تبلیغات

برندگان شرطبندی و لاتاری با پول خود چه کار می‌کنند؟

حتما برای شما هم پیش آمده که به این فکر کنید که اگر برنده یک جایزه نقدی با مبلغ بزرگ، مانند جایزه جک پات بخت آزمایی شوید، با پول‌تان چه کار می‌کنید؟

حتی فکر کردن به این که به صورت شانسی، مبلغ هنگفتی پول به دست بیاوریم، جذاب و هیجان انگیز است. هرچند که تنها تعداد کمی از افراد آنقدر خوش‌شانس هستند که بتوانند برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ لاتاری شوند، اما مبلغ جایزه‌ی بخت آزمایی آنقدر بزرگ است که بتواند واقعا زندگی‌تان را دگرگون کرده و شما را وارد دنیای جدیدی کند؛ رسیدن به آرزوهایی مثل خرید خانه‌ی جدید، شروع شغل مورد علاقه، سفر به دور دنیا و … که برای خیلی از ما جذابیت دارد.

اما واقعیت این است که همیشه همه چیز عالی و بدون مشکل پیش نمی‌رود! تعداد زیادی از برندگان جک پات لاتاری، پولی را که برنده شده‌اند، به باد می‌دهند! برای همین مهم است که بعد از بردن جایزه‌ی لاتاری، باید برای خرج کردن آن برنامه‌ریزی داشته باشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  در دوران ویروس کرونا چگونه می توان به شرط بندی ادامه داد؟

یکی از برندگان جک پات لاتاری که توانسته است زندگی خود را با استفاده از جایزه‌ی لاتاری زیر و رو کند، نیگل ویلتس است. او در سال ۲۰۱۴، توانست برنده‌ی جک پاتی شود که شانس بردن آن ۱ در ۱۳ میلیون است. عجیب‌تر این که نیگل تنها با خریدن یک بلیط ۲۰ پوندی توانست برنده جایزه ۱ میلیون پوندی جک پات یورومیلیونز شود.

نیگل ویلتس که پیش از بردن جایزه‌ی بزرگ جک پات لاتاری، صاحب یک بار الکل بود، می‌گوید: “از بین برندگان لاتاری، افراد زیادی را می‌شناسم که همیشه می‌خواستند با پولی که برنده شده‌اند، یک بار یا رستوران تاسیس کنند. اما من آنقدر خوش‌ شانس هستم که حتی قبل از برنده شدن هم بار خودم را داشته‌ام. برای همین تصمیم گرفتم با این پول کاری را انجام بدهم که همیشه آرزویش را داشته‌ام.”

به این ترتیب، نیگل ویلتس تصمیم گرفت به مدیریت بار الکل خود به عنوان یک شغل ادامه دهد، اما تمام پول خود را صرف سفر به دور دنیا کرد. نیگل برای شروع، خانواده‌ی ۱۳ نفره خود را برای تعطیلات به فلوریدا برد و سپس سفر خود را از مکزیک به دوبی شروع کرد. در نهایت و بعد از سفر به دور دنیا، تصمیم گرفت برای تولد ۵۰ سالگی خود به لاس وگاس سفر کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  در مورد پیش بینی راگبی چه میدانید؟

او که معتقد است جایزه‌ی لاتاری زندگی او را دگرگون کرده است، درباره‌ی تصمیمش برای سفر به دور دنیا گفته بود که دوست دارد خانواده و دوستانش را در همه‌ی لحظات شاد خود سهیم کند و این جایزه توانسته به آن‌ها کمک کند زندگی شادتری داشته باشند.

تبلیغاتcanonbet