تبلیغات

شرط‌های مربوط به زمان گل

شرط‌های مربوط به زمان گل جزو رایج ترین و یکی از سودآورترین روش های شرط بندی در فوتبال می باشند . در این مقاله شما را با شرط‌های مربوط به زمان گل بیشتر آشنا می کنیم.

زمان اولین گل :

اگر بازی بعد از زده شدن اولین گل معلق شود تمام شرط‌ها ی اولین گل معتبر هستند.

اگر بازی قبل از اولین گل معلق شود شرط‌هایی که در فاصله زمانی قبل از معلق شدن بازی بسته شده‌اند باخت محسوب می‌شوند و هر شرط دیگری که در فاصله زمانی معلق شدن بازی بسته شده‌اند لغو می‌شوند و به‌عنوان شرط نان رانر محاسبه می‌شوند.

پیش بینی گل‌های نیمه بازی (نتیجه دقیق نیمه بازی و بازیکنی که اولین گل را بزند):

اگر بازیکنی پس از این که اولین گل زده شد وارد زمین شود و در نیمه اول شرکت نکند و یا تمامی گل‌های نیمه اول گل به خودی باشند، این‌گونه شرط‌ها برحسب شرط تکی نتیجه دقیق نیمه بازی محاسبه می‌شوند و طبق ضرایب ارائه شده در شروع بازی ثبت خواهند شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لیمپ کردن به چه معنا است؟چطور می توان با لیمپ کردن حریف را گیج کرد؟!

پیش بینی گلزن در هر زمان (نتیجه دقیق و بازیکنی که در هر زمان گل بزند):

اگر بازیکن در طی ۹۰ دقیقه در بازی شرکت نکند یا گل‌های زده شده فقط گل به خودی باشند، این‌گونه شرط‌ها برحسب شرط تکی نتیجه دقیق نیمه بازی محاسبه می‌شوند و طبق ضرایب ارائه شده در شروع بازی ثبت خواهند شد.

پیش بینی‌های برد (تیمی که برنده شود و اولین گلزن بازی):

در صورتی که بازیکنی پس از وقوع اولین گل وارد زمین شود و یا در بازی شرکت نکند و یا تمامی گل‌ها، گل به خودی باشند، این‌گونه شرط‌ها برحسب شرط تکی نتیجه وقت قانونی بازی محاسبه می‌شوند و طبق ضرایب ارائه شده در شروع بازی ثبت خواهند شد.

پیش بینی‌های زمان (زمان وقوع اولین گل و گلزن اول بازی):

بازیکن منتخب باید در بازی شرکت کند تا شرط معتبر باشد، در غیر این صورت شرط‌هایی که روی بازیکن مربوطه بسته شده‌اند لغو خواهند شد (علی‌رغم این‌که گل اول در چه زمانی زده شده باشد). اگر تمام گل‌های بازی گل به خودی باشند شرط‌ها لغو می‌گردند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  روشهای پیش بینی گل های بازی آندر اور (under/over)

گل‌های نیمه اول بازی:

اگر بازی معلق شود شرط‌ها لغو خواهند شد مگر این‌که ثبت شرط‌ها پیش‌تر صورت گرفته باشد.

تیم با بیشترین گل در نیمه:

پیش بینی این‌که کدام نیمه از بازی گل بیشتری خواهد داشت و این گل‌ها توسط چه تیمی زده خواهند شد. اگر بازی معلق شود شرط‌ها لغو خواهند شد مگر این‌که ثبت شرط‌ها پیش‌تر صورت گرفته باشد.

پیش بینی گل‌های بازی:

چنانچه بازی قبل از پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی لغو شود، تمامی این شرط‌ها لغو می‌شوند، مگر این‌که نتیجه‌ی شرطی قبل از لغو بازی مشخص‌شده باشد

تبلیغاتcanonbet