تبلیغات

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • خوش شانسی خانم‌ها در شرطبندی، پوکر و لاتاری، واقعیت یا رویا؟

خوش شانسی خانم‌ها در شرطبندی، پوکر و لاتاری، واقعیت یا رویا؟

شاید شما هم این نکته در مورد خانم‌ها را شنیده باشید که خانم‌ها در زندگی و در حرفه خود توانی مضاعف دارند و خوش شانس هستند. در واقع زنان زیادی وجود دارند که نقش مهمی در زندگی ایفا کرده‌اند و دستاورد‌های زیادی به دست آورده‌اند و همسرانشان قدردان زحمات آنها هستند.

در بیزینس هم مانند زندگی، بیشتر زنان بهترین شخصیت و کاراکتر خود را نشان می‌دهند. روان شناسان معتقدند که زنان انرژی بیشتری در مقایسه با مردان دارند. خانم‌ها به راحتی بر شرایط بد غلبه می‌کنند و ایده و تصورات پر بار‌تری در کار نسبت به آقایان دارند که باعث تمایز در کارها می‌شود.

در سراسر دنیا، زنان اصول خاصی را برای زندگی در پیش گرفته‌اند و از تلاش برای این که فرد بهتری در زندگی باشند دست بر نمی‌دارند.

طبق مطالعات انجام شده خانم‌ها در مقایسه با آقایان تنها روی برنده شدن متمرکز نشده‌اند. آنها حتی برنده شدن مقدار کمی پول را هم جشن می‌گیرند و حتی چند برابر از آنچه برنده شده‌اند را صرف لاتاری کرده‌اند. لاتاری برای اکثر خانم‌ها جنبه مادی ندارد و دلیلی برای موفقیت و زندگی بهتر است. بخت آزمایی مساله مرگ و حیات برایشان نیست.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مبارزه با ویروس کرونا در لاس وگاس

دقیقا مانند خانم جون گینتر که نه تنها یک بار بلکه ۴ بار برنده جایزه بزرگ لاتاری شده است. او بار اول برنده ۵٫۴ میلیون دلار شد و ۱۰ سال بعد برای دومین بار شانس به او لبخند زد و برنده ۲ میلیون دلار شد. قطعا باور‌نکردنی است ولی دو سال بعد از دومین بردش ۳ میلیون دلار بعدی را برنده شد و در نهایت در سال ۲۰۰۸ جایزه بزرگ ۱۰ میلیون دلاری را به خانه برد.

تمام دوستانش نام این شانس را «شانس زنانه» می‌دانند. او هنوز از تلاش و کوشش در زندگی دست بر نداشته است.

پاسخ به این سوال که آیا شانس خانم‌ها از آقایان بیشتر است بسیار دشوار است. زنان ونوسی هستند و مردان از مریخ آمده‌اند. تفاوت‌های زیادی در منش و رفتار آنها در برابر زندگی وجود دارد. به هر حال، اگر شما هم جزو خانم‌های پر تلاش در زندگی هستید و آروزهای زیبا در سر دارید. با مجله لاتاری همراه باشید و وارد دنیای هیجان انگیز شانس و امید شوید و با استمرار و تلاش به آنچه در رویایتان هستید دست یابید.