تبلیغات

معرفی خطاهایی که مانع از برنده شدن در لاتاری می‌شود

بازیکنان لاتاری بارها از خود پرسیده‌اند که برای برنده شدن در لاتاری چه کارهایی باید انجام دهند. با این حال بهتر است کارهایی که باید برای بازگشت به مسیر درست متوقف کنید را بیاموزید.
برنده شدن در لاتاری مختص به کارهایی نیست که باید انجام دهید، اگر می‌خواهید برنده جکپات شوید، مواردی هست که بایستی آنها را انجام نداده و بکلی فراموش کنید.

اشتباهاتی که مانع از برنده شدن در لاتاری می‌شود

قرعه کشی‌ها را از دست ندهید

اولین مورد این است که دنبال بهانه تراشیدن برای شرکت نکردن در قرعه کشی‌ها نباشید. این امر نه تنها باعث جذب انرژی منفی و افکار منفی می‌شود بلکه در نهایت قرعه کشی را نیز از دست خواهید داد. همه ما می‌دانیم که پس از ان چه اتفاقی می‌افتد. قرعه کشی‌ای که از دست داده‌اید می‌تواند همان لحظه‌ای باشد که منتظر آن بوده‌اید و اعدادی که در تمام مدت استفاده کرده‌اید برنده شوند.
به جای بهانه جویی، به استراتژی‌های جدیدی فکر کنید که می‌تواند شانس را به نفع شما تغییر دهد. ذهن انسان مستعد هدر دادن فرصت‌ها است پس مراقب باشید.

لاتاری را سرزنش نکنید

برنده نشدن ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. هیچ بازیکنی نمی‌تواند در همۀ قرعه کشی‌ها برنده شود. بعضی هفته‌ها اوضاع بهتر از هفته‌های دیگر است اما حتی اگر شما بهترین ریاضیدان یا بهترین متخصص آمار باشید، باز هم گاهی اوقات با نتایج نامطلوب یا ضعیف مواجه خواهید شد. برخی از بازیکنان در این حالت شروع به سرزنش لاتاری می‌کنند یا خود را بخاطر عملکرد ضعیفشان مقصر می‌دانند. چرا باید در این بین مقصری وجود داشته باشد؟
این یک تراژدی یونان باستان نیست که آنتاگونیست (شخصیت منفی داستان) نیاز داشته باشد. در هر حال این حرکت بایستی عملی لذت بخش باشد زیرا یک بازی با پاداش واقعی است. مطمئناً هزینه‌هایی نیز به همراه دارد، اما شما می‌توانید هزینه‌ها را مدیریت کنید، اما نمی‌توانید پیش بینی کنید که چه زمانی برنده خواهید شد.تنها در صورتی قادر به پیش بینی خواهید بود که میلیون‌ها بلیط بخرید. اگر قادر به خرید میلیون‌ها بلیط هستید، آیا واقعاً به جکپات احتیاج دارید؟ مطمئناً شما بخاطر هیجان لاتاری در آن شرکت می‌کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رایج ترین اشتباهات در شرطبندی ورزشی کدام ها هستند ؟؟

بازیکنان لاتاری‌ پروانه‌ای

تعویض لاتاری بطور منظم را متوقف کنید! تنها کاری که باید انجام دهید خرید منظم بلیط یک لاتاری معتبر است. احتمالاً ندای درون‌تان به شما می‌گوید که نباید محافظه کار باشید، اما این رویه می‌تواند مفید باشد.
هرچه مدت طولانی‌تری در یک لاتاری شرکت کنید بیشتر با آن آشنا می‌شوید، از اسرار آن آگاه شده و می‌توانید از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. اگر مرتباً لاتاری را عوض کنید، سردرگم خواهید شد. باید چند عدد انتخاب کنید؟ اعدادی که مرتباً از گردونه خارج می‌شوند کدامند؟ قرعه کشی بعدی چه زمانی است؟ و موارد بسیار دیگر.

لجبازی را متوقف کنید، تغییر خوب است!

برخی از بازیکنان می‌گویند: «من تا زمانی که برنده نشوم، بازی را متوقف نمی‌کنم!». شاید شما نباید در آن لاتاری برنده شوید. شاید اگر در آن لاتاری برنده شوید، تنبل شده و در لاتاری‌ای که سرنوشت شماست، برنده نشوید! بله کمی گیج کننده به نظر می‌رسد، اما این یک واقعیت است که بشر وقتی به خواسته خود می‌رسد تنبل می‌شود.
آیا فکر کرده‌اید که به یک لاتاری متفاوت روی بیاورید؟ در توصیه قبلی به شما گفتیم که نباید این کار را انجام دهید، اما منظور این بود که شما نباید مرتباً این کار را انجام دهید. اگر فرضاً ۲-۳ ماه نتایج ضعیف داشته‌اید، احتمالاً زمان تغییر فرا رسیده است. زمان آن فرا رسیده که برای شرکت در لاتاری جدید به گشت و گذار در وب بپردازید. یک روز بدون یادگیری نکته‌ای جدید یا امتحان پدیده‌ای جدید، یک روز از دست رفته است. مزخرفاتی مانند یک روز بدون خندیدن یک روز از دست رفته است یا یک روز بدون موسیقی یک روز از دست رفته است را فراموش کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دانستن چندین نکات طلائی از درصدهای پوکر

از درخواست مشاوره احساس شرمندگی نکنید

کنجکاوی تأثیر زیادی در منحنی یادگیری دارد. با کنجکاوی و جستجو ظرف چند ماه به یک بازیکن لاتاری متوسط تبدیل می‌شوید. پس از آن بردهای حاصل از لاتاری به شما اجازه می‌دهد تا آنجا که می‌خواهید بازی کنید.
به همین دلیل است که باید غرور خود را کنار گذاشته و تا آنجا که ممکن است پرسش‌گر باشید.

به بودجه خود پایبند باشید

کم کم به قسمت‌های مهم وارد شدیم، بودجه بندی بسیار اهمیت دارد. اگر می‌خواهید در لاتاری برنده شوید، باید در مسیر صحیح باقی بمانید، اما همچنین باید بودجه‌ای داشته باشید که شما را هدایت کند.
ممکن است گاه به گاه، یک بلیط یا دو بلیط اضافی بخرید، ولی بیش از حد هزینه نکنید. اگر احساس کردید که لاتاری روی شیوه زندگی شما تأثیر گذاشته باید حداقل برای مدتی شرکت در لاتاری را کنار بگذارید. زیرا اگر مشکل مالی داشته باشید، قادر به تأمین سقف بالای سر خود نباشید و مورد پذیرش خانواده و دوستان نباشید، نمی‌توانید در لاتاری شرکت کنید. لاتاری فقط یک سرگرمی ‌است. در پایان، مهم این است که احساس خوبی داشته باشید. معمولاً انسان در هنگام فقر و گرسنگی احساس خوبی ندارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  کولد کالینگ چیست؟ آیا باید از کولد کال در بازی نقدی دست بردارید؟

بازیکنان محافظه کار در طولانی مدت برنده می‌شوند

اگر امروز می‌خواهید برنده لاتاری شوید، بایستی چابک باشید. یک رویکرد محافظه کارانه برای شرکت در لاتاری در دراز مدت نتایج حیرت انگیزی به همراه دارد.
اما اگر به دنبال برنده شدن فوری هستید باید با سرعت زیادی حرکت کنید، چابک باشید، با تغییرات سازگار شوید و موارد غیرقابل پیش بینی را حدس بزنید. یک رویکرد پویاتر، زمان و منابع بیشتری می‌طلبد، اما همچنین نتایج مورد نظر شما را خیلی زودتر به بار می‌آورد.