تبلیغات

تحلیل و آنالیز تقابل حساس پرسپولیس در مقابل السد(قطر) یکشنبه 6 مهر 1399

مرحله حذفی_ 1/8 نهایی ، یکشنبه ،6 مهر 1399
ساعت: 17:10 به وقت ایران پخش زنده بازی از شبکه 3 سیما
توضیحات:
بازهم در خدمت کاربران همراه با مجله دنیای شرطبندی هستم تا این دفعه یک بازی حساسی را برای شما آنالیز کنم که بتوانم به شما کمک کنم و شرط های شما وین شود.
این حساس ترین بازی است، که یک جورایی فینال به حساب می آید زیرا هر دو تیم قوی هستند و آماده بازی کردن باهم هستند السد برای پیروزی به میدان میآید و گرفتن انتقام سری قبل است که السد توسط پرسپولیس حذف شد و پرسپولیس که تمام بازیکنان اصلی خود را در اختیار دارد و بازیکنان پرسپولیس از روحیه فوق العاده ای برخوردارند زیرا در آخرین بازی گروهی خود مقابل الشارجه توانستد این تیم را 4 بر هیچ شکست دهند الشارجه ای که آمار بهتری از پرسپولیس داشت و توانسته بود التعاون را 6 بر 0 شکست دهد به نظر میرسد پرسپولیس قصد دارد غیر ممکن هارا ممکن کند
امروز میخواهم تحلیل اختصاصی برای شما ارائه دهم از بازی قبل گرفته تا بازی آینده و کلی اخبار راجب این بازی امید وارم از من و تیم خوبم (دنیای شرطبندی) راضی باشید.
ابتدا به چند کامنت افراد فوتبالی را بخوانید :
آقای درخشان گفته: پرسپولیس قطعا میتواند السد را شکست دهد.
آقای خودبین: آمادگی روحی بازیکنان پرسپولیس ستودنی است .
100% پرسپولیس آمادگی را برای شکست السد دارد.
نگاهی به بازی قبل: در بازی پرسپولیس مقابل الشارجه
خوب، پرسپولیس مالکیت بازی را برعهده گرفت و در دقیقه 1 با روحیه جنگندگی در دقیقه 1 با سانتر یک بار دیگر شجاع خیلی زاده مدافع فوق العاده با ضربه سر دروازه الشارجه را تخریب کرد و توانست روحیه بازیکنان الشارجه را نیز تخریب کند آن گل باعث شد که بازیکنان پرسپولیس بازی را جلو تر بکشند و با پاسکاری باز هم با سانتر بشار رسن گل دوم پرسپولیس در دقیقه 41 اتفاق افتاد تا این بار عیسی آل کثیر گل آسیایی برای خود ثبت کند، با فشار مرتب بازیکنان پرسپولیس باز هم احسان پهلوان با یک پاس سانتر به وحید امیری ضربه کله وحید در درون چارچوب جای گرفت تا پرسپولیس در دقیقه 44 تنها 3 دقیقه بعد گل آل کثیر
3 بر هیچ جلو بیفتد، سبک بازی پرسپولیس معلوم بود که فقط با سانتر از کناره ها میخواهد به گل برسد پرسپولیس با بازیکنان فوق العاده ای که ضربه سر را به راحتی گل میکنند مثل وحید امیری شجاع خیلی زاده و عیسی آل کثیر که از فیزیک خوبی برخوردار هستند توانست بازی را 4 بر هیچ پیروز شود، هافبک هایی همچون بشار رسن و احمد نوراللهی و احسان پهلوان جزء مهره های اصلی هستند همچنین که در آنالیز بازی های قبل گفتم بشار رسن با کرنر های خوب و بازی سازی به راحتی توپ را با خود حمل میکند و پاس گل میدهد همچنین احمد نوراللهی با ضربه های ایسگاهی خوب خودش میتواند تیم را جلو بیاندازد.
گزارش آخرین بازی السد مقابل سپاهان (ایران):
ابتدا در دقیقه 14 با یک پاس عمقی سپاهان 1گل به السد زد و در دقیقه 53 باز ام سپاهان به گل رسید و در آخر السد 1 گل زد و این دیدار به کام السد تمام نشد و الید آخرین بازی خود را به نتیجه 2 بر 1واگزار کرد، چیزی که معلوم شد این بود که السدی ها مشکل ضعف در دفاع دادند که آل کثیر و وحید امیری و بازیکنان دریبل زن پرسمولیس همچون رسن میتوانند به راحتی از آنان رد شوند.
به هر حال پرسپولیس در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به السد دارد.
پیش بینی ها و آمار و ارقام:
بیشرین سوال کاربران تا به حال این بوده که چه تیمی این بازی را خواهد برد؟ قطعا مانند بازی قبل پرسپولیس
پیروز میدان خواهد بود اگر پرسپولیس اعتماد به نفسش کار دستش ندهد و مثل جدال قبل سخت و غیر قابل نفوذ بازی کند قطعا در این بازی نیز پیروز میدان خواهد شد.
این تقابل چند گل خواهد داشت؟ به احتمال 80% این بازی نیز مانند بازی قبل بیشتر از 2.5 گل خواهد داشت.
گل اول بازی را چه تیمی به ثمر میرساند؟ گل اول بازی را پرسپولیس به ثمر میرساند.
آیا هردو تیم گل خواهند داشت؟ بله 90% احتمال میرود هردو تیم بتوانند دروازه همدیگر را باز کنند.
پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و1 تساوی و یک شکست دارد.
السد در 5 بازی اخیر خود 2برد ، 2 مساوی ، و یک باخت داشته است.
در آخرین تقابل پرسپولیس با السد پرسپولیس با نتیجه 2 بر 0 پیروز میدان بوده است.
مربی السد: ژاوی( بازیکن سابق بارسلونا)
ومربی پرسپولیس یحیی گل محمدی
مقایسه آمار هردو تیم در 10 بازی گذشته:
السد 6 برد 3 تساوی و 1 شکست داشته، پرسپولیس نیز،5 برد 3 تساوی و2 باخت داشته است . پرسپولیس با 17 گل زده و السد با 24 گل زده هردو نیم 9 گل خورده اند و 4 کلین شیت داشته اند.
آمار نشان داده هر دو تیم بازی مالکیتی داشته اند و خواهند داشت.
نتیجه احتمالی بازی:
3 بر 1 به سود پرسپولیس

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; خیز PSG برای فتح اروپا

اگر شما هم میخواهید شرط ببندید پیشهادات من این است که بر روی گل بیشتر از 2.5 ببندید که ضریب خوبی است، شانس 12× برد میزبان یا میهمان هم گزینه خوبی است.و برد پرسپولیس هم گزینه خوبی است، تعداد کرنر ها برای پرسپولیس بیشتر خواهد بود.
اگر میخواهید ریسک کنید گزینه کلین شیت پرسپولیس نیز گزینه عالی است،آرزوی موفقیت برای شما همراهان و نماینده کشورمان ایران دارم امید وارم باز توانسته باشم به شما کمک کنم جهت حمایت از ما مجله دنیای شرطبندی را به دوستان خود معرفی کنید.

تبلیغاتcanonbet