تبلیغات

 

داستان دعواهای عجیب و باورنکردنی در پوکر..

حرفه ای های پوکر همیشه وقتی که بازی رو دارن می برن و دستشون خیلی نسبت به بقیه جلوتر هستن، همیشه عکس العمل های جالبی دارن و عکس العمل هر کسی با کس دیگه متفاوته و جالبه تو حالت برعکس هم همین طور هستن و موقع شکست هم همیشه عکس العمل خاص خودشون رو دارن. امروز تو این مقاله همراه با ویدیو می خوایم در مورد موقعیت های خیلی حساسی که بزرگترین بازیکنان پوکر باهاش مواجه بودن رو براتون بنویسیم و البته که بهتون نشون بدیم که امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیره.

فیل ایوی و یکی از بزرگترین باخت های نادر اون

فیل آیوی انقدر که خونسرده و تو بازی ها خیلی اروم بازی می کنه و از اون جایی که کم پیش میاد که اون تو بازی شکست بخوره، این صحنه یکی از بهترین بازیکنان پوکر جهان یعنی فیل ایوی هست که آرامش خودش رو سر میز تو بازی از دست میده و جالبه که موقع عصبانیتشم خیلی خونسرد داره برخورد می کنه! کلا فیل آیوی این جوریه که انقدر که آروه و هر موقعیتی رو با یه سرعت خیلی خیره کننده تو ذهنش تجزیه و تحلیل می کنه و هر کاری که بخواد رو با همون آرامشش  انجام می ده تا  هم حواسش به بازی باشه و هم اینکه خونسرد باشه. تو این فیلم فیل آیوی به دافی باز می کرد که مربوط به یکی از بازی های WSOP 2008 هست که فیل اون بازی باخته و یه کمی ناامید شده و اگر دوست دارید فیلم کوتاهی از لحظه شکست خوردن فیل رو ببینید پیشنهاد می کنم که این فیلم رو تماشا کنید:

▬ این مطلب را هم بخوانید:  کلیپ طنز بت مجید !! از مجموعه کارهای انیمیشن سوریلند

Selbst  و MacPhee – وقتی داشتن بهترین دست کافی نیست!

Vanessa Selbst با برنده شدن تو مسابقات تورنمنت های خیلی مهم و سبک بازی بسیار تهاجمی که داره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان پوکر زنان شناخته شده. جوش آوردن ونسا بعضی وقتا که بخت خیلی باهاش یار نیست خیلی باحاله که دیدنش خالی از لطف نیست و جالبه بدونید که وقتی شانس خیلی با ونسا یار نیست چی کار می نه و چه عکس العملی رو از خودش نشون میده. خودتون این فیلم رو ببینید و اجازه بدید که من خیلی در موردش صحبت نکنم:

Negreanu  و Duhamel – واکنش غافلگیرکننده Poker Kid

همه ما دانیل نگرانو رو به عنوان یکی از باحال ترین و شاد ترین بازیکن های پوکر هست که دیگه همه اون رو می شناسن و  همیشه لبخندش حتی وقتی تو سخت ترین لحظات بازی هست تو صورتش هست ولی خوب با این حال اون هم آدمیزاد و همیشه قرار نیست لبخند بزنن و خوشحال باشن، بله Poker Kid هم که این بار جاناتان داهامل بازی داشته و واکنش باحال دیدنی این دو هم یکی از مواردی بود که دوست داشتم شما هم میدید. واکنشی عصبانی از Negreanu که می تونید تو اینجا مشاهده کنید:

تونی جی و یکی از بهترین واکنش های اون!

شما ممکنه از Antanas Guoga  که یکی از بهترین بازیکن های پوکر هم خیلی شناخت در موردش نداشته باشی. لیتوانیایی که به عنوان Tony G معروف هست به دلیل داشتن بازی تهاجمی و داشتن رفتاری شرور وقتی که در تعامل با  بقیه بازیکن های حرفه ای سر میز هست خیلی معروفه . تو این دست، گوگا با توهین به اندرو رابل بهش نشون می ده که  تا چه حد اون می تونه بی رحم باشه ولی خوب ما مطمئن نیستیم که آیا این کاری که کرد نمایشی بود و یا برای اینکه فقط اون رو بترسونه این کار رو کرد ولی خوب هر چی که بود، این کاری بود که باعث به وجود اومدن جنجال سر میز شد فقط و بد نیست که این ویدیو رو الان خودتون ببینید:

▬ این مطلب را هم بخوانید:  "دانلود فیلم 2019 Countdown" مرگ خود را پیش بینی کنید !

chwartz  و  Laak – یکی دیگه از بدترین صحنه های بازی پوکر!

لیست بعدی در مورد لوک شوارتز در مقابل فیل لاک هست که به  “The Unabomber” معروف شده که فقط این به این دلیله که شوارتز خیلی از دستی که داشت ناراضی بود و لوک  هم خیلی تو اعصابش رفته بود و اینم فقط به خاطر دست بدی که داشت بود و همین باعث شد که اون نسبت به حریفش تحریک بشه و شلوغ کنه! جالبه بدونید که شوارتز تو بازی های آنلاین هم عملکرد بدی داره و زود قاطی می کنه، اگرچه اون تو یکی از بهترین وب سایت های پوکر بازی می کنه ولی تو اون بازی هام اون بازم داستان داره و خیلی هم پر حاشیست! تو این ویدئو  میتونید ببینید که لوک چقدر ناامید هست و دیگه راجبش توضیح نمی دم تا خودتون ادامش رو ببینید:

Phil Hellmuth و بزرگترین سوتی اون!

وقتی که ما راجب سوتی ها و شکست ها تو بازی پوکر صحبت می کنیم، واقعاً دیگه کسی نیست که بتونه “Phil Hellmuth” – The Poker Brat رو بخواد تو روش وایسه! اگرچه اون به داشتن بیشترین دستبندهای WSOP و یکی از موفق ترین بازیکنان جهان به حساب میاد و خیلی هم مشهور هست  ولی فیل به عنوان  یک مرد حرفه ای با بیشترین سوتی ها تو بازی هم مورد توجه قرار گرفته و به نظر می رسه که طرفداران اون، این خصلت اون رو خیلی دوست دارن چون اون خیلی خصوصیت های خاصی داره و شده وقت هایی که وسط مسابقه بازی رو ترک کرده و یا فحش داده و حتی تو خیلی موارد حریف هاش رو تهدید کرده و  به نظر می رسه که دارنده 15 دستبند قهرمانی پوکر موقع شکست خوردن خیلی هم انعطاف پذیر نیست و کارهایی می کنه که از واقعیت واقعا به دور هست! تو این تیکه فیلم شما می تونید ببینید که که فیل بعد از اینکه متوجه می شه می خواد ببازه چه جوری و با چه روش غیرمعمولی رفتار می کنه!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی تور جهانی پوکر و WPT "صفر تا صد آشنایی برای پوکر بازها"