تبلیغات

هشت طریق برای تولید یک ماشین پولساز آنلاین

برای بسیاری از افراد، کسب درآمد بصورت آنلاین یک رویای مطلق است. اگر آنها بدانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا برخی دیگر از سرمایه گذاری های آنلاین وجود دارد، می توانند از شغل خود خارج شوند تا روی کارآفرینی متمرکز کنند و زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و سرانجام کنترل زمان و زندگی خود را به دست بگیرند.

نکته دیوانه کننده این است که کسب درآمد آنلاین یک رویا نیست. من نزدیک به یک دهه است که با وب سایت خود پول خوبی کسب کرده ام. همچنین هزاران نفر دیگر را می شناسم که با راه اندازی وب سایت ها، دوره ها یا استراتژی های منحصر به فرد بازاریابی، به روش آنلاین درآمد خود را کسب می کنند.

اکنون، یک خبر خوب برای شما. اکثر استراتژی های درآمد آنلاین چندان پیچیده نیستند. مانند هر مشاغل تجاری، درآمد آنلاین شما زمان میبرد. شما باید مایل باشید زمان و انرژی لازم را برای به دست آوردن ایده خود اختصاص دهید، و باید محکم به اهدافتان بچسبید حتی اگر اولین درآمد خیلی طول بکشد.

اگر می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ما در اینجا چند تا از بهترین و واقعی ترین استراتژی کسب درآمد را آماده کردیم:

شماره 1: Google Adsense

تبلیغات Google Adsense، اگر از هر سایت خارجی بازدید کنید تبلیغات گوگل ادز (تبلیغات گوگل) را مشاهده خواهید کرد. این تبلیغات خیلی پول ساز است و راه اندازی آن در هر وب سایت آسان است، شما با گذاشتن تبلیغ در سایت و گرفتن بازدید می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

اگر یک وبلاگ یا وبسایت دارید می توانید برای یک حساب کاربری رایگان اقدام کنید ولی این سیستم برای ایران تحریم است.  یکی از نکات جالب در مورد گوگل ادز این است که تنظیم آن بسیار آسان است. گوگل یک کد منحصر به فردی را به شما ارائه می دهد که بر روی وب سایت خود قرار دهید. گوگل نمای صفحه و ترافیک و درآمد صفحه شما را از طرف شما دنبال می کند. هیچ عملیاتی برای نگهداری از این کارها وجود ندارد و این امر باعث می شود اگر از قبل وب سایت دیگری داشته باشید، این امر را به عنوان سرویس دهنده تبدیل کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تبانی در فوتبال

درآمد گوگل ادرز چقدر است؟

فکر کنم بهترین درآمد من در 10 سال اخیر 5 هزار دلار در ماه بود که یکی از بهترین ماه ها و پر سوده ترین ماه ها از گوگل ادز بود.

شماره 2: مشاوره

راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین از طریق مشاوره است. اگر در هر زمینه ای متخصص هستید، می توانید افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای مشاوره در مورد اهداف شخصی یا شغلی خود باشند. ممکن است فکر کنید به اندازه کافی مهم نیست که برای شرکت های بزرگ مشورت کنید، اما می توانید از انواع تخصص هایی که مردم برای آنها هزینه می کنند استفاده کنید.

اگر می خواهید مشاوره را شروع کنید اما مطمئن نیستید که در مرحله بعد چه اقداماتی انجام دهید، می توانید از طریق یک حساب سایت پونیشا که یک سایت فریلنسینگ است یک اکانت رایگان درست کنید. این وب سایت اجازه می دهد تا هر کسی که می خواهد مشاوره ارائه دهد یک پروفایل رایگان را تنظیم کند. پس از تنظیم نمایه شما، افراد شما را پیدا می کنند.

شماره 3: دوره آنلاین

این روزها بسیاری از آموزش ها به صورت آنلاین برگزار می شود. و این یک فرصت بزرگ و کم هزینه برای ارتقای سطح رشد شخصی آدم هاست و همچنین یک فرصت برای افرادی که مهارت هایی برای آموزش به دیگران دارند خبر خوب این است که اگر مهارتی دارید میتوانید به بقیه آموزش دهید، و همچنین می تونید آموزش خودتان را به صورت آنلاین راه اندازی کنید یا می توانید سایت خودتان را داشته باشید یا در وبسایت های دیگه مثل ایسمینار ارائه دهید.

شماره 4: پادکست

یکی دیگر از راه های کسب درآمد آنلاین تولید پادکست های آنلاین میباشد که اخیر در ایران شنوندگان زیادی را به خود جذب کرده است که میتواند فرصت بسیار خوبی برای افرادی باشد که توانایی تولید پادکست را دارند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  در دوران کرونا در خانه بمانید و درآمد کسب کنید!

درآمد زایی از طریق پادکست به چند روش انجام میشود. روش اول از طریق جذب اسپانسر است که این روزها بسیاری از شرکت ها برای جذب مشتری به این روش روی می آورند. روش دوم هم فروش پادکست های آموزشی میباشد که در بخش اعضای ویژه سایت خود میتوانید از این روش استفاده کنین که در برابر بخشی مهم از محتوای شما بازدید کنندگان به شما مبلغی را پرداخت کنند.

یکی از سایت های منتشر کننده پادکست در ایران شنوتو میباشد که اخیرا رشد بالایی داشته و بیش از 16 میلیون بار شنیده شده است.

نکته اصلی پیشبرد پادکست، پیدا کردن موضوع شما، افزایش مخاطبان و سپس یافتن راه هایی برای کسب درآمد و ارتباط با حامیان مالی است. این ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین نیست زیرا تدارکات زیادی وجود دارد که به نوشتن، ضبط و ویرایش پادکست می روند، اما هنوز هم ارزش دارد که فکر کنید.

شماره 5: فروش کتاب

در حالی که صنعت انتشار در چاپ بسیار سنگین بود، می توانید این روزها تمام مراحل نوشتن، انتشار و بازاریابی کتاب را به صورت آنلاین انجام دهید. وب سایت هایی مانند دیجی کالا و سایت فیدیبو با ایجاد فضا به شما امکان می دهد بدون اینکه وقت زیادی را صرف فروش بصورت فیزیکی کنید برایتان این کار را انجام دهد.

اگر فکر می کنید می توانید کتابی بنویسید که مردم مایل به خرید آن هستند، این یک استراتژی هوشمند است که باید در نظر بگیرید زیرا هزینه های راه اندازی می تواند حداقل باشد و احتمالاً شما به هر حال یک نرم افزار رایانه نیاز دارید.

شماره 6: تولید محتوا

اگر مهارت نوشتن و استعداد خلاقیت دارید، می توانید برای ایجاد محتوای آنلاین نیز هزینه دریافت کنید. من به اندازه گذشته این کار را نمی کنم، اما من بسیار آگاه هستم که این جریان درآمد چقدر سودمند است. و افراد زیادی را میشناسم که از این طریق در اینستاگرام و تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی از طریق تولید محتوا درآمدهای زیادی را کسب کرده اند. اگر یک پیج بالای 30k در اینستاگرام داشته باشید شما متوسط درآمد 100 هزار تومان در روز راه می توانید داشته باشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تلاش ایلان ماسک و تسلا موتورز برای ترویج صنعت پوکر در چین

شماره 7: یوتیوب و درآمد دلاری

YouTube سکوی دیگری است که امکان کسب درآمد آنلاین را برای افراد فراهم کرده است. اگر فکر کنید می توانید یک کانال یوتیوب در هر موضوع پر مخاطب ایجاد کنید و در ازای کلیپ و زمان خود مقداری پول بدست آورید.

سال گذشته ، فوربس برخی از بزرگترین بازیکنان صحنه YouTube را معرفی کرد. طبق این مطالعه، ده ستاره بزرگ YouTube از ژوئن سال 2016 تا ژوئن 2017 مبلغ 127 میلیون دلار به دست آوردند. محبوب ترین، یک گیمر به نام DanTDM، شانزده و نیم میلیون دلار از این درآمد به دست آورد.

آیا آنقدر درآمد کسب خواهید کرد؟ احتمالا نه. با این حال، می توانید از طریق YouTube با استفاده از شبکه تبلیغاتی خود پلتفرم یا با دریافت پست های حمایت مالی، درآمد کسب کنید. اگر دوست دارید فیلمبرداری کنید، ایجاد یک کانال YouTube می تواند یک روش جالب برای به دست آوردن پول در کنار کار اصلی شما باشد.

شماره 8: ایجاد یک انجمن آنلاین

نکته آخر: با ساختن یک جامعه آنلاین نیز می توانید درآمد کسب کنید، اگرچه استراتژی های کسب درآمد که می توانید دنبال کنید بسته به اهداف شما متفاوت است. برای مثال می توانید یک انجمن با یک وبلاگ ایجاد کنید. همچنین می توانید یک فروم آنلاین ایجاد کرده و افراد را برای عضویت در آن تشویق کنید. شما حتی می توانید یک گروه Facebook ایجاد کنید و از نفوذ خود در آنجا برای فروش و تبلیغ محصولات استفاده کنید.