تبلیغات

چرا باید پیش بینی ورزشی انجام دهیم ؟

قبل از هرچیز لازم است به این نکته دقت داشته باشید این سایت یک سایت پیش بینی نیست! و هیچ کسی را دعوت و یا تشویق به پیش بینی کردن یا نکردن در این سایت ها نمیکند.هدف از ایجاد این سایت  محیطی است برای علاقه مندان به پیش بینی اینترنتی تا بهترین سایت های بین الملی با قابلیت ثبت نام از ایرانیان را  به آنها  معرفی کند تا افرادی که به این موضوع علاقه دارن بتونن بهترین انتخاب را داشته باشن.

بسیاری از مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند زندگی راحت و پس اندازی خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به این خواسته می رسند و موفق می شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم کار سخت و نشدنی نیست، فقط کمی خاص فکر کردن و دانش پول جمع کردن می خواهد.

مجبورید ثروتمند باشید.زیرا حق ندارید فقیر باشید. زندگی کردن و ثروتمند نبودن حتما بد اقبالی است و شگفتی اصلی آنکهبه همان اندازه که می توانید فقیر باشید می توانید ثروتمند باشید!!

دنیای شگفت انگیز اینترنت و کسب و کار اینترنتی به یک بازار بزرگ و پر رونق در دنیای اینترنت تبدیل شده است. به طوری که در حال حاضر در ایران و جهان جزء سودآورترین مشاغل به حساب می آید.

ثروتمند شدن رویای دست نیافتنی ای نیست که فقط افراد خاصی در میان ما  از آن بهره مند باشند بلکه چیزی است کهحقیقتا در درون همه ما وجود دارد.  بسیار مهم است که به این باور برسی که تو هم میتونی.افرادی که به سمت ثروتمند شدن در حرکت هستند زندگی معنی و مفهوم خاصی براشون داره.

افرادی که تشنه ثروتمند شدن هستند.افرادی که توقف ناپذیر و جسور هستند. افرادی که زندگی را همان طور که هست نمی پذیرند. افرادی که با رویاهاشون زندگی می کنند برنده هستند!

اگر تا حالا فقط درباره  پیش بینی اینترنتی  شنیده بودی و بلد نبودی این کارو و یا از سایت های پیش بینی کلاه بردار ایرانی ضربه خوردی و کسی یا جایی نبوده که بدون اینکه ذینفع باشه بهترین سایت های پیش بینی رو با دلیل و مدرک بهت معرفی کنه به جمع ما خوش اومدی.

پیش بینی در کشور های اروپایی و آمریکایی کاملا قانونی است به طوری که بسیاری از تیم های مطرح اروپایی تبلیغ سایت های پیش بینی رو بر روی پیراهنشون دارن و یا تبلیغات دور زمین باشگاه های فوتبال اروپا تبلیغ این سایت هاست ولی با توجه به تحریم بودن ایران امکان فعالیت ایرانی ها در تعدادی از سایت های پیش بینی خارجی امکان پذیر نیست در واقع یعنی در قسمت ثبت نام اون سایت ها گزینه ثبت نام از ایران وجود نداره.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آشنایی با تتوهای محبوب رولت بازها و قماربازها


عکس بالا بیلبورد تبلیغاتیه سایت پیش بینی bet365 میباشد  در سری  مسابقات جام باشگاه های اروپا

عکس بالا نمونه ای از تبلیغ سایت پیش بینی bwin روی لباس تیم رئال مادرید در سال های گذشته میباشد.

شما در پیش بینی اینترنتی در صورت درست پیش بینی کردن همیشه برنده هستید و مثل مسابقات اس ام اسی صدا و سیما نیازی ندارید که حتی در صورت درست پیش بینی کردن باز منتظر قرعه کشی و برنده شدن از بین میلیون ها نفر بمونید.

در واقع هر پیش بینی درست در سایت های پیش بینی برای شما میلیون ها سود و پول دارد بزارید برای شما مثالی بزنیم تا روال کار را متوجه بشید :

روال کار اینه که شما در سایت های معتبر و بین الملی ای که ما معرفی کردیم ثبت نام میکنید مثلا بت 365 بعد از ثبت نام باید حساب خودتونو شارژ کنید((حساب خودتون یعنی حساب کاربری سایتی که ثبت نام کردید)) و میتونید در سایت های شرط بندی با حساب بانکی پرفکت مانی شارژ کنید.

بعد از شارژ حساب معادل ریالی اون به حساب شما در سایت اضافه میشه  مثلا شما حسابتونو جهت شروع ۵۰۰ هزار تومن با کارت عابر بانک ایرانی و درگاه اینترنتی  شارژ میکنید بعدش مسابقه ورزشی ای رو از بین انبوه مسابقاتی که در سایت به شما معرفی میشه انتخاب میکنید و هر رقمی خواستید با توجه به موجودی حساب شما که در اینجا ۵۰۰ هزار تومنه انتخاب میکنید.

مثلا شما بازی رئال مادرید با مالاگا رو مد نظر دارید که رو این بازی ثبت پیش بینی می کنید

هر مسابقه فوتبال در حالت کلی ۳ حالت برای پیش بینی داره بماند که بیش از ۱۰۰ تا حالت دیگه هم داره مثل کرنر و مجموع گل ها بازی بیشتر از دو گل یا کمتر ، اخراجی دارد یا نه و . . .

ولی حالت کلی در اینجا

برد رئال      ۱٫۳۰

مساوی            ۲

برد مالاگا هست    ۷

همون طور که مشاهده میکنید جلوی هر حالت عددی نوشته شده این عدد همان ضریب پیش بینی شماست یعنی شما اگر روی برد رئال ۱۰۰هزار تومان ثبت کنید ۱۰۰ هزار تومن شما ضرب در ۱٫۳۰ میشه که میشه ۱۳۰ هزار تومن که شما در اینجا ۳۰ هزار تومن سود کردید

اگر مساوری را انتخاب کنید و ۱۰۰ هزار تومن رو مساوی پیش بینی کنید  ۱۰۰ ضرب در عدد جلوی مساوی یعنی ۲ میشه. موجودی حساب شما میشه ۲۰۰ هزار تومن که به بالانس شما اضافه میشه این رقم و شما صد هزار تومن سود میکنید.

حال اگه برد مالاگا رو پیش بینی کرده باشید و صد هزار تومن رو برد مالاگا ثبت کرده باشید ۱۰۰ ضرب در ضریب برد مالاگا یعنی ۷ میشه که در اینجا برد شما میشه ۷۰۰ هزار تومن که ۱ دقیقه بعد از سوت پایان بازی به بالانس حساب شما اضافه میشه و شما ۶۰۰ هزار تومن سود میکنید

▬ این مطلب را هم بخوانید:  نکات مهم شرطبندی و پوکر که در زندگی هم به آن نیاز خواهید داشت

شاید انتخاب مالاگا برای برد مقابل رئال مقداری همراه با ریسک باشد ولی زمانی را تصور کنید که ۱۰ میلیون تومن روی برد رئال ثبت کرده اید ((در صورت داشتن موجودی ۱۰ میلیون ویا بیشتر در سایت)) و در صورت برد رئال که احتمالش بسیار زیاد است ۱۳ ملیون به بالانس شما اضافه میشه یعنی ۳ ملیون تومن در ۹۰ دقیقه سود کردید و اگر صد میلیون روی برد رئال ثبت کرده باشید با توجه به ضریب ۱٫۳۰ برد رئال شما ۳۰میلیون تومن در صورت برد رئال سود میکنید.

هدف سایت ما معرفی بهترین سایت های پیش بینی بین الملی با قابلیت ثبت نام از ایرانی ها میباشد  و آموزش صفر تا صد ثبت نام و پیش بینی در این سایتها رو میدیم

به طور مثال هم اکنون که در حال نگارش این متن هستم در بازی دیشب بارسلونا با نتیجه ۶-۱ موفق شد تیم پاریسنژرمن فرانسه را شکست دهد. در حالی که دوست من رقم ۱۰۰ میلیون تومان روی برد بارسلونا ثبت پیش بینی کرده بود در سایت پیش بینی.

ضریب برد بارسلونا ۱٫۴۸ بود و حداکثر امکان ثبت پول روی این بازی ۲۰۰ میلیون تومان بود یعنی میشد تا ۲۰۰ میلیون هم روی این بازی ثبت پیش بینی کرد و حداقل پییشبینی هم همیشه هزار تومن میباشد.

یک بازی بسیار جذاب و خوش انتخاب بود و امکان برد بارسلونا بالای ۹۸ در صد بود. در این بازی شاهد بردی قاطع از سوی بارسلونا بودیم و صد میلیون دوستم در عرض نود دقیقه تبدیل شد به ۱۴۸ میلیون یعنی ۴۸ میلیون سود کرد و ۵ ثانیه بعد از سوت پایان بازی ۱۴۸ میلیون تومان به بالانس حسابش اضافه شد و در خواست برداشت پول از سایت را به  کارت عابر بانکیش زد و ۳ ساعت بعدش تمام پول تو حساب بانکیش  بود.

توجه : به افرادی که تازه قصد شروع این بازی و هیجانو دارن توصیه اکید میکنیم هرگز در بازی هایی که دو دل هستن با رقم بالا پیش بینی نکنن چون امکان شکست هم وجود دارد.پس طوری بازی کنید که در صورت باخت های احتمالی امکان جبران وجود داشته باشد،در پیش بینی مسابقات ورزشی امکان شکست هم وجود داره ولی چیزی که مهمه اینه که تعداد برد ها از تعداد باخت های بیشتر باشد و روی سرمایه مدیریت داشته باشید.

چرا نباید در هر سایت های پیش بینی فعالیت کنیم ؟

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تبعات حذف سود روزشمار برای سپرده‌گذاران

برخی از سایت های پیش بینی بدون هیچ پشتوانه مالی تاسیس می شوند و فقط چشم انتظار باخت کاربران برای کسب سود های بیشتر هستند و برای کاهش ریسک باخت به انواع روش های ناعادلانه متوصل می شوند که کوچکترین آن ها کاهش ضرایب است،و مطمئن باشید به دلیل نداشتن تیم های قوی ریسک منیجمنت در صورت باخت سنگین در یک روز به راحتی سایت را تعطیل خواهند کرد و شما نیز راهی برای رسیدن به پولتان نخواهید داشت. ولی در طرف مقابل سایت های معتبر به دلیل وجود قانون و نظارت های شدید بر این سایت های پیش بینی در کشور ها،تاسیس کازی نو کاری بسیار پر ریسک است و نیاز به هزینه های هنگفت دارد به طوری که فقط هزینه گیمینگ لایسنس یا مجوز تاسیس کازی نو آنلاین حداقل ۱۰۰ هزار دلار است،از این رو شرکت های معتبر هیچگاه از پرداخت برد های شما ناتوان نخواهند بود و با توجه به تیم های حرفه ای و متخصص حاشیه سود خود را با روش های پیچیده و کاملا عادلانه حفظ می کنند و سود آن ها منافاتی با سود کاربران ندارد،این روش ها بسیار پیچیده هستند و بحث آن ها در این مقال نمی گنجد،اما در صورت علاقه می توانید با پشتیبان ما در این باره صحبت کنید.

ما به شما سایت های پیش بینی معتبر رو با قابلیت ثبت نام از ایرانیان را معرفی میکنیم که تحت نظارت مراکز نظارتی اروپا میباشند و برای فعالیت قانونی خودشون ضمانت های بزگ مالی دادن و اکثرا تحت بیمه های به نام بزرگ دنیا مثل بیمه کومودو هستند. نه سایت های پیش بینی نامعتبر که بدون نظارت هستن و از هیچ نهادی مجوز ندارن و نه سایت پر باری دارند.

پس حالا که توضیحات مارو متوجه شدی میتونی سریع سایت بین الملی مد نظرتو از قسمت

سایت های پیش بینی اینترنتی سایت ما انتخاب کنی و شروع به بازی کردن کنی ولی هیچ وقت این نکته یادت نره، درسته این کار سریع ترین راه کسب پول تو دنیاس و میشه حتی یه شبه ازش صد میلیون و حتی دویست میلیون پول درآورد  ولی هیچ وقت بهش به چشم منبع درآمدی ثابت  نگاه نکن و فقط برای سرگرمی و هیجانش بازی کن.

ما در مجله دنیای شرطبندی در کنار شما هستیم برای بهترین پیش بینی های ورزشی برای برد و پیروزی شما