتاری فرانسه که از سوی یک دارنده بلیط مطالبه شده در سال ۲۰۱۱ و با جکپات ۲۶ میلیون یورویی بوده است.
در زیر نگاهی به بزرگ‌ترین برندگان لاتاری فرانسه بیندازید:
•    می ۲۰۰۶: ۳۰ میلیون یورو
•    ژوئن ۲۰۱۱: ۲۶ میلیون یورو
•    می ۲۰۱۴: ۲۴ میلیون یورو
•    مارس ۲۰۱۲: ۲۲ میلیون یورو
•    ژوئن ۲۰۱۷: ۲۲ میلیون یورو

شرکت در لاتاری فرانسه بصورت آنلاین

هر بازیکنی که ثبت نام حساب کاربری آنلاین خود را در یک آژانس واسط لاتاری به پایان رسانده است می‌تواند لاتاری فرانسه را بصورت آنلاین انجام داده و جوایز را از کشور خود دریافت کند.
برای شروع لاتاری آنلاین فرانسه مراحل زیر را دنبال کنید:

دوست دارید با چند بلیط لاتاری بازی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید با چند بلیط در قرعه کشی شرکت کنید. شما می‌توانید بلیط‌های لاتاری فرانسه را در ترکیب‌های ۳، ۵، ۱۰ یا ۲۰ بازی کنید. و بخاطر داشته باشید هرچه تعداد بلیط بیشتری بخرید شانس برد شما بیشتر است!
از آنجا که سه قرعه کشی در هفته برای لاتاری فرانسه وجود دارد، حداقل اقدام به خرید ۳ بلیط نمایید. قرعه کشی لاتاری فرانسه هر دوشنبه، چهارشنبه و شنبه انجام می‌شود.

 

اعداد شانس لاتاری فرانسه را انتخاب کنید

برای هر بلیط لاتاری فرانسه باید ۵ عدد از گستره ۱-۴۹ و یک شماره بونوس اضافی از طیف اعداد ۱-۱۰ انتخاب کنید. می‌توانید اعداد را به صورت دستی انتخاب کنید یا از فناوری انتخاب خودکار اعداد استفاده کنید.
به یاد داشته باشید، هرچه تعداد اعداد شانس برنده شما بیشتر شود، جایزه شما بزرگ‌تر خواهد بود!

پرداخت خود را کامل کنید و منتظر قرعه کشی لاتاری فرانسه باشید

اکنون که تعداد بلیط را مشخص کرده و شماره‌های لاتاری فرانسه خود را انتخاب کرده‌اید تنها یک گام تا ورود به قرعه کشی بعدی فاصله دارید. اکنون بایستی روی دکمه پرداخت کلیک کنید و هزینه بلیط‌های خود را بپردازید.
پس از پرداخت نهایی بلیط‌ها، ایمیلی با تأیید تمام قرعه کشی‌های خود دریافت خواهید کرد. همچنین در روز قرعه کشی ایمیل دیگری حاوی نتایج و بردهای احتمالی خود دریافت خواهید کرد.

نحوه بررسی زمان قرعه کشی و نتایج لاتاری فرانسه

بازیکنان می‌توانند نتایج لاتاری فرانسه را کمی ‌بعد از انجام قرعه کشی مشاهده کنند. لاتاری لاتاری فرانسه هر دوشنبه، چهارشنبه و شنبه، ساعت ۱۹ به وقت گرینویچ انجام می‌شود. نتایج حدود ۲۰ دقیقه پس از قرعه کشی به صورت آنلاین منتشر می‌شوند.
هر بازیکنی که بلیط لاتاری فرانسه را خریداری کرده باشد به طور خودکار ایمیل تأیید نتایج خود و همچنین برد را دریافت می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند نتایج لاتاری فرانسه را از صفحه اختصاصی وب سایت لاتاری فرانسه مشاهده کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مروری به فیلم Uncut Gems، فیلمی که با آن پلک نمیزنید + دانلود

سوالات متداول

فروش بلیط لاتاری فرانسه در چه ساعتی بسته می‌شود؟

فروش بلیط لاتاری فرانسه اندکی قبل از قرعه کشی بسته خواهد شد. قرعه کشی هر دوشنبه، چهارشنبه و شنبه در ساعت ۱۹ به وقت گرینویچ انجام می‌شود. بازیکنان می‌توانند بلیت‌های لاتاری را تا ۲۰ دقیقه قبل از قرعه کشی خریداری کنند.

برای کسب جکپات فرانسه باید چند عدد منطبق داشته باشم؟

برای برنده شدن جکپات بازیکنان باید با هر پنج شماره اصلی و یک شماره بونوس مطابقت داشته باشند. اعداد اصلی از بین ۱ تا ۴۹ هستند در حالی که شماره‌ توپ بونوس از بین ۱ تا۱۰ است.

آیا بردن لاتاری فرانسه آسان است؟

لاتاری فرانسه در مقایسه با سایر لاتاری‌های بزرگ اروپایی احتمال برد جکپات بهتری دارد. احتمال برنده شدن جکپات ۱ به ۱۹،۰۶۸،۰۰۰ است که از سایر لاتاری‌ها مانند سوپرانالوتو یا یورومیلیونز بهتر است.

آیا می‌توانم از خارج از فرانسه در لاتاری فرانسه شرکت کنم؟

با تشکر از جادوی خدمات لاتاری آنلاین بازیکنان خارج از فرانسه هم شانس برنده شدن جکپات‌های چند میلیون یورویی لاتاری فرانسه را از هر نقطه دنیا دارند. بازیکنان می‌توانند جوایز رسمی‌ لاتاری فرانسه را از کشورهای خود دریافت کنند.

هزینه بلیط لاتاری فرانسه چقدر است؟

هزینه بلیط لاتاری فرانسه ۲.۲ یورو است. بازیکنان می‌توانند برای چندین قرعه کشی که در روزهای مختلف برگزار می‌شود، بلیط خریداری کنند.

چگونه از برد خود مطلع شویم؟

همه بازیکنانی که بلیط لاتاری فرانسه را بصورت آنلاین از اپراتورهای واسط خریداری کرده‌اند به طور خودکار در روز قرعه کشی ایمیلی دریافت می‌کنند. این ایمیل نتایج و بردهای احتمالی را تأیید می‌کند. برد‌های لاتاری فرانسه سپس به صورت خودکار به حساب آنلاین بازیکنان واریز می‌شود.

آیا برای شرکت در لاتاری فرانسه لوتو باید در فرانسه زندگی کنیم؟

سرویس‌های بخت آزمایی آنلاین به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا شانس برنده شدن جکپات لاتاری را از کشورشان داشته باشند. بازیکنان می‌توانند لاتاری فرانسه را بصورت آنلاین انجام دهند و از کشور خود جایزه بگیرند.

آیا برد در لاتاری فرانسه آسان است؟

احتمال برنده شدن جکپات لاتاری فرانسه ۱ به ۱۹،۰۰۰،۰۰۰ است که به نسبت سایر جکپات‌ها نظیر پاوربال یا مگامیلیونز مناسب است.

آیا می‌توان با سه شماره صحیح برنده لاتاری فرانسه شد؟

اگر در لاتاری فرانسه سه شماره صحیح را حدس بزنید جوایز سطوح پایین‌تری را دریافت خواهید کرد. ارزش این جوایز به نحوه بازی شما در لاتاری، یعنی بلیط تکی یا بازی از طریق سندیکا بستگی دارد.

آیا بلیط لاتاری فرانسه ارزان است؟

هزینه یک بلیط لاتاری فرانسه تنها ۲.۲ یورو است. این یک بلیط لاتاری با قیمتی منطقی است به خصوص اگر با لاتاری‌های گران قیمت‌تری مانند پاوربال یا مگامیلیونز مقایسه شود.

تبلیغاتcanonbet