تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: کشمکش ترکیه ای برای تنظیم ضربان و نبض مسابقه

پس از بازی دیروز در سوئیس ، کوو ما را به جستجوی هیجان و فرصت های بیشتر به استانبول می برد.

عقاب های سیاه برای سرگرمی
Besiktas v Konyaspor
جمعه 26 ژوئن ، 19:00

با اینکه ما مشاهده چهار گل در بازی دیشب دو تیم سوئیسی را انتظار داشتیم و به آن نرسیم، اما حداقل آنها به نتیجه مد نظرمان رسیدند، زیرا تیم Zurich که در صدر سوپر لیگ سوئیس قرار دارد با نتیجه 4 بر صفر بر تیم St Gallen پیروز شد. حال امشب به ترکیه می رویم ، زیرا درگیری بین دو تیم Besiktas و Konyaspor باید سرگرمی های فراوانی داشته باشد.

از زمان شروع مجدد بازی های فوتبال پس از دوران کرونا، غول های استانبول Besiktas با نتیجه 2 بر یک در خانه آنتالاسپور از دست داده اند و در دنیزلیسپور 5 بر یک پیروز شدند. آدم لاجاجیچ ، بازیکن سابق رم و فیورنتینا در هر دو بازی گلزنی کرده است. 12 بازی از 15 بازی سوپر لیگ برتر گذشته Besiktas ، سه گل یا بیشتر از آن را به ثمر رسانده است و با این حال بدترین دفاع را در شش تیم برتر دارند، که این موضوع در بازی های آن ها بسیار تاثیرگذار بوده است. مشکلات دروازه بان آنها به خوبی ثبت شده است ، در حالی که لوریس کاریوس در تلاش است که مجدد به فرمی که لیورپول را ترغیب کرد تا با وی قرارداد امضا کند، برگردد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی سایت پیش بینی ورزشی کوزموبت

تیم Konyaspor با شکست روبرو است و اگرچه بدترین هجوم و حمله را در این بخش و در بین تیم ها دارند اما از زمان شروع مجدد در دو بازی سه گل به ثمر رسانده اند و از ۶ بازی در بین ۱۱ بازی خارج از خانه خود در لیگ، در یک زمین شرط بیش از 2.5 گل را تجربه کرده اند.

تیم Besiktas معمولاً چند شانس را از دست می دهد ، و آمادگی لازم و کامل در برابر مدافع اصلی یعنی Domagoj Vida را ندارد. بنابراین پیش بینی ما بیش از 2.5 گل در معاملات 1.88 است و با توجه به آمادگی تیم Besiktas ، این یک قیمت فریبنده است.

Over 2.5 Goals at 1.88