تبلیغات

تقابل حساس پرسپولیس Vs النصر (عربستان) 12مهر1399

تقابل فوق العاده دیدنی وحساس شنبه 12 مهر 1399

 

پرسپولیس (ایران) Vs النصر (عربستان)
دیدار حساس از لیگ قهرمانان آسیا مرحله حذفی نیمه نهایی
شروع بازی: شنبه ، 12 مهر 1399 ، ساعت ، 18:30 به وقت ایران پخش مستقیم و زنده از شبکه3 سیما این بازی به میزبانی النصر برگزار میشود.

توضیحات:
این بازی جدال بین دو تیم بزرگ آسیایی است هر دو تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند به نظر می رسد که هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند و هیچ ترسی از همدیگر ندارند به نظر می رسد این بازی نیز مانند بازی های قبل پرنده ای داشته باشد در 90 دقیقه و به وقت های اضافه کشیده نمی شود و هر دو تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و برای پیروزی به میدان می آیند به هر دو تیم سبک هجومی دارند و این باعث می شود که این بازی فوق العاده جذاب شود.
سبک بازی: در بازی‌های گذشته دیده ایم که پرسپولیس اول از همه به دنبال مالکیت توپ است و با پاس های عمقی و هجوم از کناره ها و سانتر از بغل زمین به گل رسیده است.
بازیکنان کلیدی و مهره های اصلی تیم پرسپولیس بشار رسن شجاع خلیل زاده وحید امیری عیسی آل کثیر و احسان پهلوان است.
احسان پهلوان و بشار رسن با کمک به خط هجومی و بازی سازی تیم را به گل می رسانند البته با توپ گیری کمک زیادی به تیم می‌کنند، همچنین دروازه بان پرسپولیس حامد لک بسیار عملکرد خوبی داشته است.
پرسپولیس عیسی آل کثیر مهاجم زهر داری را در اختیار دارد که در بازی قبل مقابل السد در دقایق آخر با ضربه سر دروازه را باز کرد و یک گل سه امتیازی را به ثمر رساند.
در کنفرانس خبری ، بشار رسن گفت که ما قوی تر از النصر را شکست داده‌ایم.
سبک بازی النصر عربستان:
النصر دروازه بان استرالیایی را در اختیار دارد، همچنین مهاجمی به نام عبدالرزاق حمدالله را در اختیار دارد که آمار خوبی در کارنامه خود دارد.
پیش بینی ها و آمار :
پرسپولیس آخرین تقابل خود مقابل پاختاکور 2 بر0 پاختاکور را شکست داد، البته پاختاکور با یک بازیکن کمتر از پرسپولیس بازی میکرد.
النصرنیز الاهلی عربستان را 2 بر هیچ شکست داد.
پرسپولیس در 5 تقابل آخر خود 4 برد و 1 شکست داشته است، آمار 5 بازی اخیر النصر نیز مانند پرسپولیس است.
گل اول بازی را چه تیمی خواهد زد? قطعاً گل اول بازی را پرسپولیس خواهد زد.
آیا هر دو تیم گل خواهد زد؟ بله قطعاً هر دو تیم می تواند به گل برسند، پرسپولیس در 8/10 بازی قبلی خود توانسته به گل برسد، النصر نیز در9/10 قبل به گل رسیده است.
این بازی چند گل خواهد داشت؟ بیشتر از 2.5
پیروز این تقابل در میدان چه کسی است؟ قطعاً پرسپولیس میتواند به مرحله بعد صعود کند.
در آخرین تقابل این دو تیم با هم پرسپولیس توانسته النصر را 1 بر0 شکست بدهد.
مقایسه آمار هر دو تیم در 10 بازی:
پرسپولیس 5 برد و النصر 6 برد داشته دست، هر دو تیم دو تساوی داشتند، پرسپولیس دو باخت و النصر یک باخت کمتر از پرسپولیس داشته است.
پرسپولیس 7 گل خورده و النصر نیز 7 گل خورده است.
پرسپولیس 6 کلین شیت داشته است این نشان می دهد از مدافعان خوبی برخوردار است، امکان دارد که در این بازی نیز پرسپولیس کلین شیت کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمای برای پیش بینی ولورهمپتون (فصل 20-2019)

امکان برد پرسپولیس:60%
امکان برد النصر:5%
امکان مساوی شدن بازی:35%

نتیجه احتمالی: 3 بر 1 به نفع پرسپولیس

اگر شما نیز میخواهید که در شرط بندی موفق شویم پیشنهاد شرکت خودتان را روی برد پرسپولیس بگذارید و اگر که با مبالغ بالا پیش بینی می کنید در خودتان را روی شانس دوبل 2x برد یا مساوی پرسپولیس ثبت کنید ممنون از اینکه بازهم همراه ما بودید، جهت حمایت از ما سایت ما را به دوستان خود معرفی کنید.