تبلیغات

معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰

معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰

معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ تغییرات غیرقابل تصوری را به همراه داشته است. علیرغم چالش‌هایی که بسیاری از افراد با آن روبرو شده‌اند، به نظر می‌رسد برخی دیگر خوش شانس بوده‌اند. اگرچه هیچ کس واقعاً «خوش شانس» متولد نمی‌شود، اما می‌توان گفت که شانس ممکن است به سمت فردی کشیده شود درست مانند پروانه‌ای که جذب شعله‌های شمع می‌شود.

در این مطلب برندگان لاتاری آنلاین مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و لیستی از خوش شانس‌ترین کشورها، نام‌ها و موارد دیگر گردآوری شده است.

خوش شانس ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰

۱. خوش شانس‌ترین کشور

وقتی صحبت از برنده شدن جکپات یا هر جایزه دیگری می‌شود برای بسیاری ممکن است این سوال پیش بیاید که در کجای دنیا بخت و اقبال بیشتری وجود دارد.
این افتخار در سال ۲۰۲۰ نصیب کشور میزبان تاج محل و ادویه‌های معطر یعنی هندوستان می‌شود. این کشور آسیایی در سال ۲۰۲۰ اکثر برندگان سایت‌های لاتاری آنلاین را به خود اختصاص داده است.
برزیل دومین کشور خوش شانس بوده و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فقط با 4 دلار پسر جوان ثروتمند شد و به مبلغ هنگفت 768 میلیون دلار رسید
معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰ _ هندوستان
معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰ _ هندوستان

آیا موقعیت مکانی تفاوتی ایجاد می‌کند؟

صرف نظر از اینکه در کجای دنیا قرار گرفته‌اید، شانس شما برای برنده شدن جکپات لاتاری ثابت می‌ماند. گفته می‌شود موفقیت یک ملت در لاتاری عمدتاً به تعداد افرادی که در آن شرکت می‌کنند بستگی دارد.
به عنوان مثال هند که یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است بازیکنان بالقوه بیشتری در لاتاری دارد. بنابراین منطقی است که درصد قابل توجهی از برندگان از این کشور آسیایی باشند.

۲. خوش شانس‌ترین شهر

حال بررسی خود را یک گام فراتر می‌بریم تا ببینیم که کدام شهر در سال ۲۰۲۰ بیشترین میزان بخت و اقبال را داشته است. شهر حیدرآباد در هند بالاترین رتبه را در سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده است. سائوپائولو در برزیل و مسکو در روسیه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰ _ سائو پائولو برزیل
معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰ _ سائو پائولو برزیل

۳. خوش اقبال‌ترین ماه تولد

بیشتر افراد ماه تولد خود را خوش اقبال‌ترین ماه برای خویش می‌دانند. ماه می بیشترین تعداد برندۀ کشور هند را در اختیار داشت در حالیکه ماه اکتبر در برزیل و آگوست در روسیه هم چنین وضعیتی داشته‌اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  سوپراستارهای مشهور یا عاشقان شرطبندی و لاتاری؟

۴. بهترین شماره لاتاری

وقتی صحبت از موفق‌ترین شماره‌ها می‌شود، ۱۱ در هند و برزیل عنوان خوش اقبال‌ترین را کسب می‌کنند در حالی که عدد ۸ در روسیه صاحب عنوان پرتکرارترین است.

۵. خوش شانس‌ترین محدوده سنی

بطور کلی اعتقاد بر این است که با افزایش سن، میزان خردمندی افراد رشد می‌کند، اما آیا موضوع در مورد شانس نیز صدق می‌کند؟ طبق تحقیقات صورت گرفته در هند، خوش شانس‌ترین محدوده سنی برای مردان بین ۲۶ تا ۴۰ و برای زنان ۴۱ تا ۶۵ سال است. در برزیل و روسیه، خوش شانس‌ترین محدوده سنی، ۴۱ تا ۶۵ سال برای هر دو جنس بوده است.

معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰ _ روسیه
معرفی خوش شانس‌ترین برندگان لاتاری در سال ۲۰۲۰ _ روسیه

۶. خوش شانس ترین نام

اگر شما و شریک زندگی خود منتظر بدنیا آمدن فرزند خود هستید و به دنبال اسمی‌ می‌گردید تا برای کودک‌تان شانس به ارمغان بیاورد، توصیه می‌کنیم از این لیست یکی را انتخاب کنید.
در هند، راجش خوش اقبال‌ترین نام در سال ۲۰۲۰ بود. در حالی که مارکوس همین عنوان را در برزیل و وادیم در روسیه بدست آورده‌اند.