تبلیغات

پاری سن ژرمن

قدرتمند ترین صرافی ارزهای دیجیتال اسپانسر جدید پاری سن ژرمن

اسپانسر پیراهن پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر، هواپیمایی امارات بود اما از ابتدای فصل جاری گروه هتلداری فرانسوی آکور اسپانسر آنها شده است. ارزش این قرارداد سالیانه 50 میلیون یورو بود. همینطور یکی از اسپانسرهای پاری سن ژرمن، سایت شرط بندی یونی بت است که در حوزه‌های متفاوتی از حضور یا تصاویر بازیکنان این باشگاه استفاده می‌کند.

اخیرا پاریسی‌ها اعلام کردند که با یک شرکت فعال در حوزه صرافی ارزهای دیجیتال به نام coincasso به توافق رسیده‌اند. این قرارداد اسپانسرینگ چند ساله برای استفاده از محتوای مربوط به تیم پاریسی، برای استفاده در خارج از فرانسه به امضا رسیده است. مرکز این وبسایت که از 2018 فعال است، در استوی قرار گرفته است. آنها یکی از سایت‌هایی هستند که برای بیرون کشیدن ارز دیجیتال، کارمزدی نمی‌گیرند.

پاری س

لوک اوزیمسکی مالک و مدیرعامل کوین کاسو گفت: بازار صرافی ارزهای دیجیتال بسیار جوان است. خوشحالیم که یکی از اولین مورد از این زمینه کاری هستیم که چنین قراردادی با یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های جهان می‌بندد و برای عموم مطرح می‌شود. پی اس جی در این زمینه یک پیشرو است. خوشحالیم که به ما اجازه دادند سرویس خودمان را به جهان نشان دهیم.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Value Betیا شرط ارزشمند چیست؟ و چگونه آن را در پیش بینی پیدا کنیم

همینطور مارک آمسترانگ، مدیر بخش اسپانسرهای باشگاهی فرانسوی گفت: خوشحالیم که ورود کوین کاسو را به خانواده پاری سن ژرمن خوشامد می‌گوییم. ما می‌خواهیم در زمینه نوآوری پیشرو باشیم و از این رو بازار ارزهای دیجیتال را از نزدیک تحت نظر داریم.