تبلیغات

تفاوت فرهنگ قمار در اروپا و آمریکا

گرچه شباهت های بسیاری بین فرهنگ زندگی در اروپا و آمریکا وجود دارد و این دو جامعه دارای پیوندهای تاریخی بسیار نزدیکی هستند با اینحال گذر زمان باعث ایجاد تفاوت هایی بین این دو جامعه شده است که تفاوت در فرهنگ قمار در این نوشته مورد بررسی قرار می گیرد.

* آمریکا کشور پهناوری است و در فرهنگ قماربازان آمریکایی این موضوع که آنها کیلومترها فاصله را تا رسیدن به مراکز قمار چون لاس وگاس، رنو، نیویورک و آتلانتیک سیتی طی کنند امری عادی بشمار می آید، یک آمریکایی به راحتی می پذیرد که در خودروی شخصی اش مسافت طولانی را تا رسیدن به مقصد محبوبش رانندگی کند تا از بازی مورد علاقه اش لذت ببرد در حالی که در اروپا بیشتر قماربازان ترجیح می دهند از طریق اینترنت و بدون ترک محل خود به قمار بپردازند، البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که در واقع نمی توان مراکز قمار مانند آنچه در آمریکا وجود دارد را در اروپا یافت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لاس وگاس منتظر چه شگفتی هایی در سال 2020 است؟

* در فواصل بین ایالات آمریکا بسیاری فضاهای خالی وجود دارد، تبلیغات قمار بر روی بیلبوردها در فواصل بین ایالات آمریکا و در طول بزرگراه ها موضوعی فراگیر است در حالی که تبلیغات قمار بر روی بیلبوردها در اروپا روش چندان محبوبی نیست.

* در موضوع قوانین قمار در اروپا قوانین برای هر کشور متفاوت می باشد بصورتی که برخی کشورها اجازه فعالیت قمارخانه های آنلاین را ممنوع می دانند، در سوی دیگر در آمریکا قوانین قمار آنلاین با دشواری بسیار توانست در پنج ایالت مورد تصویب قرار بگیرد که امروزه یکی از فعال ترین آنها ایالت نیوجرسی می باشد.

گرچه این اختلافات سلیقه در بین قماربازان در نقاط مختلف دنیا وجود دارد ولی صنعت قمار همواره با توجه به سلایق و فرهنگ هر جامعه توانسته است بازیکنان را راضی نگاه دارد.

تبلیغاتcanonbet