تبلیغات

پیش بینی عجیب “گربه‌ی پیشگو” جام جهانی که به واقعیت تبدیل شد

آشیل نام گربه‌ای است که بازی های جام جهانی را پیش بینی می کند. این گربه ناشنوای روسی در رسانه های جهان به عنوان پیشگویی مسابقات جام جهانی معرفی شد. او اکثر روزها را در موزه هرمیتاژ سن پترزبورگ در روسیه می گذرانده است.

این گربه در اولین تجربه خود در روز پنجشنبه برنده بازی روسیه – عربستان را به نفع روسیه پیش بینی کرد. روش پیش بینی به این صورت بود که دو ظرف غذا به همراه پرچم کشورهای دو طرف بازی برای او سرو شد و آشیل با کمی تامل قبل از شروع غذا کشور روسیه را به عنوان برنده انتخاب کرد. ساعاتی بعد نتیجه بازی ۵ بر صفر به نفع روسیه به پایان رسید و همه را شگفت زده کرد.

آشیل در دومین تجربه خود، بازی ایران – مراکش از گروه B را به نفع تیم ایران پیشگویی کرد که این بار نیز پیش بینی درستی بود. افرادی که بر مبنای پیش گویی این گربه عجیب بازی را پیش بینی کرده بودند مبالغ بالایی برنده شدند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آیا میدانستید: اعتیاد به قمار ممکن است وراثتی و ژنتیکی باشد!

در آلمان نلی Nelly  فیل ۸ ساله افریقایی هم شکست مکزیک برابر آلمان را در روز ۱۷ ژوئن پیش بینی کرده است. حال باید منتظر ماند تا نتیجه بازی مشخص شود؟

در دوره های قبلی جام جهانی هم حیوانات دیگری بزرگترین رویداد ورزشی جهان را پیش بینی کرده اند. در سال ۲۰۱۰، معروف ترین آنها هشت پایی بنام پال Paul در کشور آلمان بود که به محبوبیت جهانی رسید.

برای برنده شدن در قرعه کشی لاتاری اعداد شانس خود را پیش بینی کنید، اعتماد کنید و برنده شوید!

برنده شدن هیچ وقت اتفاقی نیست، باور به تلاشی مستمر و امید به آن راز برنده شدن در لاتاری است.

به شانس خود باور داشته باشید و با تمرکز بیشتر روی موضوع دلخواهتان قدرت جذب آن را بیش تر کنید.