تبلیغات

تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; تثبیت نایب قهرمانی با پیکان فرسوده

بار دیگر با گذر از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا و تماشای بازیها خوب و دلچسب ، سری به آسیا میزنیم. جایی که دو تیم بالای جدولی استقلال و تیم در حال سقوط پیکان در ورزشگاه آزادی تهران با هم دیدار میکنند.

پیکان در این فصل اصلا عملکرد خوبی از خود بجای نگذاشت. آنها با پارس جنوبی تنها یک امتیاز فاصله دارند و برای جلوگیری از سقوط به امتیاز گرقتن از تیم آماده ی فرهاد مجیدی چشم دوخته اند.

استقلالی ها هم که امسال هوادارانشان زیاد از بازیهای این تیم راضی نبودند بعد از دو برد متوالی در برابر سپاهان که یکی در حذفی و دیگری در لیگ بود به دنبال حداقل به دست آوردن نایب قهرمانی در لیگ امسال اند تا پشت سر رقیبشان یعنی پرسپولیس لیگ را به پایان برسانند.

پیکان چه در حمله چه در خط دفاع یکی از تیم های متزلزل امسال به شمار میاید. آنها در این لیگ فقط 34 گل به ثمر رساندند که دوازده گل سهم مهاجم فرصت طلبشان یعنی شهریار مغانلوست. آقای گل این فصل هم امشب در تیم مقابل او توپ میزند. شیخ دیاباته با 13 گل در صدر جدول گلزنان است و احتمالا به دلیل مصدومیت در بازی امشب حضور نخواهد داشت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمای برای پیش بینی لیگ دسته اول بلغارستان (فصل 20-2019)

استقلالی ها امشب با تمام قوا به مصاف تیم ناتوان پیکان میروند تا بلکه با تسکین دل هوادارانشان لیگ را به خوشی به پایان برسانند.

TIP : W1 ODDS 1.6