تبلیغات

تاثیر مثبت اندیشی بر روی برنده شدن در لاتاری

تاثیر مثبت اندیشی بر روی برنده شدن در لاتاری

در مواقعی ممکن است تحت تأثیر یک دوست، یک آشنا یا حتی همسایه‌ای که فارغ از مشکلات، امید به آینده بهتر دارد و با آرامش کارها را به بهترین شکل پیش می‌برد قرار گرفته باشیم.
به این طرز فکر، مثبت اندیشی می‌گویند که قطعاً درباره آن چیزهایی شنیده‌اید.
شاید زمان آن فرا رسیده باشد تا ایمان بیاوریم که تفکر مثبت به طرز شگفت انگیزی نتایج مطلوبی را برای ما در همۀ جنبه‌های زندگی به ارمغان می‌آورد.
مثبت اندیشی یعنی ذهن را از افکار بد، نگرانی‌ها و ناامنی‌ها دور نگه داریم و برای جلوگیری از شگون بد که ناشی از ذهنیت‌ اطرافیان است تلاش کنیم، افرادی که تنها ترس‌ها، حسادت‌ها یا حتی اموری بدتر را به شما نشان می‌دهند و هر اتفاق مثبتی را انکار می‌کنند.

مثبت اندیشی به شما امکان می‌دهد تا به ساده‌ترین روش به دستاوردهای بزرگ دست یابید، تنها ابزاری که نیاز دارید ذهن خودتان است. ممکن است کار بزرگی به نظر نرسد اما یکی از قدرتمندترین مواردی است که می‌توانید از پس آن برآیید.

برای مدیریت ذهن با افکار مثبت، لازم نیست که کتاب‌های طولانی در این زمینه بخوانید یا یک مجموعه طولانی از ویدیو‌های آموزشی را ببینید. کافی است بخاطر داشته باشید که اگر فکری به ذهن‌تان خطور می‌کند باید در راستای خواست شما باشد در غیر این صورت بهتر است آن را کنار بگذارید و یک فکر مثبت جایگزین آن کنید. به عنوان مثال «من می‌خواهم برنده لاتاری شوم، می‌خواهم برنده لاتاری شوم». درخواست‌ها باید بدون پیچیدگی بوده و تا حد امکان خلاصه باشند.
وقتی می‌گوییم مثبت اندیشی به برنده شدن در لاتاری نیز کمک می‌کند شوخی نمی‌کنیم، دانستن اینکه چگونه می‌توان از ذهن برای اراده و خواست استفاده کرد یکی از موثرترین راه‌ها برای کسب خوش شانسی در کلیه ریسک‌های زندگی است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تحول در دنیای پیش بینی

مثبت اندیشی و برنده شدن در لاتاری

 

قانون جذب و برندگان لاتاری

در زندگی اصلی معروف به قانون جذب وجود دارد، به طور خلاصه منظور از این قانون ارتعاشات مثبتی است که به لطف افکارتان بسمت زندگی خود جذب می‌کنید.
اگر تمام روز را در فکر بستنی بگذرانید به احتمال زیاد امکان خوردن یک بستنی برای‌تان فراهم می‌شود، به همین ترتیب اگر تمام روز فکر ‌کنید کاری که انجام می‌دهید اشتباه است به احتمال زیاد و دیر یا زود آن کار اشتباه پیش خواهد رفت.
به طور خلاصه کائنات آنچه شما می‌خواهید برای‌تان می‌فرستد در حالیکه بد و خوب آن را تشخیص نمی‌دهد، آنچه را که می‌خواهید و به آن فکر می‌کنید جذب خواهید کرد، خواه مطلوب‌تان باشد و خواه نامطلوب.
به همین دلیل است که مسئله فقط درمورد خواستن نیست، بلکه در مورد نحوه خواستن صحیح نیز هست. به عنوان مثال، تفکر اولیه در زمینه لاتاری همیشه با درخواست «من می‌خواهم برنده لاتاری شوم» مطرح می‌شود، اما به تدریج این خواست باید به یک فرمان بدل شود، حتی اگر هیچ تصوری از چگونگی دستیابی به آن نداشته باشید.
تنها آرزو کردن کافی نیست، بلکه ما باید خود را شایسته چنین موفقیتی نیز بدانیم. اگر آنچه می‌خواهید برنده شدن در بخت آزمایی باشد مثبت اندیشی به شما کمک می‌کند تا برنده بخت آزمایی شوید.
برعکس، یک فکر منفی و برخی تردیدها نظیر «موفق شدن بسیار دشوار است»، «من هرگز چیزی برنده نشده‌ام» و غیره، همگی افکار منفی هستند. ما نه تنها آنچه را که احساس می‌کنیم لایق آن هستیم دریافت می‌کنیم بلکه انرژی‌های همراه با این افکار را نیز نیز دریافت خواهیم کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  هیلو چیست؟ آشنایی با مفاهیم هیلو

 

مثبت اندیشی و اقدامات لازم برای برنده شدن در لاتاری

هر فرد می‌تواند از قوانین جذب در حوزه‌های مختلف زندگی خود، در تمام موقعیت‌هایی که به وجود می‌آید، در تمام لحظاتی که زندگی می‌کند، استفاده کند. اما به یاد داشته باشید که این کاری هر روزه است.
احساس همچون یک برنده داشته باشید و حس کنید که لیاقت یک برد خوب را دارید. زندگی یک قمار بزرگ است و آن دسته از افرادی که درک نمی‌کنند بدون ریسک هیچ منفعتی وجود ندارد، مجبور هستند که در محدودیت‌های خود ساخته به زندگی ادامه دهند.
•    لاتاری یک بازی مبتنی بر شانس و همچنین یک بازی ذهنی است. این بازی ذهنی شامل این است که بخواهید مقدار مشخصی پول را طبق دستورالعمل‌های ساده اما موثر به دست آورید.
•    لیستی از اهدافی که می‌خواهید به آنها برسید را یادداشت کنید. حال فکر کنید که در لاتاری برنده شده‌اید و لیست خریدی برای مبلغ برد درست کنید.
•    مقدار مشخصی تعیین کنید و لزوماً به فکر برنده شدن جکپات نباشید، فقط به عدد دلخواه خود فکر کنید.
•    جزئیات تمام مواردی را که می‌خواهید بخرید و قیمت تقریبی هر یک از وسایل (خانه‌ای در ساحل، خودروی اسپورت، سفر به دور دنیا و …) را یاد داشت کرده و در ذهن خود تصویر سازی کنید.
•    اعدادی را که قرار است ترکیب برنده باشند بنویسید یا بلیط چاپ شده با ترکیبی از اعداد مشخص را انتخاب کنید، حال فکر کنید که هر عدد به دستاوردهای مد نظرتان نزدیک می‌شود.
•    احساس یک برنده با مبلغ مورد نظر را داشته باشید. چه افکاری به مغز شما خطور می‌کند؟ عکس العمل شما چگونه خواهد بود؟ به چه کسی خواهید گفت؟ اولین اقدام‌تان چه خواهد بود؟
این وضعیت احساس عاطفی را تحریک می‌کند و سیگنالی محکم به کائنات می‌فرستد که مطابق با قانون جذب، دریافت شده و پاداش را فراهم می‌کند.
جهان تفاوتی بین آنچه شما دارید و آنچه معتقدید که دارید قائل نمی‌شود، بلکه تنها ارتعاشات را بر اساس احساسی که در آن لحظه دارید دریافت می‌کند و عکس العمل مطلوب را نشان می‌دهد.