تبلیغات

 

۷ نکته مهم در بازی انفجار که دانستن آنها واجب است

طریقه بازی انفجار و ترفندهای مربوط به این بازی جذاب و مهیج

افزایش محبوبیت بازی انفجار و اضافه شدن تعداد کاربران برای این بازی به دلیل سهولت در انجام آن است که با دانستن چند نکته و چند کلیک می‌توان به موفقیتی بزرگ دست پیدا کرد. بازی‌هایی همانند انفجار که بر پایه شانس بنا شده اند، طریقه بازی بسیار پیچیده ای ندارند و با چند بار بازی کردن و مطالعات لازم پیش از بازی می‌توان فن و فنون آن را فرا گرفت. در آموزش بازی انفجار، ما به برخی نکات می‌پردازیم که می‌توانند شانس موفقیت شما در این بازی افزایش دهند.

بگذارید با یک مثال ساده طریقه بازی را برای شما شرح دهیم. برای شروع بازی انفجار کافی است، مبلغ مورد نظر خود را حتی به میزان کم انتخاب کنید ( انتخاب مبلغ مورد نظر به میزان ریسک پذیری و قدرت مالی شما و همچنین تجربه بازیتان بستگی دارد). فرض کنید که ۱۰۰ هزار تومان را به عنوان شروع واریز کردید. حال با فشار دادن دکمه ثبت شرط منتظر شروع شدن بازی می‌شوید. بازی با رشد نموداری که برای این بازی است، شروع می‌شود. همرا با این نمودار، عدد روی آن هم افزایش می‌کند که این عدد در اصل ضریب شما می‌باشد و میزان برد شما به این نمودار بستگی دارد. در هر دست از بازی این ضریب بر روی یک عددی متوقف می‌شود.

نحوه بازی انفجار شما باید به گونه‌ای باشد که قبل از بسته شدن این ضریب بر روی گزینه برداشت کلیک کنید. در لحظه کلیک بر روی گزینه برداشت دقیقا عدد روی نمودار در ان لحظه تبدیل به ضریب شما می‌شود. فرض کنید در این دست شما بر روی ضریب ۴ برداشت شده‌اید ولی در ادامه و بعد از کلیک کردن شما، ضریب بازی تا ضریب ۱۵ پیش رفته است. اما ضریب شما همان ۴ است که در آن لحظه بر روی آن فرمان ایست را زدید. بنابر این پول اولیه شما که ۱۰۰ هزار تومان بود با ضریب ۴ برابری محاسبه و شما برنده ۴۰۰ هزار تومان می‌شوید.

یک : در ابتدا یک سایت معتبر برای بازی انفجار پیدا کنید

مهم ترین نکته ای که در ابتدای کار باید بدانید که چه برای این بازی و چه بازی‌های دیگر لازم است، انتخاب یک سایت معتبر و واقعی است که خدمات صحیح و واقعی به شما ارائه دهد و امکان کلاهبرداری از حساب بانکی شما وجود نداشته باشد. مشخص است که همان طور که بر محبوبیت این بازی و بازی های دیگر در بین کاربران افزوده می‌شود،

▬ این مطلب را هم بخوانید:  انعام دادن در بازی های پوکر زنده چگونه است؟

تعداد سایت‌هایی که این بازی‌ها را ارائه می‌دهند نیز بالطبع زیاد شده است و در این میان افراد سودجو و کلاهبردار نیز نقش خود را به صورت حرفه ای بازی می‌کنند و قاطی کردن سایت خود در میان سایت‌های معتبر، بر سر مردم کلاه می‌گذارند چرا که خود را در قالب یک سایت حرفه ای و معتبر نشان داده اند که تشخص جعلی و واقعی بودن آن سایت برای یک شخص مشکل است. البته راه حل های زیادی برای تشخیص یک سایت معتبر وجود دارد که شما باید پیش از آن که در سایت ثبت نام کنید و یا پولی را به حساب آنها واریز کنید، روش های تشخیص را امتحان نمایید تا خیالتان راحت شود.

سایت معتبر بازی انفجار چه مزایایی باید داشته باشد:

  1. مجوز بین المللی داشته باشد.
  2. روش‌های شارژ آسانی داشته باشد و از رمز ارزها پشتیبانی کند.
  3. ضرایب مناسبی برای بازی انفجار ارائه دهد.
  4. جدول مقایسه ضرایب را داشته باشد.
  5. کاربران سایت حقیقی باشند و ربات نباشند.
  6. برداشت سریع داشته باشد.

دو : طریقه بازی انفجار را به صورت کامل مطالعه کنید

مطالعه کردن در هر بازی شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد. چرا که شما از طریق مطالعه و یادگیری فن و فنون بازی شانس پیروزی را افزایش خواهید داد و هنگامی که کامپیوتر و صفحه بازی رو به روی شما قرار می‌گیرند مستاصل و سردرگم نخواهید بود و دقیقا می‌دانید که باید چه کاری انجام دهید.

چرا که بازی انفجار یکی از بازی‌هایی است که وقتی یک کاربر برای یک بار آن را امتحان می‌کند، این علاقه را در خود می‌بیند که بارها و بارها آن را تکرار نماید. پس اگر قرار است انجام این بازی را ادامه دهید با راهکار درست و بر طبق اصول پیش بروید تا در گذر زمان موفقیت شما تضمین شده باشد. درست است که تا یک بازیکن در محیط واقعی و تجربی قرار نگیرد حرفه ای نخواهد شد ولی مطالعه کمک می‌کند که در ابتدا حداقل می‌دانید که باید چه کاری انجام دهید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آموزش استراتژی هجومی در پوکر..

 

در بازی انفجار چه کارهایی باید انجام دهیم:

  1. احساسی بازی نکنید که زندگی شما را به باد می‌دهد!
  2. به دقت به ضرایب قبلی دقت کنید و آن‌ها را مقایسه کنید تا به الگوریتم بازی انفجار سایت دست پیدا کنید.
  3. تمام پول خود را یکجا شرط بندی نکنید!
  4. هر چند دقیقه به خود استراحت دهید و صفحه مانیتور خود را خاموش کنید و ریلکس کنید.
  5. حتما یکی از دوستانتان را در کنار خود داشته باشید.
  6. سرعت اینترنت خود را چک کنید و وی پی ان خود را خاموش کنید.

سه : اینترنت و سیستم خود مطمئن شوید

بارها و به وفور اتفاق افتاده است که کاربران در وسط بازی انفجار با مشکل قطعی اینترنت، هنگ کردن سیستم، سیستم برق رسانی و مسائلی از این قبیل مواجه شده‌اند. در چنین مواقعی شما بی دلیل پول و شرط خود را از دست خواهید داد و متضرر خواهید شد. به همین خاطر در بازی انفجار که به لحظات وابسته است باید حتما و حتما ابتدا از صحت کارایی سیستم خود مطمئن شوید که سرعت و قابلیت خوبی برای اجرای بازی داشته باشد و پس از آن از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید چرا که اگر در همان لحظه که اینترنت شما قطع می‌شود، ضرایب متوقف شوند هرآنچه شرط بسته‌اید را از دست خواهید داد چون دکمه توقف ضریب را نزده‌اید.

چگونه سرعت خود را چک کنیم؟

  • وارد سایت Speedtest شوید.
  • فیلتر شکن خود را خاموش کنید.
  • روی گزینه Go کلیک کنید.
  • در آخر سرعت آپلود و دانلود خود را چک کنید.
  • در نظر داشته باشید که حتما برای بازی انفجار وارد سایت بدون فیلتر شوید یا با یک فیلتر شکن مطمئن وارد سایت شوید.

چهار : با سرمایه کم شانس خود را امتحان کنید

اگر تازه کار هستید فکر سرمایه بزرگ و یک شبه پولدار شدن را از ذهن خود بیرون کنید چرا که همواره یک سر برد، باخت است و شاید با یک بار بازی کردن و قرار دادن یک سرمایه بزرگ، هر چه دارید را نیز از دست بدهید. البته اگر حرفه ای نیز هستید، منطقی نیست که سرمایه زیادی را در این بازی قرار دهید زیرا این بازی شانس محور است و در بازی‌های این چنینی نمی‌توان پیروزی و برد را به صورت قطعی پیش بینی کرد. بنابر این این موضوع برای افراد تازه کاری که هنوز به شرایط بازی و طریقه آن آشنا نیستند، بیشتر صدق می‌کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی بازی قمار کنو

پنج : سرمایه خود را به تعداد دفعات تقسیم کنید

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، چه تازه کار هستید و چه حرفه ای، یکی از بهترین استراتژی هایی که در بازی انفجار می‌توانید آن را به کار بگیرید، تقسیم سرمایه است که با این کار و در بازی های این چنینی، می‌توانید شانس خود را به موارد بیشتری اختصاص دهید.

به عنوان مثال اگر قصد دارید یک میلیون تومان سرمایه گذاری کنید به جای آن که دو بار با پانصد هزار تومان قمار کنید، آن را به تعداد ۱۰ بار و هر کدام ۱۰۰ هزار تومان اختصاص دهید. تصور کنید که اگر پنج بار از این ده بار را با شکست مواجه شدید، در پنج بازی دیگر پیروز شدید و سودهایی که از آنها به دست آورید، می‌تواند پول باخته شما را جبران نماید.

شش : سایت‌های مختلف بازی انفجار را امتحان کنید

احتیاجی نیست که سرمایه خود را بر روی یک سایت قمار کنید؛ اگر چند سایت را می‌شناسید که همان طور که گفته شد، از اعتبار لازم برخوردار هستند، شانس خود را در دفعات مختلف و در سایت‌های گوناگون امتحان کنید.

چرا که استراتژی و ضرایب هر سایت در بازی انفجار با دیگری متفاوت است و شما می‌توانید ببینید که کدام سایت بیشترین و بالاترین ضریب را با کمترین ضرر به شما ارائه می‌کنند که بتوانید آن را برای خود انتخاب کنید. به دلیل همین ضرایب گوناگون است که گفته می‌شود سایت‌های مختلف را تست کنید که از این طریق سودآورترین آنها را شناسایی کنید.

هفت : انتخاب سایت با پرووایدر مطمئن برای بازی انفجار

حتما پرووایدر یا همان ارائه دهنده بازی را در سایت‌های مختلف بررسی کنید.