تبلیغات

 

WSOP

برگزاری مسابقات بین المللی پوکر (WSOP) این بار بصورت آنلاین!

WSOP یکی از مسابقات بین المللی پوکر است،که هرساله برگزار می شود؛ فستيوالى كه بازيكنان پوكر را از سراسر جهان به خود جلب مى كند. ده ها ميليون دلار در اين مسابقات بازى مى شود،

مسابقات بین المللی پوکراین تورنومنت یکی از مهم ترین ها در تقویم بازی پوکر می باشد که بازیکنان زیادی چشم انتظار آن می باشند..

اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این مسابقات نیز مانند دیگر رویداد ها بصورت حضوری امکان پذیر نمی باشد!و تا به امروز همه فکر می کردند که امسال مسابقات بین المللی پوکر برگزار نخواهد شد..

ولی، یک خبر در این رابطه منتشر شد که نشان می داد این تورنومنت به قرار هرساله برپا می شود اما با این تفاوت که به صورت آنلاین..

مسابقات WSOP هر سال در ماه آوریل شروع میشود،و تا به امروز تقریبا تمامی مسابقات انجام شده است(فردا آخرین روز برگزاری است)

برای شرکت در این مسابقات بازیکنان باید بصورت آنلاین ثبت نام می کردند، و شرایط ثبت نام

▬ این مطلب را هم بخوانید:  همه چیز در مورد پروژه اینترنت آزاد و بدون فیلتری که این روزها به آن نیاز داریم

داشتن حداقل سن 21 و اقامت داشتن در ایالت نیوجرسی بود.

مبلغ ورودی میزها هم چیزی بین 400 تا 3200 دلار بود و بازیکنا امکان بازی تو دو رشته اوماها و تگزاس هولدم  رو داشتند و به محض برنده شدن بازیکنان مبلغ برد به صورت آنی به حسابشون واریز میشد.

یکی از محبوب ترین بازی های که این رقابت ها انجام میشد بازی تگزاش هولدم 500 دلاری بدون محدودیت بود که برگزار کنندگان این مسابقات این امکان رو برای علاقمندان این بازی در نظر گرفته بودن.

از این 85 دور مسابقاتی که قرار بود انجام بشه 31 31 بازی رو از طریق سایت WSOP انجام می داند و ادامه بازی ها رو تو سایت GGPOKER قرار بود انجام بدن.
دور دوم مسابقات هم از تاریخ 19 جولای تا 6 سپتامبر برگزار میشه که جایزه نهایی اون که حدود 25 میلیون دلاره به فرد برنده داده خواهد شد.

خیلی ها پیش بینی می کنن که این دور از مسابقات یکی از بزرگترین تورنومنت های آنلاین تاریخ پوکر تا به امروز باشه، چرا که مبلغی که در نظر گرفته شده خیلی بیشتر از سال های قبل هست و تعداد شرکت کنندگان هم خیلی بالاست.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اولین مناظره تلویزیونی ترامپ و بایدن ; بی نظمی ، خشم و بحث های بی سرانجام

سال گذشته نفر اول مسابقه یک ایرانی بود، امیدواریم که امسال هم همین اتفاق بیوفته….

منبع:مجله دنیای شرط بندی