تبلیغات

اتفاقات جذاب و باورنکردنی در لاتاری کانادا

اتفاقات جذاب و باورنکردنی در لاتاری کانادا

اتفاقات جذاب و باورنکردنی در لاتاری کانادا

لاتاری می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. بسیاری از افراد در لاتاری شرکت نمی‌کنند زیرا فکر می‌کنند این کار اتلاف وقت و پول بوده و برنده شدن در آن دشوار است. برخی از افراد از برنده شدن واهمه دارند زیرا نمی‌خواهند با «طلسم لاتاری» مواجه شوند. طلسم لاتاری اشاره به داستان‌هایی دارد که افراد برنده پس از کسب جک‌پات، زندگی خود را خراب کرده‌اند. اگرچه این ذهنیت درست است و جک‌پات برای برخی از برندگان لاتاری‌ خوشبختی به ارمغان نیاورده و به فاجعه منجر شده است اما هم‎چنین هستند کسانی که زندگی خود را با موفقیت تغییر داده و با برد خود خوب رفتار کرده‌اند. همین مورد برای بازیکنان لاتاری در کانادا نیز صدق می‌کند.

 داستان‌‌های باور نکردنی لاتاری

لاتاری در کانادا
لاتاری در کانادا

 

تعداد زیادی بخت ‎آزمایی در کانادا وجود دارد که افراد می‌توانند از آن‎ها لذت ببرند و هر کدام جوایز عالی و احتمال برد متفاوتی دارند. این لاتاری‌ها به هزاران نفر کمک کرده و امکان تحقق رویاهای‌شان را برای آن‎ها فراهم ساخته‎اند. برای برخی از افراد این جوایز نوعی نعمت و شگفتی بوده است. یکی از این افراد کرنلیوس ناویوکس (Cornelius Naujoks)، بوده است کسی که حتی نمی‌دانست بلیط برنده لاتاری را در دست دارد. یک کاغذ تغییر دهنده زندگی که بلیط بخت آزمایی بود و به مدت نه ماه روی میز کرنلیوس نشسته بود بدون این‎که او بداند برنده چیزی شده است.

این مرد کانادایی ماه‌‌ها قبل بلیط لوتو مکس (Lotto Max) را خریداری کرده اما فراموش کرده بود که بلیط را با اعداد برنده قرعه‌کشی ثانویه چک کند. کرنلیوس که ساکن شهر کوچک وایت کورت واقع در استان آلبرتا است بلیط را به کلی فراموش کرده بود. روزی وی تصمیم گرفت كه دفتر خود را مرتب کند و در طی این فرایند به بلیط لاتاری برخورد کرد. در نهایت آن را بررسی کرد و دریافت که مبلغ ۱.۰۶ میلیون دلار کانادا برنده شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آرسن ونگر به شرط بندان چه می‌آموزد؟ فاجعه هزینه‌های از دست رفته

پس از این که کرنلیوس فهمید که جک‎پات را برنده شده با لوتو مکس تماس گرفت. کرنلیوس بعد از مطابقت شماره‌‌ها با قرعه‌کشی ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷، این جایزه را به دست آورده بود. در آن زمان کورنلیوس فقط شماره‌‌های بلیط خود را با شماره‌‌های قرعه‌کشی اصلی مطابقت داده بود اما یک قرعه‌کشی ثانویه به نام مکس میلیونز (MaxMillions) نیز وجود داشته که ۱۵ مجموعه عدد از قرعه خارج شده بودند و با بلیط کورنلیوس مطابقت داشته است. کرنلیوس گفت وقتی او دو هفته پیش میز کار خود را مرتب می‌کرده بلیط‌های‌‌ بخت آزمایی را پیدا کرده است.

یکی از بلیط‌‌ها برای لاتاری لوتو مکس بود که او در آن را در مرکز نورث‎گیت خریداری کرده بود. وی سپس بلیط‌‌های خود را به فروشگاه برده و هنگامی‌که بلیط لوتو مکس را اسکن کرده بود نمی‌توانسته تعداد صفرهایی که روی صفحه می‌دیده را باور کند. او برنامه‌‌هایی برای خرج کردن جایزه خود و خرید ماشین و یک خانه جدید دارد. وی فاش كرد كه می‌خواهد یک فورد موستانگ جی تی بخرد.

لاتاری در کانادا
لاتاری در کانادا

بدون شک هفته بزرگی برای آقای کرنلیوس ناویوکس و هم‎چنین برای لاتاری کانادا بوده است. در شرایطی که در همین هفته اختلاف بین عمه و برادرزاده که به دلیل برنده شدن در لاتاری رخ داده بود حل و فصل شد. این ماجرا زمانی شروع شد که یک زن کانادایی ۱.۲ میلیون دلار کانادا به‎دست آورد و مجبور شد آن را با برادرزاده خود تقسیم کند. باربارا ردیک (Barbara Reddick) تهدید کرد که از برادرزاده‎اش تیرون مکلنیس (Tyrone MacInnis)، شکایت خواهد کرد. با این‎که هر دو در عکس یادگاری با چک برنده جک‌پات حضور داشتند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تاریخچه جذاب اولین دستگاه تقلب در بازی پوکر !

این دو بلیطی برای قرعه‌کشی چیس دی ایس (Chase the Ace) خریداری کردند و نام هر دو آن‎ها روی بلیط بود. اما به گفته خانم ردیک، او هرگز قول نداده بود که جک‎پات را با وی به اشتراک می‌گذارد. مراسمی‌ برای برندگان در مارگاری فورکس با حضور ۳۴۰۰ نفر برگزار شد و خانم ردیک در گفتگو با افرادی که در این مراسم جمع شده بودند گفت که از برادرزاده خود به دادگاه شکایت می‌کند. او گفت که برای این کار وکیل می‌گیرد زیرا این دو نفر برای به اشتراک گذاشتن این جایزه توافق نکرده بودند.

از سوی دیگر، برادرزاده وی اظهار داشت که آن‎ها توافق کرده بودند. در پاسخ عمه وی او را یک دروغ‌گو نامید. او گفت كه تنها دلیل برای قرار دادن نام برادرزاده‎اش در بلیط لاتاری به‌خاطر جذب شانس بوده است. خانم ردیک اضافه كرد كه او فقط قول داده بود كه جوایز كوچك‎تر غیر از جک‌پات را با او تقسیم می‌کند. او می‌گوید که برادرزاده‌اش خوش شانس بوده اما نه به اندازه نیم میلیون دلار.

برنیس کرلی (Bernice curley)، رئیس کمیته چیس دی ایس اظهار داشت که این نزاع خانوادگی برای او تعجب‎آور بوده است. او گفت که از این رویدادها بسیار ناامید شده است. بازی لاتاری چیس دی ایس مطمئناً محبوب‌ترین بخت‌آزمایی در سواحل شرقی کانادا است و هدف آن جمع‎آوری پول برای امور خیریه و در این مورد خاص، خدمات آتش نشانی منطقه‎ای بوده است. به هر روی خانم ردیک نظر خود را عوض نکرد و اظهار داشت برادرزاده ۱۹ ساله‌اش لیاقت این پول را ندارد. وی تأکید کرد که آن‌ها هیچ بحثی درباره تقسیم جایزه نداشته‎اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  برندگان شرط قهرمانی لیورپول در سایت شرط بندی FavBet پول شرطشان را گرفتند

او گفت که به تازگی برای وی اتومبیلی خریداری کرده است و حتی به او در پرداخت شهریه کالج کمک کرده است. آژانس استانی که مسئول نظارت بر قمار و لاتاری است به خانم ردیک اعلام کرد که وی در این زمینه نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. کاملاً متداول است که چندین نام در بلیط‌‌های لاتاری درج شوند و معمولاً این جایزه بین شرکت کنندگان تقسیم می‌شود. از آن‌جایی‎که خانم ردیک هم‌چنان اصرار داشت که برادرزاده خود را به دادگاه ببرد بنابراین این دو تصمیم گرفتند اختلافات را بین خود حل کنند.

آن‌ها قبل از موعد رسیدگی پرونده به توافق رسیدند. طبق توافق جدید خانم ردیک مبلغ ۹۳۱،۰۰۰ دلار خواهد گرفت در حالی که خواهرزاده نوجوان وی تنها ۳۷۳،۵۰۵ دلار دریافت می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید برخی از جوایز می‌تواند برای برندگان موجب شگفتی باشد و آن‎ها را قادر به تحقق خواسته‌‌های خود کند در حالی‎که در برخی موارد دیگر این جایزه می‌تواند به اختلاف خانوادگی و پیامدهای فاجعه باری منجر شود.