تبلیغات

 

گلزنی هر دو تیم ( BTTS ) پر سود ترین گزینه شرطبندی فوتبال

بر اساس یک نظر سنجی بین 35.2 هزار نفر ازکاربران سایت Reddit در مورد پر سود ترین مارکت شرطبندی فوتبال ، مارکت BTTS یا گلزنی هردو تیم به عنوان پر سود ترین مارکت در این زمینه انتخاب شد.

در این نظرسنجی که جزو جامع ترین ها در نوع خودش هست اکثر کاربران بر این اعتقاد بودن که گزینه گلزنی هر دو تیم به دلیل داشتن ضریب خوب و همچنین قابل آنالیز بودن بهترین آپشن برای شرط بندی و به سود رسیدن هست.

نظر شما در مورد بهترین گزینه شرطبندی در فوتبال برای رسیدن به سود چی هست؟

 

بیشتر بدانید : ردیت (Reddit) چیست و ساختار آن چگونه است ؟

انجمن ردیت یکی از قطب‌های اصلی اخبار روز دنیا به حساب می‌آید و تقریبا منبع تمامی اخبار و شایعات مهم به آن‌ برمی‌گردد.

انجمن ردیت، جامعه بزرگی است و در آن می‌توان در مورد هر موضوعی به بحث و تبادل‌ نظر پرداخت. روزانه میلیون‌ها نفر از Reddit بازدید می‌کنند و در مورد موضوعاتِ مد نظرشان به بحث و گفت‌و‌گو با بقیه می‌پردازند. فرقی ندارد که شما به چه موضوعی (بازی‌های ویدیویی، مطالب ورزشی و دیگر موارد) علاقه دارید؛ ردیت بهترین مکان برای تبادل نظر است.

البته ردیت با همه نکته‌های مثبتش، یک نکته منفی دارد. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین مشکلش این است که هیچ‌صفحه خوش‌آمدگویی ندارد و صفحه اصلی آن، تنها کمی از صفحه اصلی وب‌سایت Space Jam بهتر است! در فضای ردیت از برخی اصطلاحات عجیب و غریب استفاده می‌شود که برای یادگیری همه آن‌ها باید مدت‌ها زمان صرف کنید.

تمامی اعضای این انجمن که اصطلاحا «ردیتور» نامیده می‌شوند، قطعا حداقل یک بار از خود پرسیده‌اند که «ردیت چیست؟» و اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید، مقاله پیش رو می‌تواند اطلاعات جامعی در زمانی اندک در اختیارتان قرار دهد.

قوانین، ساب‌ردیت‌ها و ردیت گُلد

مهم‌ترین بخش انجمن ردیت، اشتراک‌گذاری مطالب است. اگر کاربران اولیه، لینک‌های مختلف، تصاویر، داستان‌ها و دیگر اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک نمی‌گذاشتند، الان قطعا ردیتی هم وجود نداشت. بهترین راه برای آشنایی با فضای انجمن ردیت این است که درست پس از ثبت‌ نام، وارد بحث در جاهای مختلف شوید؛ در پست‌های مختلف دیدگاه ارسال کنید، مطالبی که از نظر شما جالب، ترسناک یا عجیب هستند به اشتراک بگذارید و به مطالب منتشرشده رأی مثبت یا منفی بدهید. جالب است بدانید که سیاست‌ اصلی ردیت نیز به همین رأی‌های مثبت و منفی بر‌می‌گردد؛ خیلی ساده است، با دادن رأی مثبت، آن پست در رتبه‌بندی ردیت بالا می‌آید و با دادن رأی منفی، آن پست پایین می‌رود و شانس دیده شدن آن توسط بقیه، کمتر می‌شود.

انجمن ردیت / انجمن Reddit

اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از ردیت ببرید، باید در چندین ساب‌ردیت (زیرمجموعه‌های انجمن ردیت) عضو شوید. ساب‌ردیت‌ها جوامعی هستند که روی موضوع خاصی تمرکز دارند و در آن‌ها انواع مختلف پست‌ها دیده می‌شود. پس به‌سادگی ساب‌ردیت مد‌ نظر خود را انتخاب کنید، وارد آن شوید و مطالبی را که به آن‌ها علاقه دارید، بخوانید. ساب‌ردیت‌ها هیچ محدودیتی برای شما قائل نمی‌شوند و به‌راحتی می‌توانید به محتوای آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اگر پس از جست‌و‌جوی بسیار، متوجه شدید که ساب‌ردیت مد‌ نظر شما وجود ندارد، می‌توانید خودتان برای ساخت یک ساب‌ردیت اقدام کنید و تبدیل به مدیر اصلی آن شوید.

انجمن ردیت همچون بسیاری دیگر از انجمن‌های آنلاین، دارای اصطلاحات مخصوص به خود است. اکثر ردیتورها دوست دارند از اصطلاحاتی مثل OP ،TIL ، lAmA و AMA در میان حرف‌هایشان استفاده کنند. اصطلاح OP به پوستر اصلی هر پست اشاره می‌کند، TIL مخفف Today I Learned (به معنی امروز آموختم) است و یکی از پراستفاده‌ترین اصطلاحات ردیت به حساب می‌آید؛ البته مهم است بدانید که بسیاری از اصطلاحاتی که در ردیت به کار می‌روند، همچون TIL ساده هستند و شما را گیج نمی‌کنند.

دو اصطلاح lAmA و AMA به هر دو به ترد محبوب ردیت، یعنی Ask Me Anything (به معنای هرچیزی را که می‌خواهی از من بپرس) اشاره دارند. در تردهای Ask Me Anything یک فرد شناخته‌شده همچون باراک اوباما یا نیک آفرمن یا حتی فردی که در طول زندگی‌اش تجربه‌های منحصر به‌فردی داشته، داستان خودش را به اشتراک می‌گذارد؛ برای مثال یک بار در ردیت شاهد داستانی جالب بودیم؛ یک زن پس از جنگیدن با یک خرس بزرگ، مجبور شده بود مایل‌ها رانندگی کند تا خود را به منطقه امن برساند. در اکثر مواقع، تردهای Ask Me Anything تبدیل به تأمل‌برانگیزترین، طنزآمیزترین و شگفت‌انگیزترین مصاحبه‌هایی می‌شوند که در عمرتان خوانده‌اید.

پس از این‌که مدتی در ردیت به ارسال پست و کامنت پرداختید، به احتمال قوی در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه پروفایل خود، شاهد یک جفت عدد خواهید بود. این دو عدد، نشان می‌دهند که شما چقدر «کارما» دارید؛ وقتی که ردیتورهایِ دنبال‌کننده شما از مطلبتان خوششان بیاید، به آن‌ها رأی مثبت می‌دهند و این آرای مثبت، تبدیل به واحدی به نام «کارما» می‌شوند.

کارما در حقیقت یکی از ترفندهایی است که ردیت برای مشغول کردن کاربرانش به‌ کار می‌گیرد. همانطور که گفتیم، هر چقدر پست‌هایتان رأی مثبت بگیرد، میزان کارمای شما افزایش می‌یابد و برعکس، هر قدر رأی منفی بگیرند، میزان کارمای شما کم می‌شود. کارما در خارج از ردیت هیچ کاربردی ندارد.

می‌توانید در ردیت، اکانت‌های پریمیوم این انجمن را که با نام ردیت گُلد شناخته می‌شوند با قیمتی مناسب تهیه کنید؛ ۴ دلار برای یک ماه و ۳۰ دلار برای یک سال. کاربرانی که اکانت گُلد دارند، می‌توانند به امکاناتی دسترسی پیدا کنند که برای کاربران عادی تعبیه نشده است. همچنین هر ویژگی جدید ردیت پیش از انتشار به‌صورت گسترده، برای مدتی محدود در اختیار کاربران گلد قرار می‌گیرد تا آن را تست و نظر خود را اعلام کنند. عضویت در ردیت گلد همچنین امکان دسترسی به یک ساب‌ردیت مخفی را به شما می‌دهد و تمام موضوع به همین‌جا خلاصه نمی‌شود؛ با عضویت در ردیت گلد، ویژگی‌های بسیار جالبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته الزاما برای لذت بردن از حضور در ردیت مجبور نیستید اکانت Reddit Gold تهیه کنید.

ثبت‌ نام در ردیت

اگر با همه این توضیحات، فکر می‌کنید ردیت می‌تواند مکان جالبی برایتان باشد، پس بهتر است سریعا به صفحه لاگین این انجمن مراجعه و ثبت‌نام کنید. پس از Sign In، ردیت به شما پیشنهاداتی برای پیدا کردن موضوعات مختلفی که به آن‌ها علاقه دارید ارائه می‌دهد. اگر از قبل ساب‌ردیت‌هایی را که دوست دارید در آن‌ها عضو شوید، انتخاب کرده‌اید، کافی است نامشان را در باکس جست‌‌و‌جو وارد و پیدایشان کنید.

به یاد داشته باشید که ردیت در حقیقت اجتماع بزرگی از افرادی است که در فضای اینترنت یکدیگر را ملاقات می‌کنند، مطالب مختلف را به اشتراک می‌گذارند و با هم به گفت‌و‌گو و تبادل نظر می‌پردازند. ردیت امروزه یکی از بهترین مکان‌ها برای گفت‌و‌گو در مورد موضوعات مختلف است.