تبلیغات

 

تیم Tim

درآمد معروف‌ترین استریمر های خارجی

استریمر های خارجی عنوانی است که در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی به شما بدهیم. در ادامه بررسی این که استریمر کیست باید استریم کردن را هم بیشتر بشناسید. در واقع استریم کردن یعنی اینکه شما از بازی خودتان به صورت لایو فیلم بگیرید و بقیه بازی شما را ببینند و اگر دوست دارند در حد توانشان به شما مبلغی پول به شما کمک کنند. می خواهیم در مورد چند تا از بهترین استریمر های حال حاضر دنیا بازی برای شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین استریمر های خارجی

در اینجا می خواهیم کمی فرا تر از کمی فراتر از معرفی بهترین استریمر های ایران شما را با پنج تا از بهترین استریمر های خارجی دنیا آشنا کنیم که توانسته اند از طریق این کار به در آمد بالا و محبوبیت زیادی در بین افراد برسند. این استریمر ها با فروش بازی خود به خریداران آن توانسته اند مرز ثروتمندی را زیر پا بگذارند. هم اکنون از ثروتمند ترین انسان ها در جامعه خود باشند پس برای شناخت استریمر های محبوب با ما همراه باشید.

shroud

در این قسمت می خواهیم شما را با یکی از استریمر های خارجی معروف آشنا کنیم کسی که در دنیای گیم رقیب ندارد. Michael Grzesiek نام اصلی این استریمر Michael Grzesiek هست که حدود 24 سال سن دارد. مایکل گرشک با نام مستعار شرود شناخته می‌شود، مایکل یوتیوبر و استریمر کانادایی و بازیکن حرفه ای سابق کانتر-استرایک گلوبال آفنسیو است.

Dr DisRespect

در اینجا با یکی دیگر از استریمر های خارجی آشنا خواهیم شد که جزء پرآوازه ترین گیمر های دنیاست. هرشل گای بیم آی وی، که با نام مستعار آنلاین دکتر دیس رسپکت شناخته می‌شود، ستاره اینترنتی و استریمر وب سایت توییچ است. او بیش از چهار میلیون دنبال بر روی وبسایت توییچ به دست آورده‌ است.

Trick2g

Trick2g یکی از قدیمی‌ترین استریمر های خارجی و پلیرهای حرفه‌ای بازی League of Legends است او توانست تنها از طریق همین بازی به بازدید ۱۵۳ میلیونی برسد. این استریمر آمریکایی در مقایسه با دیگر گیمر های هم‌رده و هم‌سبک خودش، اغلب به عنوان یک گیمر درجه یک و با استعداد در زمینه‌ جذب اسپانسر می باشد.استریمر AuronPlay

AurunPlay

AurunPlay در سال ۲۰۲۰ به عنوان سریع‌ترین کانال استریمینگ در حال رشد شناخته شد و خیلی زود توانست نام خود را بین بزرگترین و پر مخاطب‌ترین استریمرهای خارجی توییچ به ثبت برساند. کانال توییچ AurunPlay به طور کلی بیش از ۸۴ میلیون بازدید کسب کرده و کانال یوتیوب او با ۱۰ میلیون دنبال‌کننده یکی از معروف‌ترین کانال‌های ویدیو گیمی یوتیوب محسوب می‌شود. این استریمر اسپانیایی بازی‌های متعددی را تجربه می‌کند اما اغلب درحال تجربه‌ بازی سبک بقای Rust دیده می‌شود و بیشتر مخاطبینش او را با همین بازی می‌شناسند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ستاره های فوتبال جهان و همسران مشهورشان

Tim

تیم Tim یک استریمر های خارجی تمام وقت اهل ایالات متحده است که بازی‌های متعددی را در سبک‌های گوناگون تجربه می‌کند. تیم در طول استریم‌هایش با همسرش نیز همکاری می‌کند و در اغلب نمایش‌ها دو نفره حاضر می‌شوند. او فعالیت خود در توییچ را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد و امروزه در یوتیوب نیز دارنده‌ یک کانال با بیش از ۲.۸۴ میلیون دنبال‌کننده است علاقه مندان به شناخت بازی های او می توانند به یوتیوب مراجعه کنند. بهترین استریمر های آپارات را می توانید در گوگل مشاهده کنید.

بهترین استریمر های وارزون

اول در مورد این می خواهم صحبت کنم که وارزون چیست؟ وارزون یک نوع بازی است که نام کامل آن کال اف دیوتی وارزون است یک بازی کاملا رایگان بتل رویال است که در آن تا ۱۵۰ بازیکن می‌توانند همزمان با یکدیگر به رقابت بپردازند. اسامی و مشخصات چند نفر از کسانی که توانسته اند در این بازی پیروز شوند و مقامی به دست آورند در پایین صفحه نوشته شده است برای شناخت این افراد با استعداد به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

آروین اصفهانی زاده ملقب به RwinShow یک یوتیوبر و استریمر، تولیدکننده محتوا است. آروین متولد تهران است و در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کند. از آروین که یکی از استریمر های خارجی است می توان به عنوان یک الگو برای استریمری نام برد او بازی های مختلفی انجام می دهد و تقریبا همه نوع سبکی بازی می کند.

فرشاد دهقانی ملقب به فرشاد سایلنت متولد بندرعباس است. او تقریباً 3 یا 4 سال پیش برای زندگی سوئد را انتخاب کرد، ولی طبق گفته خودش سوئد مقصد نهایی برای زندگی‌اش نیست و تصمیم دارد به یکی از کشورهای آمریکا و کانادا برود. فرشاد کارشناسی برنامه نویسی خوانده است اما به استریمری روی آورده و نمی توان گفت از بهترین استریمر های ایران است.

کوثر عزیزی ملقب بهToxicGirlجزء اولین استریمرهای دختر ایرانی هست که از 16 سالگی استریم را شروع کرده است و در چندین مسابقه مقام خوبی بدست آورده او همچنین توانسته در لیدربورد جهانی مقام خوبی کسب کند.

بهترین استریمر های دو تا

در اینجا به سه تا از بهترین استریمر های دوتا ایرانی اشاره کردیم، اگر مایل به داشتن اطلاعات بیشتر از این استریمر ها هستید می توانید به گوگل و یوتیوب مراجعه کنید. امیرحسین محبوبی ملقب به امیر فانتوم یکی از بهترین بازیکنان دوتا 2 در ایران است. او 25 سال سن دارد و بازی اصلی و مورد علاقه او DOTA 2 می باشد. او در تیم حرفه ای Vanguards فعالیت کرده و برنده تورنمنت های داخلی بسیار زیادی بوده است و رول اصلی امیر در دوتا ساپورت می باشد. تیمون 25 ساله یکی از گیمر های فعال ایرانی است که در آلمان زندگی می کند واستریمری است که یوتیوبر هم است. کوثر ملقب به تاکسیک گرل 23 ساله اولین دختر streamer ایرانی در Twitch می باشد. بازی های اصلی و مورد علاقه او Leauge of legends و Overwatch می باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد

میرحسین محبوبیبهترین استریمر پابجی

در این قسمت از مقاله می خواهیم تا بهترین بازیکن های پابجی موبایل را که بیشترین تاثیر را در جامعه بازی دارند معرفی کنیم. اکثر این بازیکن ها برای خود کانال های یوتیوب دارند و استریمرهای قوی در دنیای پابجی موبایل می باشند. حتی یکی از این استریمرها توانسته تا در بازی دیگری به جز بازی خودش هم بدرخشد. هارنیت خاتری جدا از این که یکی از بهترین بازیکن های PUBG Mobile می باشد در فورتنایت و کال آف دیوتی نیز یکی از بهترین بازیکن ها است.

HydraFlick که به عنوان Rohan Ledwani شناخته می شود یکی دیگر از تاثیرگذارترین بازیکن های پابجی موبایل می باشد که یکی از بیشترین تاثیر ها را روی جامعه گیم گذاشته است و آخرین نفری که می خواهم به شما معرفی کنم مورتال است. مورتال طرفدار های زیادی دارد نام او در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین بازیکن های پابجی موبایل پیچیده برای همین بیشتر بازیکن های پابجی موبایل با این نام آشنا می باشند که توانسته است فرد موفقی در دنیای گیم باشد.

درآمد استریمر های خارجی چقدر است؟

در این قسمت از مقاله می خواهم در مورد سطح درآمد استریمرهای خارجی صحبت کنم. تنها حرفی که برای گفتن دارم این است که هر استریمر با توجه به انتخاب گیم و موفق شدن در آن زمینه درآمد های متفاوتی دارند، کسی مثل Trick 2g با توجه به انتخاب گیم توانسته است حدود ۳.۸ میلیون دلار سرمایه جمع کند و یا فلیکس لنیل او توانسته است حدود ۴میلیون دلار سرمایه جمع کند که مقدار چشمگیری است ویا AuronPlay که توانسته حدود ۹میلیون دلار سرمایه داشته باشد.

استریمر های خارجی دختر

بعضی می گویند بازی و گیم مختص به پسر ها است اما کسانی هستند که نداشتن صحت این حرف را ثابت کرده اند. دخترانی که توانسته اند در کنار تحصیل و کار های دیگرشان یک استریمر فوق حرفه ای شوند. کسانی مثل پوکیمانه یکی از استریمرهای خارجی است که به ستاره League of Legends معروف است. پوکیمانه از بهترین استریمرهای دختر در دنیا است که تقریبا نامش را در پلتفرم‌های توییچ، یوتیوب حتما شنیدید یا دختر استریمری به نام کریستن یا رومای وانگ.
تمام کسانی که نام بردم ثابت کردند که هیچ فرقی بین دختر بودن یا پسر بودن نیست آنها ثابت کردند که هیچ چیزی نمی تواند دختران را محدود کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بیایید روراست باشیم ; همه مان فیلمهای پورن میبینیم

سوتی های استریمر های خارجی

هر کاری اشتباهاتی دارد، استریمر بودن هم لحظاتی را دارد که استریمر دچار اشتباه می شود یا به اصطلاح عامیانه سوتی می دهد. اگر مایل به دیدن و شنیدن سوتی های استریمرهای خارجی معروف جهان هستید می توانید به گوگل یا یوتیوب مراجعه کنید که کلیپ های زیادی در این باره می توانید در این سایت ها پیدا کنید.

عکس استریمر های خارجی

استریمر های خارجی عکس های زیادی را از خودشان در صفحات مجازی پر مخاطب به نمایش گذاشته اند. اگر مایل به دیدن عکس های این استریمرهای خارجی هستید می توانید به سایت های معتبری مانند گوگل مراجعه کنید تا عکس های کسانی مانند شرود، تیم ، نینجا، رومای وانگ را مشاهده کنید.

پرطرفدارترین بازی های استریمر های خارجی

استریمر های خارجی بازی های مختلفی دارند که به برخی از آنها در اینجا اشاره می کنم. بازی مثل Among Us که بازی چند نفره است. بازی مثل Phasmophobia که یک بازی ترسناک و مهیج است. بازی مثل Valorant که یک بازی ماموریتی است و بازی های بیشتری که می توانید در گوگل مشاهده کنید.

کم سن ترین استریمر های خارجی

گیم نوعی شغل است که نیازمند سواد بالایی است به همین دلیل استریمر ها نمی توانند سن پایینی داشته باشند. کم سن ترین استریمر نوجوان ۲۰ساله ای است که توانسته در دنیای گیم دوام بیاورد. میانگین دلاری استریمرهای خارجی گاهی اوقات می تواند خیلی بالا برود.

اینستاگرام استریمر های خارجی

پوکیمانهاستریمرهای خارجی در سایت ها و صفحات زیادی مشغول به کار هستند از جمله این صفحات می توانم به اینستاگرام اشاره کنم سایتی که بیشتر استریمرهای خارجی و ایرانی در آن فعالیت دارند که در آن می توانید مشخصات کلیپ گیم های آنان وعکس های آنان را می توانید مشاهده کنید. در صفحه یوتیوب استریمرهای خارجی می توانید میزان قیمت فیلم های بازی آنان را ببینید. استریمرهای فعال را می توانید دراینستاگرام، گوگل، یوتیوب و نرم افزار هایی از این قبیل مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. دوتا از معروف ترین استریمر های جهان چه کسانی اند؟

    نینجا و شرود دو تا استریمرهای خارجی معروف می باشند.

  2. برای دیدن عکس های استریمر ها به کجا مراجعه کنیم؟

    گوگل و اینستاگرام .

  3. یک بازی معروف استریمرهای خارجی چه نام دارد؟

    بازی Phasmophobia که یک نمونه از بازی های استریمرهای خارجی است.

  4. استریمر حرفه ای دختر چه کسی می تواند باشد؟

    پوکیمانه یکی از استریمرهای خارجی حرفه ای است.