تبلیغات

 

مراحل حیاتی برای پیروزی در لاتاری

برنده نشدن در لاتاری عمدتاً به این دلیل نیست که شما بدشانس هستید. در حقیقت دلایل زیادی برای برنده نشدن وجود دارد. یکی از آنها به این دلیل است که شما با استراتژی درستی بازی نمی‌ کنید. در ادامه مطلب برخی از بزرگترین موارد ذکر شده است.

اشتباهات بازیکنان و گام های ضروری برای برنده شدن در لاتاری

۱- محاسبه نکردن احتمال برد

چرا به شانس شما آسیب می ‌رساند: شما نمی ‌دانید که شماره‌ های برگزیده از جنبه احتمال برد چه وضعیتی دارند. همۀ لاتاری ها بر اساس روند مشخصی رفتار می ‌کنند. هنگامی‌که صحبت از ترکیبی از الگوهای زوج و فرد می‌شود، دانستن اینکه کدام الگو بیشتر ظاهر می‌ شود و کدام یک کمتر، مفید خواهد بود. بسیاری از افراد تنها بلیط خود را خریداری کرده و اعداد را به شکل تصادفی علامت گذاری می‌ کنند در حالی که نمی دانند تعداد اعداد زوج و فرد در یک ترکیب بایستی حساب شده انتخاب شود.
نحوه رفع آن: شماره های خود را بر اساس یک الگو انتخاب کنید اما مطمئن شوید که ترکیبی متعادل از اعداد زوج و فرد را انتخاب کرده ‌اید. طبق مطالعات صورت گرفته شما باید از ترکیب هایی که تنها حاوی اعداد زوج یا فرد است خودداری کنید.
طبق مطالعات صورت گرفته، الگوی ۳ عدد زوج و ۳ عدد فرد بالاترین احتمال ممکن برای انتخاب شدن را دارد. به عبارت دیگر این الگو بیش از سایر الگوها از گردونه خارج می شود. به طور خاص در هر ۱۰۰ قرعه کشی این الگو ۳۳ بار ظاهر می ‌شود. در مقابل، بدترین الگو کمتر از ۱ بار در هر ۱۰۰ قرعه کشی ظاهر می‌شود. به طور خاص بدترین الگوها طرح هایی هستند که ترکیبی از اعداد فرد را در خود جای می‌دهند زیرا این گونه ترکیب ها در هر ۱۰۰ قرعه کشی ۱ بار برنده می شوند.
اگر تجزیه و تحلیل احتمالات را با نتایج واقعی لاتاری راستی آزمایی و مقایسه کنید از میزان نزدیک بودن این آمار به واقعیت شگفت زده خواهید شد. این امر نشان می‌دهد که تجزیه و تحلیل احتمال، ابزاری مؤثری در پیش بینی رفتار لاتاری با حداکثر دقت است.
از بین ۲۱۵۸ قرعه کشی لاتاری استرالیا از تاریخ ۲ ژوئن ۱۹۹۰ تا ۲۸ می ۲۰۱۶، الگوی ترکیبی ۳ عدد زوج و ۳ عدد فرد در ۷۰۸ قرعه کشی مشاهده شده است.
بر اساس نرخ ۳۳% پیش بینی شده، تخمین زده می ‌شد که الگوی ۳ عدد زوج و ۳ عدد فرد ۷۲۲ بار ظاهر شود. اما در عمل ۷۰۶ بار دیده شده است. لازم به ذکر است که ارزش تخمین زده شده دقیقاً معادل با ارزش واقعی نیست ولی بسیار نزدیک است.
در ردیف بعدی و بر اساس نرخ تخمینی ۲۵% برای ۴ عدد فرد و ۲ عدد زوج، این الگو باید ۵۴۱ بار رویت می شد. نتایج قرعه کشی لاتاری استرالیا نشان می‌ دهد که نرخ واقعی با عدد ۵۴۵ بسیار به تخمین احتمالی نزدیک بوده است که رقمی شگفت انگیز است.
الگوی ۲ عدد فرد و ۴ عدد زوج، احتمال وقوعی برابر با ۲۲.۷% دارد. در محاسبه با نتایج لاتاری استرالیا این الگو باید در ۴۹۰ قرعه کشی از ۲۱۵۸ مورد مشاهده می ‌شده که در ۴۹۹ قرعه کشی رویت شده است.
اگر بقیه الگوهای را دنبال کنیم و نرخ تخمین زده شده را با نتایج قرعه کشی های مقایسه کنیم، خواهید دید که هر یک از مقادیر اغلب به واقعیت رخ داده بسیار نزدیک هستند.

 

۲- مخلوط نکردن اعداد کم و زیاد

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم هر لاتاری روند خاصی را از خود نشان می ‌دهد. اگر همۀ الگوهای موجود در همه لاتاری ها را ردیابی کنید، می ‌بینید که برخی از الگوهای به صورت تکراری ظاهر می ‌شوند در حالی که به نظر می‌ رسد برخی از الگوهای دیگر کاملاً نادر هستند. در یک نمونه آماری بزرگ از داده ها، خواهید دید که تفاوت بین بهترین الگوها و بدترین الگوها بقدری زیاد است که تعجب می کنید چرا از آن آگاه نبوده اید. در لاتاری ها، الگویی که با اعداد کم و زیاد سر و کار دارد بشدت کاربردی است.
چگونه آن را اصلاح كنید: الگوهای لاتاری بین ۳ گروه تقسیم می‌ شوند: «بهترین»، «متعادل» و «بدترین». برای شرکت در لاتاری و به منظور بدست آوردن بهترین ترکیب از اعداد کم و زیاد، توصیه می‌شود که الگوهایی از گروه «بهترین» و تعدادی را از گروه «متعادل» انتخاب کرده و بر همین اساس شماره های خود را برگزینید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آموزش پیش بینی بازی‌های ملی

۳- شرکت در یک لاتاری

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: به بیان ساده، شما در حال بهبود احتمال برد خود نیستید. هرچه بیشتر بازی کنید، شانس برنده شدن در لاتاری بیشتر است. به عنوان مثال وقتی در ۱۰ قرعه کشی حضور داشته باشید، احتمال برنده شدن خود را تا ۱۰ برابر بهبود داده اید.
چگونه آن را اصلاح كنید: چندین بلیط بخرید یا در یک سندیکا شرکت کنید.
اگر به تنهایی در چندین لاتاری شرکت کنید،هزینه های آن بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل تشکیل سندیکا یا پیوستن به یک سندیکا بشدت توصیه می ‌شود.
سندیکایی که توسط اساتید و مدرسان انگلیسی تشکیل شده با استفاده از احتمالات ریاضی، بطور منظم در لاتاری شرکت می کند و تاکنون ۵،۲۹۹،۸۴۹ پوند برنده شده است. این اساتید می‌دانند که راه غلبه بر احتمال ضعیف برد، افزایش شرکت در لاتاری است.
با این حال مشکلاتی هم در سندیکاها گذشته از اشتراک گذاری جایزه وجود دارد مانند مشکل پیدا کردن گروهی که مایل به بازی باشند. دو راه وجود دارد یا شما یک گروه تشکیل می‌دهید یا یک گروه پیدا می‌کنید. هر دو مورد کار ساده ای نیست.

۴- استفاده از تاریخ های ویژه در زندگی شما

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: زیرا شما با استفاده از الگویی که بیشترین مزیت را دارد، شماره خود را انتخاب نمی‌کنید.
چگونه آن را اصلاح كنید: بهترین راه حل این مشکل، انتخاب شماره های خود بر اساس الگوهای ذکر شده در بالا است. این الگوها بهترین شانس برنده شدن در لاتاری را به شما می ‌دهند.
فقط کافی است از استراتژی تاریخ تقویمی صرف نظر کنید. هرگز به تاریخ تولد، سالگرد ازدواج یا هر تاریخ به یاد ماندنی دیگری تکیه نکنید.

۵- هنرمندی در ترکیب اعداد

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: زیرا لاتاری یک بازی تصادفی است. محاسبات ریاضی به ما این امکان را می ‌دهد تا الگوهایی که بیشترین میزان ظهور در لاتاری را داشته اند شناسایی کنیم. با این حال چنین چیزی در مورد شماره های انفرادی صادق نیست.
بنابراین وقتی اعدادی مانند مثال زیر را انتخاب می‌کنید:
۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ – همۀ اعداد مضرب ۲.
۲، ۱۲، ۲۲، ۳۲، ۴۲ – تمام اعداد ختم به عدد ۲.
۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰ – همۀ اعداد مضرب ۵.
۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ – هر عدد به اضافه ۱.
احتمال برنده شدن را کاهش می دهید زیرا لاتاری هنگام قرعه کشی به زیبایی اعداد فکر نمی کند و به هنر علاقه ای ندارد.
چگونه آن را اصلاح كنید: هنگامی‌که شماره ها را روی کارت علامت گذاری می‌کنید، اعداد را بر اساس خط مستقیم یا الگوهایی مانند خطوط مورب یا اعداد موجود در گوشه‌ های بلیط انتخاب نکنید.
تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب ترکیب خود با استفاده از الگوهای محاسبه شده است. نیازی نیست که خود اقدام به محاسبه کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ده عملی که پس از پیروزی در لاتاری باید انجام داد

 

۶- انتخاب شماره های داغ

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: زیرا توانایی شما برای ایجاد شماره ها بر اساس بهترین الگوها را محدود می سازد.
چگونه آن را اصلاح كنید: شماره های داغ را رها كنید. رویکرد ریاضی روش مناسب تری جهت پوشش کامل شماره های موجود در لاتاری است.

۷- تسلیم شدن

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: هیچ چیز این گزینه را بهتر از سخنان وینس لومباردی (Vince Lombardi) توصیف نمی‌کند: «برندگان هرگز تسلیم نمی شوند و تسلیم شده ها هرگز برنده نمی‌شوند».
آبراهام لینکلن (Abraham Lincoln) در انتخابات سال ۱۸۵۴ سنا شکست خورد. سپس در سال ۱۸۵۶ در نامزدی برای معاونت رئیس جمهور بازنده شد و بار دیگر در سال ۱۸۵۸ از راهیابی به مجلس سنا باز ماند اما همچنان در سیاست فعال ماند تا اینکه در سال ۱۸۶۰ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. از سخنان خود لینکلن: «مهم نیست که چند بار شکست می خورید بلکه مهم این است که هرگز دست از تلاش نکشید».
چگونه آن را اصلاح كنید:
مرحله ۱. لاتاری را با طرز فکر درست بازی کنید. اگر لاتاری را مانند یک تجارت جدی در نظر بگیرید، خواهید فهمید که کار ساده ای نیست. برای بدست آوردن سود بزرگ باید سخت تلاش کنید. به یاد داشته باشید که ناامیدی همواره در یک قدمی شما خواهد بود اما اراده شما باید بر یأس ها غلبه کند. این همان چیزی است که شما برای ادامه دادن به آن نیاز دارید.
مرحله ۲. لاتاری را با نگرش درست بازی کنید. اگر فکر می‌ کنید که هرگز برنده نخواهید شد، چگونه می ‌توانید از کائنات انتظار داشته باشید که این پیروزی را به شما هدیه بدهد. باید متفاوت فکر کنید و باور داشته باشید که برنده خواهید شد. یک روز خواهید دید که زمان برداشت فرا رسیده است. مرحله ۳. با قلب خود بازی کنید. به یاد داشته باشید که این رویای شماست. شما در آستانه تحقق آن هستید. برای موفقیت با قانون جذب آغاز کنید. از آن استفاده کنید تا آنچه را که می‌خواهید بیان کنید. برنده شدن جکپات را تجسم کنید، حال خود را یادداشت کنید و به گونه ای زندگی کنید که انگار برد جکپات قبلاً اتفاق افتاده است. فراموش نکنید که یک برنده ۱۱۲ میلیون دلاری مگا میلیونز یعنی سینتیا استفورد Cynthia Stafford، از این تکنیک برای برنده شدن در لاتاری استفاده کرد. شما هم با استفاده از شماره های مناسب می‌توانید.
وقتی که به صورت فیزیکی پول را ‌لمس نکرده اید تصور کردن ساده نیست. بنابراین ساده ترین راه برای داشتن یک نگرش مناسب آماده سازی ذهنی است. به عنوان مثال لیستی از مکان هایی که پس از برنده شدن در لاتاری بازدید می‌کنید، تهیه نمایید. فهرستی از کارشناسان مالی که در صورت برنده شدن در لاتاری با آنها تماس می گیرید تهیه کنید. مقالاتی را در مورد فرصت های سرمایه گذاری بخوانید و آنها را در لیست ایده های خود قرار دهید تا وقتی لحظه موعود فرا رسید آماده باشید. فهرستی از موسسات خیریه و افرادی تهیه کنید که قصد دارید کمک‌های مالی خود را به آنها اهدا کنید. مبلغ پولی را که برنده خواهید شد و لاتاری مد نظر را یادداشت کنید. آماده استقبال از جکپات باشید.
وقتی وظایف فوق را انجام دهید آشکار ساختن نگرش برد که در ذات شما جاری بوده آسان خواهد شد.

 

۸- تکیه بر اعداد شانس

چرا به شانس شما آسیب می‌ رساند: به بیان ساده چنین رویکردی پایه و اساس ندارد. علاوه بر این اگر به اعداد شانس تکیه کنید و به دنبال اثبات اثربخشی آن باشید به مرور زمان علاقه خود را به لاتاری از دست خواهید داد.
چگونه آن را اصلاح كنید: شروع به پذیرش استراتژی های مبتنی بر یك سیستم علمی ‌کنید. تحلیل احتمال، تنها رویکرد علمی ‌موجود برای هر بازیکن لاتاری است.
همانگونه که در بالا و با استفاده از علم ریاضی ثابت شد، دیدید که تجزیه و تحلیل احتمال ابزاری عالی برای شناسایی تقریباً دقیق الگوهای برنده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی سایت کاربردی windrawwin.com

۹- انتظار برای جکپات بزرگ

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: جکپات بزرگ بازیکنان زیادی را به خود جذب می‌ کند. در نتیجه اگر برنده جکپات شوید به احتمال زیاد برد خود را با دیگر برندگان به اشتراک می‌گذارید. احتمال زیادی وجود دارد که چندین بازیکن شماره های یکسانی را انتخاب کنند. بنابراین امکان به اشتراک گذاشتن جایزه بیشتر می ‌شود.
چگونه آن را اصلاح كنید: مرتباً بازی كنید و هرگز بر اساس جکپات بازی نکنید. هرچه بیشتر بازی کنید، شانس بیشتری برای بردن یک جکپات خواهید داشت. در مورد آن فکر کنید، کدام یک احتمال بیشتری برای برنده شدن در لاتاری به شما می‌دهد؟ شرکت در یک قرعه کشی یا شرکت در ۱۰۰ قرعه کشی؟ پاسخ واضح است.
اما فراموش نکنید اگر قصد شرکت پیاپی در لاتاری را داشته باشید این امر به معنای بودجه ریزی جدی برای شما خواهد بود. در این مرحله بایستی سیستماتیک عمل کردن به مرحله اجرا در ‌آید. برنامه ریزی بسیار مهم است. بودجه مشخصی را تعیین کنید که بتوانید برای تعداد مشخصی از بازی ها هزینه کنید. سپس تعداد لاتاری هایی را که می ‌توانید در هفته بازی کنید تعیین کنید.
اگر می‌توانید بدون ورشکستگی ۲ برابر در هفته بازی کنید، این کار را انجام دهید. اگر فقط توانایی مالی شرکت در یک لاتاری را به صورت هفتگی دارید پس بیشتر بازی نکنید. تا زمانی که رویکرد منظمی داشته باشید اوضاع خوب خواهد بود. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین روش های برد، خرید چندین بلیط برای هر قرعه کشی است. اگر نگران مالی دارید بهتر است پول خود را پس انداز کنید تا زمانی که آماده انجام این تعداد بازی باشید. نکته مهم این است که به بازی کردن ادامه دهید.

۱۰- بازی کورکورانه

چرا به شانس شما آسیب می‌رساند: ماهیگیرها جمله معروفی دارند: «جایی بروید که ماهی ها آنجا هستند». همان گونه که در بالا دیدید ثابت شد که در لاتاری برخی از الگوهای به دفعات بیشتری ظاهر می‌شوند و بعضی از الگوهای کمتر به چشم می آیند و دسته ای از الگوها هرگز در ۱۰۰،۰۰۰ قرعه کشی هم ظاهر نمی‌شوند. اگر بدون اینکه بدانید شماره انتخابی شما به چه الگوهایی تعلق دارد در لاتاری شرکت ‌کنید مانند این است که کورکورانه بازی می کنید.
چگونه آن را اصلاح كنید: سعی کنید بهترین الگوها را انتخاب کرده و بر اساس آن الگو، شماره های خود را انتخاب کنید، به همین سادگی.
لاتاری ذاتاً یک رویداد تصادفی است. با این حال از الگوهای خاصی پیروی می‌کند که ممکن است سرنخی در مورد نحوه بازی به شما بدهد. این امر می‌تواند علاوه بر افزایش شانس برنده شدن در کوتاه ترین زمان ممکن، موجب صرفه جویی در هزینه ها هم بشود.
اکنون می‌دانید که چطور بر اساس ریاضیات می‌توانید برنده لاتاری شوید لذا امروز نقطه عطفی در زندگی شما محسوب می‌شود.