تبلیغات

تقابل حساس پرسپولیس Vs الشارجه (امارات) 3 مهر 1399

تقابل حساس تیم های پرسپولیس Vs الشارجه (امارات)
دیدا لیگ قهرمانان آسیا( گروه C هفته ششم)
تاریخ بازی: پنج شنبه 3 مهر 1399 ساعت 21:30 به وقت ایران پخش از شبکه 3 سیما
توضیحات مسابقه:
همان طور که میدانید هر دو تیم بزرگ هستند و جزء تیم های موفق هستند، چیزی که نگران کننده است برا طرفداران تیم پرسپولیس برد باور نکردی الشارجه در قابل التعاون به نتیجه 6 بر هیچ اما این شاید برگ برنده ای برای پرسپولیس باشد زیرا آنها وقتی که پرسپولیس را دست کم بگیرند قطعا بازی را شکست خواهند خورد و واگزار خواهند کرد به پرسپولیس، و دلیلی که باعث میشود پرسپولیس بد تمام توان خود بازی کند این است که این آخرین بازی است اگر ببازد از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهد رفت باید پیروزی مسابقه شود تا از دور گروهی سعود کند به دور حذفی، هردو تیم سر سخت هستند پرسپولیس آخرین تقابل خود را واگزار کرده البته با نتیجه 1بر 0 گل از روی نقطه پنالتی که به نظر میرسد کارشناس ها این پنالتی را تایید نکردند پرسپولیس آخرین بازی خود را با قضاوت بد و ناعادلانه داور،پرسپولیس در 5 تقابل اخیر خود توانسته 3 برد 1 تساوی و 1 باخت را بدست بیاورد.
الشارجه در5 بازی آخر خود 3 برد و 2 باخت داشته، که این آمار از آمار پرسپولیس بهتر نیست، این دو تیم در آخرین تقابل با یکدیگر به نتیجه 2بر 2 تساوی رضایت داده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آنالیز و تحلیل مسابقه : پرسپولیس VS التعاون (عربستان) هفته (چهارم)

آمار ها و اطلاعات:
پرسپولیس در سوم جدول و الشارجه با تفاضل در دوم جدول قرار دارد.
شاید بیشترین سوال کاربران از ما این بوده که این بازی چند گل خواهد داشت؟ قاطعانه و محکم میگویم که این بازی نیز مانند بازی های قبل کم تر از 2.5 گل خواهد داشت.
برنده بازی چه تیمی خواهد بود؟ به احتمال 65% برنده بازی پرسپولیس خواهد بود.
گل اول بازی را چه تیمی میزند؟ گل اول بازی را پرسپولیس به ثمر میرساند، پرسپولیس در 5 بازی از 10 بازی خود اولین گل را در5 بازی به ثمر رسانده.
آیا هردو تیم گل خواهند زد؟ خیر هردو تیم گل نخواهند زد، اگه قرار باشد، در بازی 1 تیم گل بزند قطعا آن تیم نیز برنده میدان میشود.

آمار هردو تیم در 10 بازی آخر:
هردو تیم 5 برد داشته اند، پرسپولیس 3 تساوی و الشارجه 2 تساوی داشته است، الشارجه 3 باخت و پرسپولیس نیز 1 باخت کم تر از الشارجه دارد.
پرسپولیس 14 گل زده و و الشارجه 23 گل داشته.
پرسپولیس 9 گل خورده و الشارجه 12 گل خورده داشته است که این نشان داده پرسپولیس اغلب پیروزی هایش با اختلاف کم برده.
پرسپولیس توانسته 4 کلین شیت کند و الشارجه هم 1 کلین شیت کم تر از پرسپولیس داشته است،پرسپولیس از مدافعان خوبی برخوردار است.
مالکیت توپ در 10بازی اخیر هردوتیم برای پرسپولیس 56% و برای الشارجه 47% بوده که نشان میدهد سبک بازی پرسپولیس مالکیتی بوده، اما الشارجه به فقط به فکر حمله است که این بسیار خوب نیس باعث میشود که الشارجه ای ها روی ضد حملات دروازه شان باز شود، آمار نشان داده پرسپولیس حملات اساسی انجام میدهد.
تعداد کارت های زرد برای هردو تیم 15 عدد بوده.
پیش بینی بازی :
امکان برد پرسپولیس: 65%
امکان مساوی شدن بازی:5%
امکان پیروزی الشارجه :30%

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آنالیز و تحلیل تقابل آژاکس VS میدیولن

اگه شما هم قصد پیش بینی دارید پیشنهاد میکنم روی برد پرسپولیس شرط ببندید و به این تیم اعتماد کنید، به این دلیل که پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان حمله میکند.
آرزوی موفقیت برای شما همراهان همیشگی با مجله دنیای شرطبندی برای حمایت از ما و دریافت تیپ روزانه آنالیز سایت دنیای شرطبندی را به دوستان خود معرفی کنید.

تبلیغاتcanonbet