تبلیغات

 

Josh Cahlik

معرفی جاش کالیک؛ خبرنگار باتجربه سری های جهانی پوکر

معرفی جاش کالیک؛ خبرنگار باتجربه سری های جهانی پوکر

جاش کالیک یکی از نویسنده های شناخته شده در دنیای پوکر است. او اهل مدیسون کانتی در ایالات متحده آمریکاست و در حال حاضر در شیکاگو زندگی می کند. خیلی ها یادداشت های جاش در سایت های WSOP.com و PokerNews.com را خوانده اند. جالب است بدانید رشته تحصیلی او هیچ ارتباطی به شغل فعلی اش ندارد. کالیک در رشته مطالعات فیلم و سینما از دانشگاه بالدوین والاس فارغ التحصیل شده است.

Josh Cahlik
Josh Cahlik

 

جاش در پوشش خبری تورنمنت های بزرگ پوکر یکی از نویسنده های باتجربه است. او در دوره های مختلف رقابت های سری های جهانی پوکر حضور داشته و از طریق گزارش های وی خیلی از مخاطبان دنیای پوکر در جریان اتفاقات تورنمنت های مختلف قرار گرفته اند.

در ضمن جاش یکی از یادداشت نویس های باسابقه در این حوزه است و به طور هفتگی یادداشت هایی در مورد استراتژی پوکر منتشر می کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  درباره یادگیری فعالانه چه می دانید و چرا برای پیشرفت در پوکر الزامی است؟

او هرگز یک بازیکن حرفه ای پوکر نبوده ولی برخی دوستانش برای شوخی با کالیک می گویند بزرگترین افتخارش در دنیای پوکر این بوده که در سرویس بهداشتی با دنیل نگرئانو روبرو شده است!

تنها عملکرد چشمگیر جاش در تورنمنت های حرفه ای پوکر در سال 2013 اتفاق افتاد. او در تورنمنت سری های جهانی پوکر شرکت کرد. در رقابتی که در لاس وگاس برگزار شد کالیک در بازی 500 دلاری هولدم نامحدود در رده دوازدهم جای گرفت و 5010 دلار هم جایزه دریافت کرد