بازگشت کی روش به تیم ملی ایران

چند روز پیش بود که خبر بازگشت کی روش که یکی از گران ترین سرمربی های دنیا است؛ به تیم ملی ایران سر و صدای زیادی به پا کرد. کی روش در گذشته هم سابقه مربی گری تیم ملی ایران را بر عهده داشته است. در زمان گذشته که کیروش سر مربی بود تیم ملی توانست به جام جهانی صعود کند. یک مزیت بزرگ این مربی آشنا بودن با تیم ملی فوتبال ماست.

بدون هیچ شکی هر مربی یک سری طرفدار دارد و یک سری منتقد که در ادامه این مقاله به این موضوعات بیشتر اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بازگشت کی روش به تیم ملی برای چام جهانی 2022 قطر

استقبال از بازگشت کی روش

همان طور که اشاره کردیم کی روش طرفداران زیادی در ایران دارد. این مربی تا کنون در تیم های بزرگ دنیا از جمله پرتغال، منچستر یونایتد و …. را دارد. واکنش اهالی فوتبال نسبت به این بازگشت متفاوت بود. افراد زیاد و سرشناسی از جمله احمدی دروازبان سابق استقلال، جواد خیابانی گزارشگر فوتبال، مهدی طارمی، چشمی بازیکن استقلال و….. به کی روش تبریک گفتند. خیلی از طرفداران و اهالی فوتبال بر این عقیده هستند که کی روش گزینه مناسبی برای تیم ملی ایران می باشد. زیرا او آشنایی کاملی با تیم و بازیکنان دارد و هم چنین این مربی توانسته است تیم را به جام جهانی ببرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  امیر تتلو برای ادامه فعالیت های اجتماعی اش به یوتیوب می رود!

برنامه کی روش برای جام جهانی 2022

فرصت زیادی تا شروع مسابقات جام جهانی 2022 نمانده است. تا کنون این سرمربی پرتغالی به جزئیات زیادی برای بازی های جام جهانی قطر اشاره نکرده است. یکی از عادت های کی روش استفاده از بازیکنان جوان است. او در مسابقات قبل هم از بازیکنان جوان استفاده کرد. خیلی از اهالی فوتبال این تغییررا با توجه به نزدیک بودن مسابقات نا به جا دانستندند. باید ببینیم کی روش چه برنامه هایی برای جام جهانی 2022 دارد؟ نظر شما چیست ؟ آیا در حال حاضر کی روش گزینه خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران است؟

سوالات متداول

  1. کی روش چه برنامه ای برای تیم ملی ایران در جام جهانی قطر دارد؟

    تا کنون کی روش هیچ گونه اشاره ای به برنامه خاصی نکرده است.

  2. چه کسانی از بازگشت کی روش استقبال کردند؟

    افراد سرشناس از جمله جواد خیابانی، مهدی طارمی، چشمی و….. از بازگشت دوباره کی روش استقبال کردند.

  3. کدام سرمربی وظیفه هدایت تیم ملی ایران را در جام جهانی قطررا بر عهده می گیرد؟

    کارلوس کی روش هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; تثبیت نایب قهرمانی با پیکان فرسوده