تبلیغات

لذت نبردن از رابطه جنسی ؛ 6 دلیل+راهکارها

اگر فکر می‌کنید این ممکن است برای شما هم صدق کند. در سبک زندگی امروز از مجله شرط مگ 6 دلیل رایج که باعث می‌شود از رابطه جنسی با شریکتان لذت نمی‌برید. آورده شده است. توجه داشته باشید، هنگامی که آن ها را شناسایی کردید. خود را تشویق کنید تا روی آن ها کار کنید و اشتیاق خود را بازیابی کنید. لذت نبردن از رابطه جنسی

چرا از رابطه جنسی به طور کامل لذت نمی برید؟لذت نبردن از رابطه جنسی

رابطه جنسی همیشه به عنوان یک عمل سرشار از لذت ارائه شده است که در آن هر دو عضو زوج با شور و شوق همراه شده اند. با این حال، واقعیت این است که در بسیاری از موارد، حتی اگر یک رابطه جنسی رخ دهد. برخی احساس رضایت کامل ندارند. چه اشکالی دارد؟

شاید برخی عقده‌ها، عصبی بودن یا استرس ناشی از مسئولیت‌های روزانه، موقعیت‌هایی باشد که شما را از دادن کامل خود و لذت بردن از لحظه باز می‌دارد. در واقع استرس علاوه بر این که به طور کلی سلامتی را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از دلایل اصلی لذت بردن از رابطه جنسی است. لذت نبردن از رابطه جنسی یک مکشل جدی است. ما به شما می گوییم چه عوامل دیگری را باید در نظر گرفت. لذت نبردن از رابطه جنسی

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط کریستین بیل برای بازگشت به نقش بتمن

1. اضطراب برای خشنود کردن شریک زندگی

وقتی صحبت از حفظ روابط می شود، استرس و تابوها باید کنار گذاشته شوند. تا به طور کامل با شریک زندگی خود لذت ببرید. شاید برای جلب رضایت شریک زندگی خود فشاری احساس می کنید. بنابراین دچار استرس می شوید و نمی توانید آرام شوید. به همین دلیل، فراموش می کنید که برانگیختگی و لذت شما به اندازه طرف مقابل مهم است. او نیز سزاوار همان فداکاری است. از سوی دیگر، ممکن است بخواهید در رختخواب کاری انجام دهید تا شور و اشتیاق را شعله ور کنید. اما از ترس طرد شدن یا آن چه در مورد شما فکر می کند. جرات ابراز آن را به شریک زندگی خود ندارید. در هر صورت شما خواسته های خود را برآورده نمی کنید. این باعث می شود در طول رابطه عامل استرس را در درون خود نگه دارید.

برای لذت کامل از رابطه جنسی، ابتدا باید آرامش داشته باشید. بنابراین بهتر است تابوها را پشت سر بگذارید. از استرس و فشار دوری کنید. همچنین فراموش نکنید که ارتباط در یک رابطه بسیار مهم است. در غیر این صورت، اگر در مورد چیزی که بیشتر آنها را هیجان زده و راضی می کند صحبت نکنند، چگونه می توانند لذت ببرند؟

2. عدم اعتماد به نفس-دلایل لذت نبردن از رابطه جنسی

یکی دیگر از دلایل عدم لذت جنسی ممکن است عقده هایی باشد که در طول رابطه ظاهر می شوند. شاید نقاط خاصی از بدن شما وجود دارد که دوست ندارید و سعی می کنید. از لمس شدن در اینجا یا آنجا جلوگیری کنید یا حتی سعی کنید آنها را بپوشانید تا ظاهر نشوند. البته اگر چراغ روشن باشد همه چیز پیچیده تر است. لذت نبردن از رابطه جنسی.  اگر نمی توانید آرامش داشته باشید چگونه می توانید از لذت غرق شوید؟ بنابراین، بهتر است هر گونه عقده را پشت سر بگذارید. از استرس یا اضطرابی که ممکن است بر جلسه تأثیر بگذارد اجتناب کنید. زندگی در لحظه بدون فکر زیاد می تواند استراتژی خوبی برای لذت بردن کامل از رابطه جنسی باشد. لذت نبردن از رابطه جنسی

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رابطه جنسی و کالری سوزی؛ راهی جدید برای کاهش وزن

3. خشکی واژن-دلایل لذت نبردن از رابطه جنسی

بسیاری از زنان با وجود احساس هیجان، خشکی واژن دارند. اگرچه در مراحل خاصی، به ویژه در دوران یائسگی یا شیردهی، طبیعی است، این وضعیت می تواند مقاربت جنسی را دردناک کند و همچنین علائم ادراری قابل توجهی ایجاد کند. لذت نبردن از رابطه جنسی. برای جلوگیری از این وضعیت، روان کننده هایی وجود دارند که می توانند به جلوگیری از این مشکل و حفظ روابط جنسی رضایت بخش کمک کنند. آن هایی را امتحان کنید که بر پایه آب هستند و گلیسیرین ندارند.

4. وسواس رسیدن به ارگاسم

در بسیاری از مواقع وسواس رسیدن به اوج به حدی است که دور باطلی ایجاد می شود که استرس رسیدن به آن، دقیقاً منجر به نرسیدن به آن می شود. در واقع، درک این نکته ضروری است که رابطه جنسی لذت های بسیار بیشتری را ارائه می دهد که ممکن است در صورت وسواس در ارگاسم، آن ها را از دست بدهید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چه مدارک و مستنداتی برای شکایت از آزار جنسی و تجاوز نیاز داریم؟

5. مشکلات واژینیسموس

احساس درد در حین مقاربت مشکلی است که برای یافتن علل آن باید با متخصص زنان خود مشورت کنید. واژینیسموس یک مشکل جنسی زنانه است که با انقباض غیرارادی عضلات لگنی که واژن را احاطه کرده اند مشخص می شود. بنابراین، می تواند در حین مقاربت باعث درد شود. درمان این عارضه، در درجه اول بر مدیریت احساسات پیرامون رابطه جنسی و برخی تمرینات برای عادت کردن تدریجی به دخول متمرکز است. علاوه بر این، تمرین برخی از تکنیک های آرام سازی و انجام تمرینات برای تقویت کف لگن توصیه می شود.

6. آنورگاسمی فمنینا-دلایل لذت نبردن از رابطه جنسی

این یکی دیگر از مشکلات جنسی است که شما را از لذت بردن از رابطه جنسی باز می دارد. در این مورد، همان طور که توسط مجله بین المللی آندرولوژی مشخص شده است، با وجود تحریک و وجود میل جنسی، زن نمی تواند به ارگاسم برسد. اگرچه ممکن است به دلیل مراحلی مانند یائسگی باشد، آنورگاسمی می تواند بسیار پیچیده تر باشد.

در واقع، دلایل جسمی و روانی وجود دارد که باید برای جلوگیری از مشکلات در رابطه و به طور کلی سلامتی درمان شوند. بنابراین بهتر است آن ها را شناسایی کنید. علاوه بر این، یادگیری درک بدن و جستجوی انواع مختلف تحریک جنسی ضروری است. همان طور که دیدید، بیشتر دلایلی که از رابطه جنسی لذت نمی برید به نوعی با استرس مرتبط است.