تبلیغات

کارت بانکی دزدی برندگان لاتاری را ناکام و رسوا گذاشت

داستان ناکامی برندگان لاتاری

نشنال لاتاری از پرداخت ۴ میلیون پوند جایزه بزرگ برندگانی که بلیط لاتاری را با کارت بانکی اعتباری دزدی خریده بودند خودداری کرد.

تحقیقات جامع و گسترده‌ای توسط مقامات نشنال لاتاری انگلستان پس از مشکوک شدن به دو نفر از برندگان لاتاری فوری (Scratch off lottery) انجام شد. مقامات لاتاری بر این باور بودند که مارک گودرام (Mark Goodram) سی و شش ساله و جان-روس واتسون (Jon-Ross Watson) سی و یک ساله از کارت بانکی دزدی برای خرید بلیط برنده ۴ میلیون پوندی استفاده کرده بودند در حالیکه هیچ کدام از آنها حساب بانکی نداشته‌‌اند!

آنها ادعا کردند کارتی که از آن استفاده کردند متعلق به دوستی به نام جان است، اما در حقیقت این دوست وجود خارجی ندارد.

بر همین مبنا و تحقیقاتی که در جریان بوده است آنها نمی‌توانند جایزه بزرگ خود را دریافت کنند. در طول چند سال اخیر، نام هر دوی آنها در صدر لیست مجرمان در حال تعقیب قرار داشته است و تصور می‌شود واتسون چندین فقره جرم مرتبط با کلاهبرداری بانکی داشته باشد. به نقل از گزارشات محلی، سال گذشته گودرام به علت سرقت از حریم شخصی نیز به زندان رفته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ادلسون و تسلطش بر روی سیاست شرط بندی در چین و آمریکا

او در مصاحبه‌ای با یک روزنامه اعلام کرده که با این جایزه بزرگ ابتدا به یک مسافرت دریایی کروز به مقصد کارابیئن و سپس از آنجا به لاس وگاس می‌رود، اما قبل از هر چیز به یک پاسپورت احتیاج دارد. برنده دیگر، واتسون قصد خرید املاک بسیار لوکس و لاکچری دارد.

اپراتور اجرایی نشنال لاتاری انگلستان به طور کلی از پرداخت مبلغ جایزه به برندگان لاتاری که بلیط را از طریق دزدی و نامشروع به دست می‌آورند امتناع می‌کند اما جزئیات پروسه استفاده از کارت‌های بانکی مشکوک را ذکر نمی‌کند.

سال گذشته نیز، پدر یک خانواده که روزی ۶ کارت لاتاری فوری می‌خرید، برنده ۲۰۰ هزار پوند شد ولی پس از انجام تحقیقات معلوم شد که او حروف روی کارت را از E به F دستکاری کرده است و اصرار بر اوریجینال بودن بلیط دارد.

تبلیغاتcanonbet