تبلیغات

دلایلی که باعث خیانت و رابطه نامشروع میشود

۱- می گویند آدم های متاهل چون سکس ندارند خیانت می کنند

آمار ولی می گوید ۶۴ درصد خیانت کنندگان در زندگی زناشویی شان  از سکس خوبی برخوردارند. البته از هر ده نفر، سه نفرشان شان اقرار کردند که با همسرشان رابطه جنسی را ادامه می دهند چون نمی خواهند شک ایجاد کنند.

آنهایی که مجرد هستند و با متاهل ها رابطه دارند هم بدانند که اکثریت همخوابه های شان، به دروغ اعلام می کنند که با همسر خوشان رابطه جنسی ندارند.

 ۲- قسم می خورم که این اولین باری بود که خیانت کردم.

بررسی ها ولی نشان می دهد افراد به طور میانگین در سومین مورد خیانت، دست شان رو می شود.

 ۳ – همسران خائن معمولا با افراد جذاب تر و جوانتر، یک رابطه نامشروع را شروع می کنند

اما واقعیت این است که اکثریت افرادی که خیانت می کنند با افرادی که جذابیت کمتر از همسرشان دارند می روند. نکته دیگر اینکه، ۷۰ درصد افرادی که وارد رابطه نامشروع می شوند شریک جنسی جدیدشان، مسن تر از خودشان است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شیوع کرونا; چه بر سر کازینوها خواهد آمد

۴ – افراد خیانتکار به هر جای دور و ناآشنا برای یافتن شریک جنسی می روند

این هم از آن حرف ها است که نباید باور کرد. تحقیقات می گوید ۶۰ درصد این نوع افراد در محیط کارشان یکی را پیدا می کنند یا فردی که دور و برها است و مدام او را می بینند. خیانت کاران از ریسک ها و دردسر آشنایی با غریبه ها، پرهیز می کنند.

 ۵- زن هایی که رابطه نامشروع دارند ثروتمند و شیک و پر زرق و برق هستند

واقعیت این است که زنان قدرتمند و شیک با لباس و کیف طراحان مد، غمگین ترین نوع زن در شیطنت جنسی هستند. تحقیقات می گوید زنانی که عادی به نظر می رسند و لباس های بی رنگ و رو از فروشگاه هایی که کمی گران است خرید می کنند رابطه نامشروع شان بیشتر است.

۶- برای زنان، رابطه نامشروع، خطرناک تر است.

شاید برای زنان خیانت خطرناک باشد چون واکنش عاطفی قوی تری نشان می دهند، عاشق می شوند و از همسرشان جدا شوند ولی خطر واقعی که منجر به قتل می شود بیشتر نصیب مردان می گردد. مردانی که رابطه نامشروع دارند خطر کشته شدن شان بیشتر است. مردان در حین خیانت، در معرض سکته قلبی بیشتری هم هستند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دانلود مستند فوتبالی استیون جرارد "Make Us Dream 2018"

خیانت دلیل اول همه طلاق ها است. بشر در طول تاریخ به رابطه نامشروع پناه می برد و دلایل آن نیز مدام تغییر می کند و به نظر می رسد بیشتر هم می شود. اگر نگران زندگی مشترک خود هستید سعی کنید بیرون از ادعاهای عمومی و مشهور به دنبال نشانه های خیانت بگردید.