تبلیغات

تقابل فیورنتینا Vs سمپدوریا جمعه،11 مهر 1399

دیدار تیم‌های فیورنتینا و سمپدوریا این بازی به میزبانی فیورنتینا برگزار می شود.
لیگ سری آ ایتالیا فصل 2020/2021 هفته سوم از شروع رقابت ها ؛شروع بازی:جمعه ، 11 مهر 1399، ساعت 22:15 به وقت ایران
این تقابل را آقای پیرو جیاکاملی
محل بازی: ایتالیا _ Florence استادیوم:
Stadio Artemio Franchi
توضیحات قبل از شروع بازی:
فیورنتینا در حال حاضر قطعاً شرایط بهتری نسبت به سمپدوریا دارد.
در آخرین تقابل این تیم با اینترمیلان با بدشانسی بازی را، 3 بر 4 باخت ابتدا فیورنتینا گل اول را به ثمر رساند و اینتر در دقیقه 47 باگل لوتارو بازی را مساوی کرد، نیمه اول نتیجه 1 بر1، به پایان رسید، در نیمه دوم بازهم با اشتباه بازیکنان فیورنتینا با گل به خودی دروازه خودشان را باز کردند سپس دوباره بازیکن تاثیر گذار این تیم فرانک ریبری توانست گل دوم را برای فیورنتینا به ثمر برساند بعد از گل فرانک ریبری گل سوم را برای فیورنتینا فدریکو کیه زا به ثمر رساند تا دقیقه 87 همه چی به کام فیورنتینا بود ولی با فشار زیاد اینتر روملو لوکاکو توانست گل سوم را برای اینتر بزند و سپس دو دقیقه بعد گل چهارم نیز فیورنتینا بخورد چیزی که باعث شد فیورنتینا این بازی را ببازد این بود که آنها بازی را به خودشان باخت نه به اینتر، خیال آنها از برد آسوده بود که این باعث شده تا آنها سفت بازی نکنند و بازی را شل کنند و در مقابل اینتر انگیزه بیشتری برای کامبک زدن داشت و توانست این کار را نیز بکند، ضعف تیم فیورنتینا در خوردن ضد حملات بود و بازیکن تاثیرگذار این تیم فرانک ریبری بود، بهترین بازیکن زمین نیز فرانک ریبری با نمره8.7 شد، اگر فیورنتینا مانند بازی قبل باشد قطعاً سمپدوریا را به راحتی شکست خواهد داد.
آمار و پیش بینی ها:
فیورنتینا در پنج تقابل آخر خود 4 برد و 1 شکست داشته است.
سمپدوریا در 5 تقابل آخر خود 2برد و 2 شکست و یک 1 داشته است.
کدام تیم پیروز میدان خواهد شد? قطعات فیورنتینا این بازی را می‌برد فیورنتینا در سه بازی قبلی خانگی خود در سری آ پیروز شده است.
این بازی چند گل خواهد داشت? این بازی بیشتر از دو و نیم گل خواهد داشت در ‌16 بازی از 19 بازی قبلی سمپدوریا در سری آ بیش از 2.5 گل زده شده است.
آیا هر دو تیم گل خواهد زد? قطعاً هر دو تیم می‌توانند دروازه همدیگر را باز کنند، فیورنتینا در 9/10 بازی و سمپدوریا در8/10 بازی قبلی موفق به گلزنی شده است.
کدام تیم گل اول را به ثمر می رساند? قطعاً گل اول را فیورنتینا می زند، فیورنتینا در8/10 بازی قبلی خود گل اول را زده است.
در 7 بازی از 8 بازی قبلی فیورنتینا مقابل سمپدوریا بیش از 2.5 گل زده شده است.
سمپدوریا در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در سری آ شکست خورده است.
مقایسه آمار هر دو تیم در ۱۰ بازی گذشته خود:
فیورنتینا در 10 بازی اخیر خود توانسته 7 برد را کسب کند و 1 تساوی و 2 باخت داشته است که این آمار فوق‌العاده‌ای است.
سمپدوریا در ۱۰ بازی اخیر خود 3 پیروزی 2 مساوی و 5 شکست داشته است و این آمار فوق العاده ضعیف است و هیچ گونه قابل مقایسه با آمار فیورنتینا نیست.
فیورنتینا در 10 بازی اخیر خود توانسته 27 گل را به تور دروازه بچسباند و تنها 9 گل خورده است که این نشان داده همه از مهاجمان خوبی برخوردار است و هم از مدافعان خوبی برخوردار است، و توانسته 5 کلین شیت بکند.
در طرف مقابل سمپدوریا 16 گل زده و 19 گل خورده و ۲ کلین شیت داشته است این آمار بسیار بد است همچین تیمی با این آمار بعد نمی‌تواند مقابل فیورنتینا بازی کند.
در آخرین تقابل این دو تیم با هم فیورنتینا 5 بر1 سمپدوریا را شکست داده است.
سر مربی سمپدریا:کلودیو رانیری
سرمربی فیورنتینا:Giuseppe lachini
ترکیب احتمالی هر دو دو تیم:

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی مسابقات مهم چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹

 

احتمال برد فیورنتینا : 75%
احتمال برد سمپدوریا:5%
احتمال تساوی شدن بازی:20%
ممنون از اینکه باز همراه ما بودید با یک آنالیز ورزشی امیدوارم که در شرط بندی خود موفق شوید پیشنهاد می کنم که شرط خود را روی برد فیورنتینا ثبت کنید و قطعاً این تیم پیروز میدان خواهد شد جهت حمایت از ما سایت مارا به دوستان خود معرفی کنید و در کانال تلگرامی ما عضو شوید.