تبلیغات

 

قتل دختر 13ساله

ماجرای تلخ یک مرد تالشی که سر دختر 13 ساله اش را با داس برید

ماجرای تلخ قتل دختر تالشی به دست پدرش که اوایل خرداد ماه اتفاق افتاد

 رومینا دختر 13 ساله ای که در خواب به قتل رسید.

در اوایل خرداد ماه مردم محلی تالش شاهد یک حادثه هولناک بودند، که در پی آن پدری  سر دختر 13 ساله اش را در سفید سنگان لمیر از بخش حویق در خواب بریده است.

در اوایل خرداد ماه مردم محلی تالش شاهد یک حادثه هولناک بودند، که در پی آن پدری  سر دختر 13 ساله اش را در خواب بریده است.

چندی پیش پس از مخالفت های پدر رومینا با پسر همشهری اش که به یکدیگر علاقه مند بودند،رومینا تصمیم به فرار از خانه را می گیرد، که در هنگام فرار با پیگیری های خانواده ها این دو جوان توسط پلیس دستگیر می شوند، و بعد از این ماجرا دختر تالشی از دادگاه درخواست کرد تا او را به خانواده اش باز نگردانند، اما طبق قوانین او باید به خانواده اش تحویل داده می شد. ماجرای فرار رومینا و پسر مورد علاقه اش باعث شد تا پدرش دست به ارتکاب چنین جنایت هولناکی بزند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  “ایلان ماسک” میزان دارایی بیت کوین خود را فاش کرد

آرزوهای عاشقانه ای که به مرگ تبدیل شد

طبق اخبار محلی و شاهدین پس از برگشت رومینا و تحویل آن به خانواده شرایط حاکی در حانه نه تنها آرام نمی گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور تر میشود تا جایی که پدر در اول خرداد ماه 99 با بیرون کردن اعضای خانواده از خانه ، گردن رومینای ۱۴ ساله را با استفاده از داس درحالی که او در خواب بود به طرز فجیعی از تن جدا می کند.

پدر سنگدلی که پس از ارتکاب قتل خود را معرفی کرد…

به گفته افراد محلی، پدر بعد از ارتکاب جرم با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می کند و توسط پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می شود.

مطابق با ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی پدر در جایگاه ولی دم در قتل فرزند، قصاص نمی شود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر می شود. هرچند هنوز باید منتظر مراحل قضائی آن باشیم. در هر صورت قتل رومینا با واکنش های مختلفی از سوی اهالی منطقه این دختر نوجوان و افکار عمومی مواجه شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  کرونا در ایران ; تخت خالی برای بیماران کرونایی در بیمارستان ها وجود ندارد

 منبع: مجله دنیای شرط بندی