تبلیغات

سکس، کار، خواب، خوردن؛ زندگی مطلوب برای مردان

نتایج یک نظر سنجی از مردان در بریتانیا نشان می‌دهد که یک روز ایده‌آل برای آنان تقریبا از چهار ساعت و نیم سکس، سه ساعت و نیم کار، سه ساعت و نیم خواب و سه ساعت و نیم دیدار دوستان و خانواده تشکیل شده است.

آنها دو ساعت و سی و هشت دقیقه برای خوردن و آشامیدن و بیست و نه دقیقه هم برای رسیدن به سر و وضعشان در نظر گرفتند تا یک روز کامل داشته باشند.

۶۴ درصد مردانی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند، عقیده داشتند که تکنولوژی به آنها کمک می‌کند تا هر چه بیشتر خود را با فعالیت‌های روزمره وفق دهند، از جمله اینکه در دستشویی از موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند و بیست درصد آنها زمانی را که در راه خانه یا کار هستند برای یادگرفتن یک زبان جدید استفاده می‌کنند.

اما پنجاه و یک درصد مردان زیر ۳۴ سال نگران آن بودند به دلیل کمبود وقت، فرصت تجربه کافی نداشته باشند و یک چهارم آنها گفتند که سعی می کنند برای مدیریت زندگی پرمشغله خود راه‌های تازه‌ای پیدا کنند و هفتاد درصد هم گفتند برای اینکه وقت بیشتری پیدا کنند حاضرند از تعداد دوستانشان کم کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Bill Brennan صندوق دار ساده و البته سارق حرفه ای کازینو !

همسر ایده‌آل

در همین حال، پژوهشگران در یک نظر سنجی دیگر از مردان درباره همسر ایده‌آل سوال کردند که نتایج آن نشان داد تعریف همسر ایده‌آل برای مردان نسبت به پنجاه سال پیش تفاوت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

پنجاه سال پیش “همسر ایده‌آل” میز شام را برای ورود همسرش آماده کرده بود و با روبانی به مو آماده بود تا به داستا‌ن‌های مهم شوهرش گوش دهد.

اما اکنون همسر ایده‌آل همپای شوهرش است، دخل و خرج خانه را در کنترل دارد و از اینکه با شوهرش هم‌پیاله شود لذت می‌برد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  افشا عدم توانایی تهیه واکسن کرونا برای مردم ایران توسط دولت و حکومت پر ادعا

دو سوم مردانی که در این نظر نظرسنجی شرکت کرده بودند، زنی را ترجیح می‌دادند که اقتصاد خانواده را مدیریت کند در حالیکه پنجاه سال پیش این کاری مردانه به شمار می رفت.

علاوه بر این هشتاد و چهار درصد مردان عقیده دارند که زن و مرد باید در انجام امور خانه مشارکت داشته باشند.

البته غذا همچنان برای مردان مهم است و تقریبا نیمی از مردان (۴۸ درصد) برای دستپخت خوب امتیاز بسیار بالایی قائل بودند، اما فقط ۹ درصد برایشان مهم بود که همسرشان بتواند کیک بپزد.

تبلیغاتcanonbet