تبلیغات

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • چگونه یک فرد خارجی می‌تواند در لاتاری‌های آمریکا شرکت کند و برنده شود؟

چگونه یک فرد خارجی می‌تواند در لاتاری‌های آمریکا شرکت کند و برنده شود؟

اغلب گفته می‌شود که «در ایالات متحده همه چیز عظیم‌تر است» ماشین‌ها، ساختمان‌ها و چشم انداز زندگی. با این حال، چنین انگاره‌ای در مورد لاتاری‌ها نیز صادق است. آمریکا به داشتن بزرگ‌ترین جک‌پات‌های جهان و برندگانی که صدها میلیون دلار به خانه برده‌اند، معروف است.

لاتاری‌های آمریکا

دو لاتاری بزرگ در ایالات متحده، مگامیلیونز و پاوربال ایالات متحده در طول تاریخ خود جک‌پات‌های عظیمی‌دیده‌اند. همواره پنج جایزه برتر به یکی از این دو لاتاری اختصاص دارد در حالی‌که سایر لاتاری‌ها سراسر جهان معمولاً در این فهرست جضور ندارند. با ارائه چنین جک‌پات‌های عظیمی، عاشقان بخت‌آزمایی در خارج از ایالات متحده از خود می‌پرسند که آیا می‌توانند در این لاتاری‌ها شرکت کنند. آیا همه نباید شانسی برای برنده شدن در مگاباکس داشته باشند؟

آیا می‌توانم در لاتاری‌های خارجی بازی کنم و برنده شوم؟

پاسخ ساده سؤال «بله» است.

در گذشته این نگرانی وجود داشت که بازی‌های بخت‌آزمائی تحت قانون وایر Wire قرار بگیرند و از ورود بازیکنان خارجی جلوگیری شود. با این حال، دولت ایالات متحده اظهار داشت كه لاتاری‌های امریکا از قانون وایر Wire مستثنی هستند.

این حكم بدان معناست كه هیچ دلیل قانونی‌ای وجود ندارد كه افرادی غیر شهروند ایالات متحده نتوانند در لاتاری‌های آمریکا یعنی پاوربال، مگامیلیونز یا هر لاتاری دیگر ایالات متحده شرکت كنند.

این قانون بدین معنی است که افرادی از کشورهایی مانند کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ژاپن آزاد هستند که در لاتاری‌های آمریکا شرکت کنند و برنده شوند. بدیهی است که هرچه تعداد بازیکنانی که از سراسر دنیا بلیط خریداری می‌کنند بیشتر شود، لاتاری‌ها می‌توانند پول بیشتری در جک‌پات‌های خود قرار دهند. باز کردن بازار برای بازیکنان بین المللی به برندهای لاتاری آمریکایی برای پرداخت جوایز عظیم و برنده شدن منظم بازیکنان کمک شایانی می‌کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی مقاصد برتر شرطبندی جهان: لاس وگاس، قمار برای همیشه!

آیا تاکنون بازیکنی در لاتاری‌های خارجی برنده شده است؟

پاسخ این سوال دوباره، «بله» است.

یک مرد ۷۳ ساله اهل السالوادور در آمریکای مرکزی برای خود و خانواده خود جک‌پات پاوربال بیش از ۱ میلیون دلاری دریافت کرد. یکی دیگر از برندگان خوش شانس خارجی در لاتاری‌های آمریکا ، مردی از عراق بود که جایزه ۶٫۴ میلیون دلاری را از یک لاتاری ایالتی آمریکا کسب کرد. سرانجام، مردی استرالیایی پس از برنده شدن در لاتاری پاوربال آمریکا، بیش از یک میلیون دلار دریافت کرد.

مثال در زمینه افرادی که در لاتاری‌های خارجی بازی می‌کنند و برنده می‌شوند ادامه دارد. با این حال نکته این‌جاست که شما می‌توانید لاتاری‌های بزرگ ایالات متحده و بسیاری دیگر را بازی کنید، حتی اگر در آمریکا زندگی نکنید. تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که چگونه؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه لاتاری مورد نظر رفته و یک بلیط خریداری کنید. در صورت نبودن امکان خرید آنلاین، راه دیگر استفاده از آژانس‌های واسط معتبری است که از طرف شما بلیط را خریداری می‌کنند.