تبلیغات

نشنال لاتاری و موفقیت فرهنگی یک داستان

فیلم سخنرانی پادشاه King’s Speech به گارگردانی تام هوپر در هشتاد و سومین مراسم جوایز اسکار، در سال ۲۰۱۰ جایزه بهترین فیلم را به دست آورد.

این فیلم به داستان لکنت زبان جورج ششم، پادشاه سابق بریتانیا و پدر ملکه فعلی بریتانیا و تلاش او برای چیره شدن بر این مشکل می پردازد. کل عکاسی های اصلی این فیلم در شهر لندن در انگلستان از نوامبر ۲۰۰۹ تا ژانویه ۲۰۱۰ انجام شد. صحنه های اولیه فیلم در ورزشگاه قدیمی ویمبلی گرفته شد. این فیلم یکی از بزرگترین موفقیت های باکس آفیس انگلستان محسوب می شود. نکته جالب توجه این که یک میلیون پوند از بودجه هشت میلیون پوندی ساخت این فیلم از طریق نشنال لاتاری انگلستان ” UK National Lottery ” تامین شده است که پس از فروش فیلم سودی برابر با ۲۵ میلیون پوند بر جای گذاشت.

بسیاری از لاتاری های دنیا تنها به شانس و خوشبختی یا بردن جایزه بزرگ منتهی نمی شوند. در لایه های زیرین آن حس نوع دوستی، کمک به افراد نیازمند، ترویج فرهنگ، حمایت از کودکان کم توان نیز جریان دارد. این سازمان ها بدون چشمداشت مالی، تنها با داشتن احساس مسئولیت و تعهد در قبال جامعه اهداف زیبایی را دنبال می کنند. آنها تلاش می کنند که به افراد جامعه برای حرکاتی اجتماعی و داوطلبانه انگیزه دهند و مبالغ زیادی از درآمد ناخالص را به خیریه لاتاری اختصاص دهند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  همه چیز در مورد شرط بندی در گرجستان که باید بدانید

اگر شما برنده جایزه بزرگ لاتاری شوید با آن چه کارهایی انجام می دهید؟ یک سفر رویایی، سهیم کردن فامیل و اقوام در جایزه بزرگ، خریدن خانه دلخواه، یا اهدای بخشی از مبلغ برد به خیریه را انتخاب می کنید. همه این موارد تصمیم بزرگی است. اگر دوست دارید بخشی از این حرکت در زندگی شما جاری شود، 

تبلیغاتcanonbet