تبلیغات

Ted Forrest و داستان دستبند های قهرمانی اش در پوکر جهانی

تد فورست در روز 24 سپتامبر 1964 به دنیا آمد و یک پوکرباز حرفه ای آمریکایی است. او در حال حاضر در لاس وگاس زندگی می کند.

فورست در سال 1993 و در رقابت های سری های جهانی پوکر به سه دستبند قهرمانی رسید. بعد از سال های میانی دهه 1990، تد به پوکر با ژتون های نقدی و بدون محدودیت زمانی تمایل پیدا کرد. او یک پوکرباز حرفه ای و تمام وقت بود.

فورست در بازگشت به دنیای تورنمنت های پوکر یک نمایش فوق العاده داشت. او در سال 2004 در سری های جهانی پوکر شرکت کرد و دو دستبند قهرمانی کسب کرد. از آن زمان او تمرکزش را از بازی 7 کارت stud به بازی هولدم تغییر داده است. این تغییر مسیر باعث شد او در «تور جهانی پوکر» 5 بار به میز نهایی رقابت ها برسد و در «تور حرفه ای پوکر» هم یک عنوان قهرمانی به دست آورد.

فورست در فصل دوم از تورنمنت «فوق ستاره های پوکر» شرکت کرد و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا رفت. او در فصل سوم این رقابت ها درخششی نداشت و در مراحل مقدماتی حذف شد. در ضمن او در دو فصل ابتدایی سری های GSN در High Stakes Poker حاضر بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی جاش کالیک؛ خبرنگار باتجربه سری های جهانی پوکر

در مارس سال 2006، تد در رقابت های قهرمانی ملی هدزآپ پوکر به قهرمانی رسید. او در این مسیر پوکربازهایی چون اریک سیدل، چاد براون، ارنی دورک، سم فارها، شهرام شیخان و کریس فرگوسن را شکست داد. جایزه هم برابر با 500 هزار دلار بود.

تد در مارس 2007 در تورنمنت Bay 101 Shooting Stars قهرمان شد. رقابت او با جی جی لیو طولانی ترین دوئل هدز آپ در تاریخ «تور جهانی پوکر» است. فورست در نهایت برنده شد و جایزه اش 1 میلیون و 100 هزار دلار بود. او در ژوئن 2014 فیل هلموث، بازیکن افسانه ای دنیای پوکر را شکست داد. این دو در میز نهایی رویداد Razz سری های جهانی پوکر برابر هم قرار گرفته بودند. بدین ترتیب فورست ششمین دستبند قهرمانی اش در این رقابت ها را به دست آورد.

تا 7 آگوست 2015 مجموع پولی که او از راه حضور در تورنمنت های پوکر کسب کرده بود بیش از 6 میلیون و 200 هزار دلار بود. جالب است بدانید تد 31 حضور موفق در سری های جهانی پوکر داشت و 1 میلیون و 922 هزار و 990 دلار از این مبلغ فقط مختص پیروزی های او در این رقابت هاست.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهترین فیلم هایی که علاقمندان به پوکر باید نگاه کنند

استراتژی تد در بازی های تگزاس هولدم نامحدود

تفاوت های آشکاری با استراتژی بازی سایر پوکربازهای حرفه ای و شناخته شده داشت. معمولا آن ها معتقدند که بازیکن پیش فلاپ باید همیشه ریز یا فولد (انصراف) کند. ولی او بارها این را گفته و در بازی هایش نشان داده که لیمپ کردن (کال کردن یک شرط) یا کال کردن یک ریز، یک انتخاب بد نیست و باید به صورت مستمر از آن استفاده کرد.

تد یکی از چهره های شناخته شده در قمارهای بزرگ است. او یکی از اعضای کلیدی کنسرسیومی از پوکربازها بود که در کنار هم قرار گرفته پول شان را روی هم گذاشتند و در یک سری بازی بزرگ هدز آپ و تگزاس هولدم با اندی بیل، میلیاردر تگزاسی شرکت کردند. در این بازی های خاص ارقام بزرگی مطرح می شد: از 20-40 هزار دلار تا 100-200 هزار دلار.

جالب است بدانید، سه دستبند قهرمانی اولی که فورست در رقابت های «سری های جهانی پوکر» کسب کرده بود به سرقت رفت. او یکی از دستبندهای قهرمانی اش را به دخترش هدیه کرد و دستبندهای باقیمانده را در یک گاوصندوق نگهداری می کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  کتاب "حکایت مفت بری" مرجع آموزش شرطبندی اثر راد زمردی

در ضمن فورست یک دستبند قهرمانی سری های جهانی پوکر را هم از حمید دستمالچی خریداری کرده است. دستمالچی بعد از قهرمانی در سری های جهانی پوکر در سال 1992 در این مورد گلایه کرد که ارزش دستبند قهرمانی مسابقات به اندازه ای که خانوده بینیون مدعی شده اند، نیست. حمید گفت «آن ها می گویند ارزش این دستبند 5 هزار دلار است ولی من 1500 دلار می گیرم و آن را می فروشم.» تد هم به سرعت از این فرصت استفاده کرد و سه ژتون 500 دلاری به او داد و دستبند را خرید. در سپتامبر سال 2016 فورست درگیر یک پرونده حقوقی شد. او به دادگاه لاس وگاس فراخوانده شد و به خاطر کشیدن یک چک بلامحل محکوم شد.