تبلیغات

برنده لاتاری با ماسک هنرپیشه سینمای وحشت

برنده لاتاری با ماسک هنرپیشه سینمای وحشت

برنده لاتاری با ماسک هنرپیشه سینمای وحشت

 

برنده لاتاری با ماسک هنر پیشه سینمای وحشت
برنده لاتاری با ماسک هنر پیشه سینمای وحشت

 

در میان بسیاری از برندگان لاتاری یک روند مرسوم وجود دارد که سعی کنند ناشناس بمانند تا از درخواست پول توسط خانواده، دوستان و آشنایان جلوگیری کرده و از خود در برابر دزدان و سارقین محافظت کنند. این امر معمولاً شامل پوشاندن صورت با ژاکت یا کاغذ برای محافظت از هویت خود در هنگام مطالبه جایزه است، اما مردی از جامائیکا تصمیم گرفت این روند را به یک سطح کاملاً جدید منتقل کند.

برنده لاتاری با ماسک هنرپیشه سینمای وحشت

این مرد جامائیکایی برنده لاتاری سوپر لوتو شد و تصمیم گرفت با ماسک فیلم «جیغ» که یک فیلم ترسناک ساخته شده در سال ۱۹۹۶ است، چک برد خود را دریافت کند. این برنده، معروف به ای. ای. کمپبل ( A. A. Campbell) همان ماسک ارواح سفید را که قاتل سریالی در فیلم به سر می‌کرد، به همراه کت بلند، شلوار کتانی و دستکش پوشید. او هنگام ورود به هتل اسپنیش کورت در كینگستون برای مطالبه جایزه خود با لباس کامل وارد شد. وی ماسک خود را در کلیه مراحل مطالبه جایزه نگه داشت، حتی هنگام دریافت ۱۵۸،۴۰۰،۰۰۰ دلار جامائیکا که معادل ۱٫۲ میلیون دلار آمریکا می‌شود هم ماسک را از صورتش برنداشت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  وارثان خوش شانس برندگان جایزه لاتاری های میلیون دلاری

شرایط برنده شدن

وی برنده جایزه لاتاری سوپر لوتو شد که توسط شرکتی به نام سوپریم ونچر (Supreme Ventures) در چندین جزیره کارائیب برگزار می‌شود. این کمپانی می‌تواند از طریق سیستم لاتاری خود بفهمد که شخصی برای یک قرعه‌کشی خاص، اعداد برنده را درست انتخاب کرده است، اما وقتی کسی به عنوان بزنده لاتاری بعد از گذشت بیش از یک ماه جایزه آخرین قرعه‌کشی را مطالبه نکرد، نگران شدند. سوپریم ونچر از برنده خواست که در اسرع وقت خود را معرفی کند زیرا این قرعه کشی ۹۰ روز مهلت برای مطالبه جایزه به فرد برنده می‌دهد. سرانجام، کمپبل در روز ۵۴ام عنوان برنده لاتاری خوش شانس به قدم جلو گذاشت.

 

برنده لاتاری با ماسک هنرپیشه سینمای وحشت
برنده لاتاری با ماسک هنرپیشه سینمای وحشت

 

کمبل گفت که دلیل طولانی شدن مطالبه جایزه او این بوده است که او به محض دانستن این موضوع که بلیط برنده را دارد بیمار شده است. وی گفت که حداقل ۳ روز سر درد داشته است زیرا با این ایده که آرزوی همیشگی‌اش مبنی بر میلیونر شدن سرانجام عملی شده کلنجار می‌رفته است. کمپبل گفت كه احساس كرده زندگی وی برای همیشه تغییر خواهد کرد و احساس ترس از رفتن و مطالبه برد در صورتی که این‌ها همه یک رویا باشد، بسیار دشوار بوده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیشنهاد شرطبندی: شرط بندی روی استیضاح دونالد ترامپ برای دنبال کنندگان سیاست

این برنده لاتاری یک بازیکن دائمی لاتاری نبود . فقط هر چند وقت یک بار ۲۰۰ دلار جامائیکایی (۱٫۴۹ دلار آمریکا) از فروشگاه محلی خود بلیط می‌خرید. او همیشه می‌گفت که یک شبه میلیونر شدن به قدری رویای خوبی به‌نظر می‌رسد که بعید به نظر می‌رسد عملی شود. تا این‌که خودش برنده شد.

علت ماسک زدن

وی در پاسخ به این سؤال كه چرا برای دریافت جایزه خود از ماسك استفاده كرده است، پاسخ داد: «من نمی‌خواهم كه مردم هویت من را بدانند زیرا نمی‌خواهم حالا که پول زیادی دارم افراد به گونه دیگری با من رفتار کنند.» او هم‌چنین فاش کرد که قصد دارد شغل روزانه خود را حفظ کند. و نمی‌خواهد اطلاعات شخصی دیگری درباره خودش فاش کند. آخرین اطلاعاتی که این برنده برای خبرنگاران فاش کرد این بود که وی قصد دارد با پول‌های خود یک خانه برای خودش و خانواده‌اش خریداری کند.