تبلیغات

چهره ی تاریخی اوسین بولت نماد یک بازی اسلات ماشین آنلاین شد

اوسین بولت برای دوره‌ای طولانی نماد ورزش بود. همه زمانی که او برای اولین بار در 100 متر مدال المپیک گرفت و رکورد را شکست به یاد دارند. همینطور زمانی که در آخرین المپیک خود، در لحظه پایانی به جای مقابل، یه دوربین نگاه کرد. حالا چهره او، نماد یک بازی اسلات ماشین آنلاین است که با کمک برند ژاپنی Ganapati تولید شده است. در مراسم جدیدترین‌های شرط بندی ICE در لندن، او در غرفه شرکت گاناپاتی برای صحبت ظاهر شد و حتی DJ خود را داشت. گفتنی است راجع به برندی صحبت می‌کنیم که سال قبل اسلات ماشین مانی پاکیائو را منتشر کرده بود.

در طی مراسم، او با رسانه‌ها صحبت کرد. در ابتدا از او سوال شد چه احساسی دارد که اسلات گیم آنلاین خود را از این به بعد خواهد داشت. او گفت بسیار هیجان‌زده است. از او سوال شد که شروع همکاری چطور بود. گفت وقتی ارتباط برقرار می‌شود، دوست داری با چنین برند بزرگی رابطه‌ای بسازی. سعی میکنی تا جای ممکن به آنها کمک کنی، همانطور که آنها به تو کمک کرده‌اند. تحقیق میکنی و میخواهی با این آدمها کار کنی که مانند تو فکر میکنند. کسانی که در سطحی مشترک هستند و هدفی مشابه دارند. بابت کارهای بیشتر با گاناپاتی در سال‌ها آینده هیجان‌زده هستم.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بليط هاى روزانه رايگان به مبلغ ١٠,٠٠٠ دلار Flipout در GGPoker

از او سوال شد حالا 100 متر را در چند ثانیه می‌دوی؟ گفت با مربی‌ام در مورد همین همیشه صحبت می‌کنیم. به نظر من 10.3 ثانیه ولی مربی می‌گوید 10.7. عددی که او می‌گوید واقعا بد است. دو سال و نیم است که بازنشست شده‌ام اما دلم برای رقابت تنگ است.

تبلیغاتcanonbet