تبلیغات

از میان رفتن سرطان با پیروزی در لاتاری

زوجی از اهالی اولوِرستون (Ulverston)، بعد از کشیدن چندین ماه سختی و رنج از بیماری سرطان جایزه‌ی ۱میلیون پوندی (یورومیلیونز) را برنده شدند. حالا آن‌ها می­خواهند زندگی را به همان شکلی که همیشه رویایش را داشتند، با دخترشان بگذرانند.

هلن و دِرِک گارنِت از اهالی اولوِرستون، با جایزه‌ی یورومیلیونز، تحولِ زندگی‌شان را جشن می‌گیرند و به دنبال زندگیِ بهتری هستند. اواخر سال ۲۰۱۶، مشخص شد که هلن (مادر یک فرزند)، مبتلا به سرطان است. دو ماه بعد هم پای دِرِک مجروح شد.

هلنِ ۳۸ساله توضیح می‌دهد:«این بُرد، در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد. اواخرِ پارسال، من به سرطان رحم مبتلا شده بودم. خوشبختانه همان‌طور که امیدوار بودم، امسال کاملاً بهبود یافتم.

چند ماه بعد، تاندون پای دِرِک کشیده شد و به اجبار باید ۳ ماه استراحت می‌کرد، او به تازگی توانسته به کارش برگردد. بنابراین بدیهی است که ما در آن زمان پول زیادی از دست دادیم.

و حالا ما برنده‌ی یورومیلیونز هستیم. این رویایی است که برای ما به حقیقت پیوسته.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بالاترین سرانه شرط بندی در کدام کشورها پیشتاز است ؟

جدول هزینه‌ها

هلن که معاون یک فروشگاه است قصد ندارد کارش را ترک کند و می‌خواهد با ثروتِ جدیدش، زندگی را تا انتها تجربه کند. او برنامه‌هایش را شروع کرده و ماشینِ رویاهایش (مرسدس بنز) را خریده است. او هم‌چنین نقشه‌ی خریدن خانه‌ای جدید برای خانواده دارد.

این زوج به تازگی به قصد خریدِ خانه‌ای بزرگ‌تر، خانه را برای فروش گذاشته بودند. اما بعد از برنده شدن، همه چیز تغییر کرد.

«حالا به لطفِ بُردمان، ما قادر به نگه داشتن خانه‌ی فعلی، اجاره دادنِ آن و خرید خانه‌ای جدید و بزرگ (خانه‌ی رویاهایمان) هستیم.

هیچ وقت فکر نمی‌کردیم در چنین موقعیتی قرار بگیریم. زندگی در حالِ تغییر است.»

بُرد آنلاین

در شب قرعه‌کشی، هلن تولد پدرش را جشن گرفته بود، وقتی به خانه برگشت تصمیم گرفت آنلاین بلیطش را چک کند.

«ایمیلی از کَمِلوت (Camelot) داشتم که به من خبر های خوبی می‌داد، بنابراین وارد حساب کاربری‌ام شدم. گمان می‌کردم ۲ یا ۳ پوند برنده شده‌ام ولی بعد، تعدادِ صفرها را دیدم. در آن لحظه فقط فکر می‌کردم این حساب کاربری نمی‌تواند درست باشد. بارها و بارها صفرها را شمردم.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  10 کشور اول جهان از نظر بیشترین جمعیت قمار باز

هلن با عجله از پله‌ها پایین آمد تا دِرِک ۵۲ ساله (جوشکاری از اهای سِلافیلد Sellafield)، که در آن لحظه در تختخواب بود را بیدار کند. هلن با اصرار او را وادار کرد صفرها را بشمارد.

«او صفر ها را شمرد و ناگهان فریاد زد: ما ۱ میلیون پوند برنده شدیم. بدون شک ۶ تا صفر اینجاست!

من فکر می‌کنم هر دوی ما هنوز هم شوکه هستیم و هنوز هم نتوانسته‌ایم این خبر را هضم کنیم.

ما حالا به فکر انجامِ خیلی کارها هستیم چون انتخاب‌های بی پایانی داریم.»