تبلیغات

 

پیش‌بینی بنگاه‌های شرط‌بندی: ایران، بخت اول قهرمانی آسیا

پیش‌بینی بنگاه‌های شرط‌بندی: ایران، بخت اول قهرمانی آسیا

قبل از هر تورنمنت بزرگی شانس‌های قهرمانی تیم‌ها از سوی بنگاه‌های شرط‌بندی که معمولا تیم آنالیز فنی دقیقی دارند بررسی می‌شود. در این رتبه‌بندی فاکتورهایی مثل سابقه، کیفیت بازیکنان، نتایج قبلی و آمادگی تیم‌ها تاثیرگذار است. البته شانس قهرمانی تیم‌ها فقط یک احتمال است و هیچ تضمینی برای موفقیت این تیم‌ها وجود ندارد، ولی برای علاقه‌مندان معیاری است تا تیم‌های مدعی را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرند.

در آستانه جام ملت‌های آسیا هم 24 تیم حاضر در این مسابقات زیر ذره‌بین قرار گرفته و بر اساس این بررسی‌‌ها تیم ملی ایران در اکثر رتبه‌بندی‌ها بخت اول قهرمانی محسوب می‌شود.  ثبات تیم ملی در سال‌های اخیر با کی‌روش و همچنین نتایج خوبی که مقابل تیم‌های آسیایی به دست آمده، مهمترین دلایلی است که تیم ملی بخت زیادی برای موفقیت در امارات داشته باشد.

بخت قهرمانی ایران: یک به چهار تا یک به پنج

بنگاه شرط‌بندی BET365 بخت قهرمانی ایران و کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا را بالاتر از سایر تیم‌ها و یک به پنج می‌داند. ژاپن با نرخ یک به 5.5 سومین شانس قهرمانی است. بخت قهرمانی استرالیا یک به هفت تعیین شده و امارات میزبان با بخت قهرمانی یک به یازده در رده پنجم قرار دارد. شانس قهرمانی عربستان هم مثل امارات یک به یازده است و عراق، همگروه ایران با شانس قهرمانی یک به 15 در رده هفتم قرار دارد. ازبکستان، قطر و تایلند در رده هشتم تا دهم قرار دارند، هرچند بخت قهرمانی تایلند (یک به 101) ناچیز است.

بخت قهرمانی 24 تیم حاضر در جام ملت‌ها از نگاه سایت BET365

سایت ZEBET هم بخت قهرمانی تیم ملی را بالاتر از سایر تیم‌ها و یک به چهار می‌داند. با نظر این سایت ژاپن و کره جنوبی با بخت قهرمانی یک به 4.25 بعد از ایران مشترکا در رده دوم قرار دارند و بخت قهرمانی استرالیا یک به 4.75 ارزیابی شده. عربستان با بخت قهرمانی یک به هفت پنجم است و امارات با شانس یک به 7.5 در رده هشتم قرار دارد. عراق، همگروه ایران و قهرمان سال 2007 هم بخت قهرمانی یک به ده دارد.

در سایت ZEBET ایران بخت اول قهرمانی آسیاست.

سایت BETWAY با دو سایت قبلی همنظر نیست و ژاپن را بخت اول قهرمانی (یک به چهار) می‌داند. از نظر این سایت بخت قهرمانی ایران و کره جنوبی یک به پنج است و بعد از ژاپن مشترکا در رده دوم قرار دارند. استرالیا با بخت قهرمانی یک به 6 چهارم و عربستان با شانس یک به 9 پنجم است. بخت قهرمانی امارات میزبان یک به 12 ارزیابی شده.

سایت BETWAY از معدود سایت‌هایی است که ایران را بخت اول قهرمانی نمی‌داند.