تبلیغات

معرفی فیلم مستند “Lionel Messi: The Greatest” + دانلود رایگان

ما در دنیای اعجاب انگیز فوتبال سالانه شاهد ظهور و افول ستارگان بسیاری هستیم. اما در این میان شخصیت هایی هستند که هیچگاه از ذهن تماشاچیان پاک نمی شوند. لیونل مسی، یک نام آشنا در دنیای امروز بوده که سبک بازی تند و تیز او تحسین همه را برانگیخته است.

لیونل مسی، شکننده ی رکورد های جهانی از جمله 6 توپ طلاست که بارها و بارها ثابت کرده که بزرگترین بازیکن تاریخ می باشد. او پرافتخارترین و گلزن ترین بازیکن لالیگاست و در سن 32 سالگی هنوز دست از ماجراجویی های خود برنداشته است .

Lionel Messi: The Greatest مستندی به کارگردانی Matt Salmon از انگلیس محصول سال 2020 میباشد. در این مستند بزرگترین موفقیت ‌‌ها و رکوردهای این اسطوره تاریخ فوتبال به تصویر کشیده میشود.

داستان زندگی

لیونل آندرس مسی کوچیتینی در 24 ژوئن سال 1987 و در اوزاریو آرژانتین چشم به جهان گشود. او فوتبال را در سن 5 سالگی و از تیم گراندولی آغاز کرد و چند سال به بعد به تیم فوتبال نیولز اولد بویز ملحق شد. یازده ساله بود که پزشکان تشخیص دادند مسی با کمبود هورمون رشد مواجه شده است. در آن زمان حتی ثروتمندترین تیم های آرژانتین نظیر ریور پلاته نیز از پرداخت هزینه های درمانی او سر باز زدند. اما مسوولین باشگاه بارسلونا که تا حدودی از استعداد او خبردار شده بودند، هزینه های پزشکی را به طور کامل تقبل کرده و او را به اسپانیا کشاندند. بدین ترتیب بود که لیونل به عضویت تیم نوجوانان بارسلونا درآمد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی فوتبال امروز: رفتن برای گل با تیم Gil Vicente

مسی توانست تا در تیم نوجوانان و جوانان بارسلونا خوش درخشیده و چند سال بعد به عنوان بازیکن اصلی تیم راهی لیگ دسته اول اسپانیا شود. طبق گفته بسیاری از کارشناسان ، مهارت و تکنیک منحصر به فرد مسی بوده که بارسلونا را به صدر لیگ قهرمانان، لالیگا و دیگر لیگ های فوتبال سوق داده است. وی تا کنون القاب و جوایز بسیاری را از آن خود کرده که از مهم ترین آن ها می توان به توپ طلای فیفا، توپ طلای اروپا، کفش طلای اروپا، بهترین بازیکن سال اروپا، بهترین بازیکن سال یوفا اشاره کرد.

اما افتخارات مسی به تیم های باشگاهی ختم نمی شود. هجده ساله بود که نخستین بازی ملی خود را برای کشورش انجام داد و خیلی زود جای خود را در دل مردم و سرمربی وقت آرژانتین باز کرد. مسی یک سال بعد و در جام جهانی 2006 برای آرژانتین توپ زد و پس از آن در سه جام جهانی دیگر نیز حاضر شد. در مسابقات المپیک تابستانی 2008 بود که مسی توانست با درخشش چشمگیر خود در زمین بازی، تیم کشورش را به مقام قهرمانی برساند. او بیش از صد بازی دوستانه و غیر دوستانه را برای تیم ملی انجام داده و در اغلب آن ها سرفراز از میدان بیرون آمده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رهبر ایران ورود داروی کرونا به ایران را ممنوع کرد

لیونل مسی بدون شک یکی از ستاره های تکرار نشدنی دنیای فوتبال به شمار می آید که حضور او در میدان، لذت بازی را برای تماشاچیان دو چندان می کند. اما براستی چه عناصر و اتفاقاتی باعث شدت تا مسی به یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال تبدیل شود؟

اگر شما نیز از طرفداران بی چون و چرای مسی هستید مجله دنیای شرط بندی به شما توصیه میکند که تماشای این مستند را از دست ندهید، چراکه ممکن است پاسخ بسیاری از سوالات شما در این فیلم نهفته باشد. از این رو لینک های دانلود این فیلم برای شما همراهان همیشگی به صورت رایگان و دوبله فارسی قرار گرفته که امیدواریم لذت ببرید.

دوبله فارسی فیلم لیونل مسی: بهترین بازیکن جهان 720P

دوبله فارسی فیلم لیونل مسی: بهترین بازیکن جهان 1080P