تبلیغات

چطور ایده آل ترین سکس دهنی را به پارتنر مردتان بدهید

نویسنده مجله سلامت زنان « ماریسا گینبورگ» ضمن اقرار به اینکه عاشق سکس دهنی دادن یا بلوجاب، به مرد زندگی اش است صریحا تاکید می کند که هر رفتار جنسی باید براساس میل و انتخاب شخصی باشد چون « شکی نیست که بسیاری از زنان و مردان این کار را دوست ندارند»

مشاور مسائل جنسی خانم Vanessa Marin می گوید: « مردان عاشق سکس دهنی هستند چون احساسش درست مثل یک سکس کامل است. ولی لذت متفاوتی دارد»

مردان در این حالت قرار نیست نگران عمل جنسی خود باشند و « برای یک مرد هیچ چیز تحریک کننده تر از دیدن آلت جنسی اش نیست وقتی که در دهان معشوقه، گم و پیدا می شود»

مردان به هیچ وجه نمی توانند این تجربه زیبای جنسی را حتی در حالت دخول نیز به دست بیاورند. تلفیق گرمای دهن، خیسی آن، حرکات و لمس زبان و بخصوص قدرت مکیدن لبها این حالت جنسی را منحصر به فرد می سازد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ممنوع شدن تبلیغ ارز دیجیتال در تیک تاک

خانم موریسا گینبورگ معتقد است سکس دهانی به مرد دادن، اگر با اعتماد به نفس و از روی میل و علاقه صورت بگیرد می تواند عملا مرد را به زانو درآورد: « با بلوجاب می توانید او را نرم و شکننده سازید. او در برابر چشمان شما ذوب می شود و خواهید دید که چطور با محبتی صمیمی به شما خواهد نگریست»

اما برای اجرای کامل این عمل عاشقانه و لذتبخش بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱- بزرگترین خطای یک زن در حین سکس دهنی این است که رغبتی به آن کار نشان نمی دهد. اگر دوست ندارید انجام ندهید ولی اگر ماجراجویی جالبی است پس میل و تمنای تان را نشان دهید. برای مردان هیچ چیز دلسردکننده تر از عمل جنسی بدون رغبت نیست.

۲- بلوجاب یک سکس دهنی است ولی برای انجام بهتر آن می توانید از دستان خود استفاده کنید. دستها می توانند آلت جنسی را در هم بفشارند. ترکیب خیسی دهان و فشرده شدن همه گوشه و کنار آلت و بستر نرمی که زبان می تواند ایجاد کند مردان را از خود بیخود می کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چرا بدهکار می شویم؟!14 دلیل اصلی بدهکاری افراد...

۳- دو قسمت‌آلت مردان یعنی نوک آلت و قسمت frenulum بین خط ختنه شده و سر آلت از بیشترین حساسیت جنسی برخوردار است.

نویسنده این مقاله یک تکنیک شخصی هم دارد که وقتی پیشنهادش را از یک نفر دیگر می شنود به نظرش خنده دار می رسد ولی عملا پی برد که می تواند به لذتی که مرد در حین بلوجاب می برد بیفزاید. او می گوید در حین سکس دهنی سعی کنید حالت لب و زبان تان را طوری قرار دهید که انگار دارید می گویید «purple » که البته نزدیکترین کلمه در زبان فارسی برای ایجاد چنین حالتی « پل پل» می تواند باشد.

صحبت در باره یکی از رفتارهای لذتبخش جنسی در وهله اول ممکن است زیاد راحت نباشد ولی رسانه ها، بخشی از قابلیت شان این است که مسائلی را ابراز کنند که به صورت تابو و پنهان وجود دارند ولی در باره اش حرف زده نمی شود. گفتگو در باره مسائل زناشویی بفرصت می دهد تا تجربیات مفید جنسی در حالتی سالم و مسولانه منتشر گردد.

تبلیغاتcanonbet