تبلیغات

تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; بی صدا ترین دربی تهران

بعد از برد قاطع و شیرین دیشب سرمایه مان را به تهران میاوریم. مهم ترین دربی ایران که اینبار در مرحله نیم نهایی جام حذفی از شور و هیجان خاصی برخوردار است. پرسپولیس و استقلال تهران امروز در 94مین دیدار خود در تاریخ ادوار لیگ برتر و جام حذفی از ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار یک پای مرحله فینال حذفی امسال خواهد بود. فینالی که یک سمت آن دیروز با برتری تراکتور مقابل نفت مشخص شد و سمت دیگر آن برنده امروز شهرآورد تهران خواهد بود.

پرسپولیسی ها که امسال به رکورد چهار قهرمانی متوالی در لیگ رسیدند بسیار مصمم هستند که برنده بازی امروز شوند و قاطعانه برفوتبال ایران یکه تازی کنند و حسابی برای رقیب دیرینه خود کری بخوانند.

بیرانوند دروازه بان قرمز ها شاید بزرگترین غایب امروز قرمز ها باشد. او به تازگی عازم لیگ بلژیک شده و دیگر برای قرمزها بازی نمیکند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  حقایقی در مورد جام جهانی 2022 در کشور قطر

در آنسوی میدان استقلالی ها هم امسال نایب قهرمانی را به دست آوردند. آنها امسال با تعویض مربی خود با بازیکن سابقشان یعنی مجیدی همکاری میکنند. مجیدی در زمان بازیگری کابوس قرمزها پایتخت بود و امروز در نیمکت آبی هاست.

مجیدی امروز دو دفاع ارزنده خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

پرسپولیس تهران امرو احتمالا با اندکی کار هجومی میتواند کار استقلال را یکسره کند. قرمز ها در بیست بازی اخیرشان فقط دو بار شکست خوردند. ضمن اینکه اونها مقتدرانه و چهار هفته زودتر به پایان لیگ به قهرمانی لیگ ایران رسیدند.

پیشبینی امروز ما برد پرسپولیس در نود دقیقه و صعود به فینال جام حذفی و دیدار با تبریزی هاست و برای اطمینان شرطمان هندکیپ قزمز های تهران را نشانه میرویم و امیدواریم مارا به هدفمان برساند.

TIP : Handicap 1 (0) ODDS 1.8

تبلیغاتcanonbet