تبلیغات

لیونل مسی

بارسلونا به لیونل مسی پیشنهاد 240 میلیون یورویی داد!

گفته می‌شود باشگاه بارسلونا برای حفظ لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی خود، به او پیشنهاد حیرت‌انگیز 240 میلیون یورویی ارائه کرده است و اکنون منتظر است ببیند او چه تصمیمی می‌گیرد.

لیونل مسینشریه اسپورت ادعا می‌کند خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مجموع قراردادی 10 ساله به لیونل مسی ارائه داده است که بر اساس آن، مسی تا دو سال آینده به عنوان بازیکن در بارسلونا بازی کرده و دو سال دیگر راهی اینتر میامی در لیگ امریکا خواهد شد.

در واقع آخرین بازی مسی به عنوان بازیکن بارسلونا در فصل 2022-2023 انجام خواهد شد.

بر اساس این قرارداد، مسی در ادامه نیز سفیر باشگاه بارسلونا خواهد بود و در دوران حضور در لیگ ایالات متحده، به شریک استراتژیک باشگاه تبدیل خواهد شد. مسی موظف است پروژه‌های ورزشی این باشگاه را پیش ببرد.

بر اساس ادعای اسپورت، باشگاه بارسلونا برای این چهار سال 240 میلیون یورو به ستاره آرژانتینی خود می‌پردازد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تجاوز دردناک به بازیگران سینما

در سال 2025، لیونل مسی دوباره به بارسلونا بازگشته و به مدت پنج سال دیگر و تا سال 2031 دوباره به فعالیت خود به عنوان سفیر باشگاه ادامه می‌دهد.

به گزارش وبسایت ورزش سه، روز گذشته لاپورتا در کنفرانس خبری خود اعلام کرد هنوز توافق حاصل نشده، اما شرایط را مثبت ارزیابی کرد.

با این حال در نهایت به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد قبول لیونل مسی قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر قرارداد این بازیکن با باشگاه بارسلونا تمام شده و بهترین گلزن تاریخ این تیم باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.