تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: FCZ برای تبدیل به AOK شدن

روز دوشنبه پس از یک دلهره ناگوار ، کو به دنبال موفقیت شانس در سوئیس است.

برای باز کردن دوباره زوریخ
Neuchatel Xamax v Zurich
سه شنبه 07 تیر ، 19:30

سوت آخر در Voith Arena دمید و تیم Heidenheim اشک های اضطراب و ناامیدی را گریه کرد ، رویاهای آنها برای ارتقاء به بوندسلیگا خرد شد. ما هم همراه آنها گریه کردیم ، زیرا در نهایت پنالتی بی نتیجه در دقیقه  95، تیم ما را از یک برنده شانس محروم کرد ، زیرا این یک پیروزی 2-1 برای تیم Werder Bremen بود که آن را به تساوی 2-2 تبدیل کرد.

ما سفر کوتاهی را از جنوب آلمان به سوئیس انجام خواهیم داد ، زیرا امشب یک بازی سوپر لیگ در سوئیس وجود دارد و این یک مسابقه جذاب بین دو تیم Neuchatel Xamax و Zurich است.

تیم Neuchatel Xamax در جدول رده بندی در رتبه ده قرار دارد و آنها چهار بازی آخر خود را از دست داده اند. آنها در 28 بازی، 51 گل به ثمر رسانده اند و در هر 4 دیدار اخیر خود حداقل دو بار به پیروزی رسیده اند. این تیم تنها در چهار بازی در کل رقابت ها پیروز شده است و از 14 بازی خود در استادیوم دو لا مالادیایر 9 بازی را باخته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رکورد برنده شدیدتر لاتاری شکست!!

تیم Zurich در رده ششم قرار گرفته است و با هشت بازی باقی مانده در فصل، آنها بازهم می توانند رده سوم را بدست آورند. آنها در چهار دیدار اخیر لیگ خود سه پیروزی کسب کرده اند ، از جمله پیروزی خیره کننده 4-0 در مقابل مدعیان عنوان قهرمانی یعنی تیم Sankt Gallen.

چند روش وجود دارد که ما می توانیم به کمک آن در شرط بندی امروز سرمایه گذاری کنیم و به سود برسیم. ما می توانستیم بیش از 3.5 گل را در 2.40 به عقب برگردانیم ، شرطی که در پنج بازی خارج از خانه گذشته تیم Zurich و در 16 بازی از 28 بازی لیگ شان در مجموع برگزار شد. از طرف دیگر ، می توانستیم در بازار Double Chance با تساوی بیش از 2.5 گل در 2.45 در آستانه Sports ، قرعه کشی و دوری کنیم ، که برنده های 2-1 و 3-0 برای تیم Zurich نیز هست. این موضوع قابل توجه است زیرا چهار بازی از هفت بازی اخیر Neuchatel دقیقاً سه گل به ثبت رسانده اند و تا به حال در براکت Over 3.5 Goals قرار نگرفته اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مردآمریکایی همزمان با افتتاح تعمیرگاهش یک میلیون دلار در بخت‌آزمایی برنده شد

من در اینجا به گزینه Sportsbook می روم ، اما مطمئناً شما را از مسیر Over 3.5 Goals هم منصرف نمی کنم.

Draw and Away Double Chance/Over 2.5 Goals at [2.45] on the Sportsbook