تبلیغات

 

افراد مطرح دنیا درباره‌ی بخت آزمایی چه می‌گویند؟

بخت آزمایی و قرعه کشی لاتاری برای همه‌ جذابیت دارد اما…

بخت آزمایی تا به حال زندگی افراد زیادی در سراسر دنیا را تغییر داده است. کسانی که به برنده شدن خود در بخت آزمایی امید داشته‌اند و به خرید بلیط‌های لاتاری به طور مستمر ادامه می‌دهند. بخت آزمایی برای افراد معروف و موفق در سراسر دنیا هم جذاب بوده و افراد مختلف درباره‌ی آن جملاتی گفته‌اند که خواندن این جملات خالی از لطف نیست.

اگر امیدی برای درمان، برنده شدن، شرکت در بخت آزمایی، عاشق شدن، پایان جنگ، رهایی از سو استفاده، داشتن غذای خوب، مهربانی، لباس و سر پناه نداشته باشیم، دلیلی برای ادامه دادن زندگی وجود نخواهد داشت. این که برای چه موضوعی امید داشته باشید مهم نیست، بلکه ماهیت و ذات امید به تنهایی اهمیت دارد.

بِرنی سیگِل؛ نویسنده و جراح آمریکایی

برای پیدا کردن کسی که قرار است بقیه‌ی عمرتان را با او سر کنید، باید بسیار خوش شانس باشید. برخی افراد موفق می‌شوند این عشق را پیدا کنند و عده‌ای دیگر موفق نمی‌شوند. به نظر من عشق مانند شرکت در بخت آزمایی است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  قمار یک انگلیسی روی تمام دارایی

کایلی مینوگ؛ هنرپیشه و خواننده استرالیایی

فرانک کارسون؛ کمدین ایرلندی، در جایی تعریف کرد که روزی همسرش از او پرسید: «اگر برنده‌ی جک پات لاتاری شوی، عاشق من می‌مونی؟ فرانک جواب داد: «دلم حتما برات تنگ میشه، ولی هنوز هم عاشقت خواهم بود.»

اگر سالم و سلامت هستید، اگر مریض نمی‌شوید و زیاد به دکتر مراجعه نمی‌کنید، اگر کمتر از بیمه سلامت استفاده می‌کنید، مطمئن باشید که به طور ژنتیکی برنده‌ی بخت آزمایی هستید. پس فقط از خرید بلیط‌های بخت آزمایی لذت ببرید و خوشحال باشید که زندگی خوبی دارید.

راش لیمباف؛ مجری آمریکایی برنامه زنده رادیویی  

اگر فردا برنده‌ی بخت آزمایی باشم، احتمالا هرگز دوباره کار نخواهم کرد.

الِک بالدوین؛ هنر پیشه آمریکایی

گرفتن نقش در «هری پاتر» مثل برنده شدن در بخت آزمایی بود

جسی کِیو؛ هنرپیشه انگلیسی نقش لوندر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر

این که استعداد من کشف شد و من توانستم هنرپیشه شوم، به خاطر دوستی بود که بلیط هواپیما به مقصد هاوایی را برای من خرید. آن بلیط هواپیما برای من مثل بلیط لاتاری بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  برگزاری مسابقات بین المللی پوکر (WSOP) این بار بصورت آنلاین!

کریس پِرَت؛ هنرپیشه آمریکایی

گاهی احساس می‌کنم که روحم را فروخته‌ام؛ اما اگر در قرعه کشی لاتاری برنده شوم، دوباره آن را پس خواهم گرفت.

مارک اَدی؛ هنر پیشه انگلیسی

اگر بلیط بخت آزمایی بخرید، واقعا انتظار ندارید که برنده شوید. اگر برنده شوید، داستان جور دیگری است. همین موضوع درباره‌ی جایزه‌ی اسکار هم صدق می‌کند، من می‌دانستم که نامزد اسکار شده‌ام اما انتظار نداشتم نام من را صدا بزنند. من هنوز هم نمی‌توانم احساسی که در آن لحظه تجربه کردم را توصیف کنم.

جرج چاکِریس؛ خواننده و هنر پیشه آمریکایی