تبلیغات

برنده لاتاری

برنده لاتاری؛ یک مادربرزرگ مهربان و خیر

یک مادربزرگ خوش شانس برنده لاتاری، جایزه جکپات قرعه کشی لاتاری به ارزش ۱ میلیون پوند شد که البته این پیروزی وی با خرید هدایایی برای فرزندان و نوه هایش شیرین تر هم شد.

گاهی در مسابقات لاتاری خوش شانسی به سراغ افرادی می آید که حاضرند بخشی از ثروت بدست آمده را با عزیزانشان تقسیم کنند. مواردی پیش می آید که برخی برندگان لاتاری به امور خیریه میپردازند و افراد نیازمند را در مسیر زندگی بهتر کمک میکنند، البته همیشه اینطور نیست و برخی از این میلیونرهای خوش شانس کارهایی میکنند که موجب تنفر عموم جامعه از آنها میشود.

مادربزرگ مهربان ۱ میلیون پوند در لاتاری برنده شد

برنده لاتاریمادربزرگ ها را معمولا با ویژگی مهربانی با کودکان یا نوه هایشان یاد میکنند، که این مهربانی غالبا با اهدای شیرینی و شکلات در خاطره ها میماند…! اما چه میشود اگر یک مادربزرگ مهربان برنده لاتاری به ارزش ۱ میلیون پوند پول شود؟ خوب، این همان اتفاقی است که برای خانم دی فوستر (Di Foster) افتاد.

خانم فوستر که دو فرزند دختر دارد و دارای نوه نیز میباشد زن خوش شانسی است که با خرید بلیت لاتاری برنده جایزه ۱ میلیون پوندی قرعه کشی بخت آزمایی شد. وی درباره نحوه متوجه شدندش از این اتفاق خوشایند میگوید که پس از دریافت ایمیل از لاتاری ملی بریتانیا مبنی بر برنده شدنش به سراغ اپلیکیشن موبایل مخصوص این لاتاری رفت تا ببیند که چه مبلغی را بدست آورده است. خانم فوستر میگوید وقتی رقم ۱,۰۴۹,۶۶۹ پوند را دیدم کاملا شوکه شدم.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ماشین اسلات | نحوه عملکرد ماشین اسلات تصاعدی اسرارآمیز

این مادربزرگ که اکنون یک میلیونر ثروتمند است در گفتگوی پس از برنده شدن این جایزه گفت که من تنها زندگی میکنم و البته سعی میکنم که از دخترانم و خانواده شان حمایت کنم… وقتی متوجه این موضوع شدم سریع قهوه ای که در حال نوشیدن آن بودم را کنار گذاشتم و پیش یکی از دخترانم به نام کلی رفتم تا او نیز صحت این موضوع را بررسی کند. سپس دخترم برای من کمی نوشیدنی الکلی برندی آورد زیرا شدیدا دچار استرس شده بودم و بعد طی تماس تلفنی شماره بلیت من را با اپراتور شرکت لاتاری چک کرد تا از درستی آن مطمئن شود… وقتی جایزه ام تایید شد من داشتم از خوشحالی اشک میریختم.

مادربزرگ خوش شانس میگوید که اکنون میتوانم برای دخترانم و خانواده شان خانه بخرم و زندگی نوه هایم را تامین کنم.

شماره های بلیت این خانم خوش شانس بدینصورت بوده است:

۱۶, ۲۴, ۲۹, ۳۰, ۳۲, ۳۸

درخواست از مادربزرگ میلیونر

این مادربزرگ برنده لاتاری بلافاصله پس از این خوش شانسی مورد استقبال فرزندانش قرار گرفت که طبیعتا اکنون منتظر دریافت چیزی بیشتر از شیرینی و شکلات بودند!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند!

او قول خرید خانه برای هر دو دخترش به نام های کلی و جودی را داد تا بتوانند با خیال راحت در آن زندگی کنند. اما در همین فاصله یکی از نوه های او در حال تهیه لیست خرید بود… در حالیکه مادربزرگ و دخترانش در حال نقشه کشیدن برای خرج کردن این پول بودند یکی از نوه های پسر او با لیستی رنگارنگ از درخواست خرید به سراغ این مادربزرگ میلیونر آمد تا از او بخواهد آنها را برایش خریداری کند.

لیست خرید نوه این مادربزرگ بصورت زیر بوده است:

  • لپ تاپ
  • تاب بازی کودکان
  • سرسره برای بازی
  • دوچرخه
  • خانه بازی مخصوص کودکان
  • یک سگ خانگی

خانم فوتسر میگوید این شیرین ترین لیست خریدی است که تابحال دریافت کرده ام، بدون شک همه این موارد را برای نوه خود تهیه خواهم کرد تا از آن لذت ببرد.

خوب، همانطور که در این داستان مشخص است داشتن یک مادربزرگ مهربان در چنین وضعیتی نعمتی گرانبهاست! یک مادربزرگ خوش قلب در بدترین حالت میتواند جیب هایتان را پر از شیرینی و شکلات های خوشمزه کند و البته با کمی چاشنی خوش شانسی کلید یک ماشین فراری قرمز رنگ را در جیب شما قرار دهد یا جواهری گرانبها را به گردنتان بیاندازد… در پایان امیدوارم:

خوش شانس باشید.