تبلیغات

تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; شب پر التهاب شگفتی سازان در لیگ اروپا

در شب گذشته در جنوب ایران بر خلاف تصور ها بازیهای کم برخوردی صورت گرفت و در هر دو بازی ابن منطقه علی رغم داشتن پنالتی هم بدون گل و با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید .

اما امشب در اروپا و در آلمان در ادامه‌ی مرحله 1/4 لیگ اروپا دو مسابقه پیگیری خواهند شد که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. در اولین بازی شاختار دونتسک به مصاف بازل خواهد رفت و در دیگر شهر آلمان هم ولورهمپتون با سویا دیدار میکند.

سویا در 13 بازی از 14 بازی قبلی خود در لیگ اروپا شکست نخورده است. همچنین وضعیت مناسب آنها در جدول لالیگا هم نشان میدهد که اسپانیا نماینده منسجمی در لیگ اوپا دارد. همچنین خط حمله قدرتمند سویا در بیست بازی اخیر سی گل را وارد دروازه حریف کرده است که در آخرین بازی هم دو صفر تیم پرقدرت رم ایتالیا را از پیش رو برداشتند تا به این مرحله رسیدند.
ولورهمپتون هم این فصل به سرمربیگریه نونو اسپریتو سانتو تیم آماده‌ای نشان داده و بدون شک یکی از شگفتی های لیگ برتر امسال بود. ولورهمپتون برای رسیدن به این مرحله از سد المپیاکوس گذشته است. آنها هم به مانند رقیب امشبشان در بیست بازی اخیر خود سی گل به ثمر رساندند و از خطه حمله قوی برخورداند.
از این حیث ماهم امشب روی خط حمله و گلزنی مهاجمان فرصت طلب دو تیم حساب میکنیم، چرا که دو تیم در بیست بازی اخیرشان هر کدام میانگین 1.5 گل در هر بازی را داشته اند.
TIP :  Total Over (1.5) ODDS 1.7