تبلیغات

وارثان خوش شانس برندگان جایزه لاتاری های میلیون دلاری

جایزه بزرگ لاتاری تبدیل به ارث خانوادگی شد.

در پی یک خبر شگفت انگیز؛ خواهر و برادری متوجه شدند که وارث جایزه بزرگ لاتاری به ارزش ۱۴۰ هزار پوند از سوی پدر بزرگی هستند که هرگز ندیده‌اند.

نیک و کاترین کریستو (Nick and Katherine Christou) از کشور انگلستان هر دو سهم ثروتی معادل ۷۰ هزار پوند را از پدر بزرگی ناشناس به نام جیم روس (Jim Ross) دریافت کردند. جیم روس در سال ۱۹۸۰ ارتباط خود را با اعضای فامیل قطع کرد و دختر او هم هیچ گاه در این مورد با فرزندان خود صحبت نکرد که متاسفانه ۳ سال پیش از دنیا رفت.

اما ۸ ماه پیش، مادر بزرگ نیک و کاترین نامه‌ای با این مضمون دریافت کرد که آقای جیم روس هم فوت شده و ارثیه‌ای حدود ۵ هزار پوند برای وارثان خود بر جای گذاشته است.

نامه وراثت کجاست؟

در ابتدا، نیک نوه این پدر بزرگ تصور کرد که نامه یک کلاهبرداری است اما دو ماه بعد تصمیم گرفت که موضوع را پیگیری کند. اگرچه در آن زمان مادر بزرگ این نامه مهم را گم کرده بود، اما نیک به یاد داشت که نامه را از طرف سازمانی به نام جویندگان بین المللی (Finders International) دریافت کرده بودند و در نهایت توانست با آنها تماس برقرار کند. پس از بررسی‌های دقیق؛ اولین حساب پدر بزرگ تنها ۵۸ پنس و حساب بعدی ۴۵۰۰ پوند موجودی داشت. این‌ها مبالغی هستند که در نامه اصلی نوشته شده بود اما شوک بزرگ در راه بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Ted Forrest و داستان دستبند های قهرمانی اش در پوکر جهانی

کشف حقیقت در مورد جایزه بزرگ لاتاری ارزشمند 

زمانی که سومین حساب پدر بزرگ کشف شد موجودی حساب آن ۱۴۰ هزار پوند بود و مشخص شد که آقای روس یکی از اعضای یک لاتاری مشارکتی (lottery syndicate) بوده که آن لاتاری برنده شده است. نیک شانس خودش را باور نمی‌کرد که او و خواهرش وارث این مبلغ جایزه بزرگ لاتاری هستند.

آقای کریستو در مصاحبه‌ای گفته اگر صادقانه بخواهد صحبت کند ابتدا بهت زده بوده است و بعد از مدتی به این نتیجه رسیده است که این اتفاق می‌تواند زندگی آنها را در غالب یک خانواده تغییر دهد. او با سهم الارث خود، همسرش را به ماه عسلی که نرفته بودند به لاس وگاس برد، بدهی‌های خود را تسویه کرد، یک ماشین و یک دوچرخه خرید و الباقی را در بانک گذاشت.

داستان واقعی آقای کریستو اهمیت تلاش افراد حداقل برای شناختن اعضای فامیل را ثابت کرد حتا اگر مدتی بین آنها فاصله و جدایی افتاده