تبلیغات

لاتاری آنلاین

آموزش ورود به لاتاری آنلاین و نکاتی برای برنده شدن

احتمال برنده شدن در لاتاری خیلی پایین است به همین دلیل نیازی به نگرانی درباره استراتژی لاتاری وجود ندارد. حتی اگر بتوانید شانس‌ برنده شدن خود را دو برابر کنید هنوز هم ممکن است یک عمر منتظر لحظه برد باشید و این اتفاق رخ ندهد.
افراد علاقمند به تفکر و استراتژی می‌دانند که احتمال برد در لاتاری اندک است لذا از خیر شرکت در بخت آزمایی‌ها می‌گذرند. مطمئناً آنها برای تفنن اقدام به خرید بلیط می‌کنند اما مبلغ زیادی به این امر اختصاص نمی‌دهند. اصولاً بازی‌های بسیار بهتری برای سرگرمی و برنده شدن وجود دارد.
اما با این وجود لاتاری سرگرم کننده و دوست داشتنی است و بسیاری از افراد عاشق آن هستند و هیچ مشکلی برای استفاده کردن از یک استراتژی ساده ندارند. توصیه‌هایی که در این مطلب برای لاتاری آنلاین استفاده شده‌اند بر اساس ریاضیات و واقعیت هستند و نه خیال پردازی. شما می‌توانید بصورت آنلاین در انواع مختلف لاتاری مانند مگا میلیونز، یورومیلیونز، پاوربال و غیره شرکت کنید در این مطلب توصیه‌هایی در مورد این لاتاری‌ها وجود دارد.

نحوه ورود به لاتاری آنلاین و چند توصیه ضروری

انواع لاتاری:

۱-لوتو

اصلی‌ترین مدل برگزاری لاتاری در بسیاری از کشورها لوتو نام دارد که پتانسیل پرداخت بالایی دارد. آیا نمی‌خواهید بخشی از یک جایزه ۳۰۰ میلیون دلاری را داشته باشید؟ اگر جواب مثبت است پس لوتو می‌تواند مورد استفاده شما باشد.

۲- پاوربال

پاوربال از سال ۱۹۹۲ شروع به کار کرده است و می‌تواند در عرصه بخت‌آزمایی‌ها موج ایجاد کند. احتمال برنده شدن جکپات بهتر از لوتوهای سنتی است ولی قیمت بلیط ورودی (۲ دلار) بسیار بالاتر از لوتوها است.

۳- رافل

رافل‌ها معمولاً در کنار لوتوها ظاهر شده و اغلب از آن به عنوان یک بازی جذاب نام برده می‌شود. رافل‌های بین المللی مهم عبارتند از لاتاری انگلستان و لاتاری معروف لاتاریا د نویداد که هر دو بردهای بسیار بزرگی عرضه می‌کنند.

۴- لاتاری روزانه

ورود به لاتاری‌های روزانه بسیار آسان صورت می‌گیرد و به راحتی خرید یک روزنامه است. این لاتاری در بیشتر ایالات‌های آمریکا و به شکل دو بار در روز برگزار می‌شود و جایزه نقدی هر بازی می‌تواند به ۵۰۰۰ دلار نقد برسد.

استراتژی‌های بخت آزمایی

اگر ترجیح می‌دهید وقت خود را صرف توصیه‌های کاربردی در مورد لاتاری‌ها کنید به فهرست زیر خوب توجه کنید:

تمرکز روی ارزش انتظاری

به طور خلاصه ارزش انتظاری می‌تواند همه چیز درباره ارزش قابل انتظار دراز مدت یک تصمیم در بازی مبتنی بر شانس را به شما بگوید. می‌توان از انداختن سکه برای نشان دادن این مفهوم استفاده کرد.
فرض کنید با دوست خود شرط‌بندی کرده‌اید. اگر شیر بیاید ۲ دلار برنده می‌شوید و اگر خط بیاید ۱ دلار به دوست‌تان بدهکار می‌شوید. می‌توانیم از ریاضیاتی برای نشان دادن این موضوع استفاده کنیم که این یک شرط خوب است.
تنها کاری که باید انجام دهید این است احتمال هر نتیجه را در مبلغ شرط ضرب کنید:
۲ دلار (۰.۵) + (- ۱ دلار) (۰.۵) = ۰.۵۰ دلار
این بدان معنی است که در طولانی مدت هر بار سکه انداختن ۰.۵ دلار می‌ارزد. به بیان دیگر به ازای هر دو بار پرتاب سکه ۱ بار احتمال برد و ۱ بار احتمال باخت وجود دارد. شما ۲ دلار برای هر برد گرفته و ۱ دلار برای هر باخت از دست می‌دهید و سود مجموع ۱ دلار خواهد بود. اگر کسی مایل به بازی با چنین قوانینی باشد بایستی تا آنجا که می‌شود این بازی را به مدت طولانی انجام دهید.
ارزش انتظاری می‌تواند هم‌چنین در لاتاری اعمال شود. به جای افزایش احتمال برد در لاتاری سعی کنید ارزش انتظاری هر بلیط لاتاری را افزایش دهید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راه حل کم کردن حاشیه سود کازینو در بازی بلک جک

افزایش دو برابری احتمال برد در لاتاری

آیا نمی‌دانید چگونه شانس برنده شدن خود را افزایش دهید؟ با خرید دو بلیط لاتاری آنلاین شانس برد به دو برابر افزایش می‌یابد. آیا می‌خواهید احتمال برد را ۳ برابر کنید؟ با خرید سه بلیط این کار را انجام دهید. نکته این است که بدانید ارزش انتظاری بسیار مهم‌تر از احتمال برد است.

انتخاب اعداد توسط کامپیوتر

بیشتر لاتاری‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید شماره‌های بلیط را خودتان شخصاً انتخاب کرده یا از یک کامپیوتر برای انتخاب اعداد تصادفی کمک بگیرید. ممکن است عحیب به نظر برسد اما چون لاتاری اعداد برنده را توسط نرم افزار مولد اعداد تصادفی انتخاب می‌کند استفاده از کامپیوتر به شما اندکی شانس بیشتر برای برد می‌دهد.
زیرا انسان‌ها معمولاً در انتخاب شماره‌های مختلف خوب عمل نمی‌کنند. اگر از ۱۰۰ نفر درباره نتایج پرتاب سکه سوال کنید اغلب پاسخ‌ها دور از ماهیت تصادفی پرتاب سکه خواهد بود. این امر اثبات شده که انسان‌ها در شبیه سازی یک اتفاق تصادفی، درست عمل نمی‌کنند.
اگر اعداد لاتاری را بر اساس تاریخ اتفاقات مهم، شماره‌های شانس، الگوهای خاص یا نتایج اخیر لاتاری انتخاب کرده باشید در صورت برنده شدن به احتمال فراوان جایزه را با تعداد زیادی از افراد به اشتراک خواهید گذاشت.

جمع کردن منابع

استفاده از سندیکا برای شرکت در لاتاری آنلاین انتخابی درست است. در این حالت افراد پول‌های خود را برای خرید تعداد بیشتری بلیط با هم جمع می‌کنند در صورت برد هر یک از بلیط‌ها، اعضای سندیکا به نسبت سهمی که از صندوق دارند برنده بخشی از جایزه می‌شوند.
سندیکا نباید ارزش انتظاری شما را افزایش دهد زیرا پتانسیل برد شما کاهش می‌یابد اما از سوی دیگر احتمال برد را افزایش می‌دهد زیرا به شما اجازه می‌دهد با تعداد بیشتری بلیط وارد قرعه‌کشی شوید. حضور در سندیکا بدلیل افزایش احتمال برد امری پسندیده است. ارزش انتظاری در این حالت کاهش می‌یابد اما احتمال بردی عظیم که زندگی‌تان را برای همیشه تغییر دهد هم افزایش می‌یابد.
اما باید با احتیاط خاصی با سندیکاها روبرو شوید زیرا اگر توافق قانونی دقیقی در این زمینه وجود نداشته باشد اوضاع می‌تواند بشدت پیچیده شود. اگر شخصی برنده شود و با صداقت به بقیه اطلاع ندهد سایر اعضا را در یک روند حقوقی طولانی مدت وارد خواهد کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لاتاری آنلاین شرقی یا لاتاری آنلاین غربی

بلیط لاتاریهمیشه بلیط را امضاء کنید

بلیط لاتاری امضاء نشده همانند پول نقد است. اگر شخصی بلیط برنده و مطالبه نشده لاتاری شما را پیدا کرده و آن را نقد کند اوقات بسیار سختی برای اثبات مالکیت خود بر آن بلیط خواهید داشت. به محض خرید بلیط لاتاری آن را امضاء کنید.

بلیط های لاتاری را خودتان بخرید

اگر بخشی از یک سندیکای رسمی‌ نیستید همواره شخصاً بلیط خود را بخرید. هرگز شخصی را برای خریدن بلیط لاتاری نفرستید و هرگز از دوستان خود برای خرید بلیط لاتاری قرض نگیرید. اگر در نهایت برنده جکپات شوید این افراد ممکن است ادعایی نسبت به جایزه شما داشته باشند. اوضاع را پیچیده نسازید و هر بار خودتان اقدام به خرید بلیط کنید.
قول‌های فانتزی به سایر افراد ندهید. وقتی احتمال برد ۱ به ۱۷۵ میلیون باشد گفتن این‌که جایزه را با فرد دیگری تقسیم می‌کنید آسان است اما تصور کنید که موفق به غلبه بر این شانس اندک شده و برنده شوید آن موقع داستان کاملاً متفاوت خواهد بود.

برای برد برنامه ریزی داشته باشید

حتماً داستان‌های ترسناکی درباره افراد برنده لاتاری شنیده‌اید که در انتها با ورشکستگی مطلق به زندگی خود خاتمه داده‌اند. اجازه ندهید که این اتفاق برای شما هم رخ بدهد. اگر یک فرد علاقمند به شرکت در بخت آزمایی‌های مختلف هستید هم اینک برنامه‌ای برای کارهایی که پس از برد انجام می‌دهید آماده کنید.
تصور نکنید که از شما از افرادی که برنده لاتاری شده و در نهایت ورشکسته شدند باهوش‌تر هستید. بیشتر افراد قبل از برد جکپات انسان‌های ثروتمندی نیستند لذا تجربه چندانی در زمینه مدیریت چنین ثروتی ندارند.
بهترین تصمیم پس از برد تماس با یک برنامه‌ریز مالی، یک حسابدار و یک وکیل است. این افراد را بعنوان تیم خود در نظر گرفته و به آنها بگویید که چه برنامه‌ای دارید و اجازه بدهید که برای ثروت شما تصمیمات هوشمندانه‌ای اتخاذ نمایند.
بخشی از ثروت خود را به سرمایه گذاری‌های بلند مدتی اختصاص دهید. قسمتی از جایزه را به پول نقد تبدیل کرده و بخش دیگر را در بازار سهام، اوراق قرضه و فلزات گرانبها سرمایه گذاری کنید. در اموری که تخصص و تجربه کافی ندارید سرمایه گذاری سنگین انجام ندهید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی فیلم “Jerry and Marge Go Large” ؛ داستان جذاب زوج برنده لاتاری + دانلود

توصیه های غیر کاربردی برای لاتاری آنلاین!

توصیه‌های فراوانی در زمینه لاتاری وجود دارد. برخی جالب هستند و برخی دیگر تنها برای سرگرمی خوب هستند. اما این قبیل ترفندها معمولاٌ مفید واقع نمی‌شوند. شما می‌توانید در این زمینه کتاب‌های چاپ شده و برنامه‌های تلویزیونی ببینید ولی بخاطر داشته باشید که توصیه‌های غیر کاربردی بسیار بیشتر از توصیه‌های مفید در دسترس عموم هستند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

انتخاب اعداد مشابه در هر قرعه کشی

ریچارد لاستیگ Richard Lustig که ۷ بار در لاتاری برنده شده است می‌گوید که شما بایستی مجموعه‌ای از اعداد مشابه را در هر قرعه کشی انتخاب کنید. او به دلیل این موضوع اشاره نمی‌کند اما به قطعیت می‌توان گفت که این توصیه کاملاً غیرکاربردی است.
حقیقت این است که احتمال برد شما با انتخاب اعداد مشابه نه بهتر و نه بدتر می‌شود. انتخاب اعداد مشابه برای ۱۰ سال به شما شانسی برابر با فردی می‌دهد که ظرف همین ۱۰ سال هر بار با شماره‌های تصادفی بازی کرده است.

امکان تقلب در لاتاری آنلاین غیرممکن است!

افزایش احتمال برد و تقلب در لاتاری غیر ممکن است. اما هستند افرادی که موفق به کشف راه‌هایی برای برد در لاتاری شده‌اند. دو نفر در این زمینه معروف هستند و اتفاقاً هر دو نفر از افراد حرفه‌ای در زمینه آمار هستند.
نفر اول یک خانم از تگزاس است که بیش از ۲۰ میلیون دلار از ۴ لاتاری مختلف برنده شده است. وی دارای مدرک دکتری از دانشگاه استنفورد و تخصص در زمینه آمار است. هیچ کس نمی‌داند وی واقعاً چه کاری انجام داده است اما واضح است که مسائلی فراتر از شانس خالص در این زمینه دخیل بوده است.
احتمال برد برای چنین جکپات‌های عظیمی بشدت بر علیه وی بوده و نکته این است که وی ۴ بار برنده شده است. قطع به یقین وی توانسته روشی برای افزایش احتمال برد خود در این لاتاری‌ها پیدا کند.
نفر دوم یک زمین شناس آماری از تورنتو است که موفق شده به روشی ساده در لاتاری فوری (اسکرچ) برنده شود. او از تکرار الگوهای عددی برای تخمین برنده یا بازنده بودن بلیط لاتاری فوری استفاده کرده است. او برای ثروتمند شدن از این روش استفاده نکرده ولی نشان می‌دهد که سیستم لاتاری چندان هم بی نقص نیست.